Jak wesprzeć klienta w trakcie obowiązywania jego umowy, jak pomóc mu korzystać z platformy e-klient lub w złożeniu wniosku o wypłatę roszczenia - tu znajdziesz odpowiedzi na te inne pytania.

Portale dla klienta w nowej odsłonie
e-klient i e-roszczenie to wygodne i intuicyjne portale samoobsługowe.
Zachęć swoich klientów do korzystania z nich, bo dzięki zmianom, które wprowadziliśmy,
jest to teraz jeszcze prostsze i bardziej przyjazne.

Jak pomóc klientowi korzystać z e-klient
e-klient to portal, który umożliwia klientowi dostęp do informacji o zawartych umowach i ofertach. Tutaj może także zlecać zmiany oraz zgłaszać roszczenia. Dowiedz się jak pomóc klientowi z łatwością z niego korzystać.

Kontakt MetLife z klientem
Zobacz kiedy i w jaki sposób kontaktujemy się z klientem w trakcie trwania umowy.

Brak płatności - czy to koniec umowy?
Tu dowiesz jakie kroki podejmuje centrala MetLife oraz co Ty możesz zrobić, gdy klient nie opłaci składki. Tutaj wyjaśniamy także czy nieopłacona składka zawsze wiąże się z rozwiązaniem umowy.

Złożenie wniosku o wypłatę świadczenia
W MetLife najważniejszy jest komfort klienta, tutaj zapoznasz się z prostym systemem składania wniosku o wypłatę, który umożliwi szybką wypłatę środków.

Najczęściej zadawane pytania
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące posprzedażowej obsługi klienta.

Statystyki świadczeń
Tutaj znajdziesz najnowsze statystyki dotyczące wypłat świadczeń MetLife. Zobacz ile w zależności o zdarzenia otrzymali nasi klienci.
Historie naszych klientów
Roszczenia to nie tylko liczby, to ludzkie historie. Trzydziestu klientów i różne zdarzenia. Sprawdź, jak działają nasze ubezpieczenia i co mówią o tym klienci.