Zmiany w umowie

 

Ubezpieczenia

 

  • Dane, które chcesz zmienić

    E-klient

    (zaloguj się)

    Telefonicznie – po identyfikacji kodem PIN

    (skontaktuj się)

    E-mail / formularz kontaktowy

    (napisz)

    Pisemnie

    (pobierz formularz, pdf 100 kB)

    Imię i nazwisko (załącz kopię dokumentu tożsamości)

    Numer telefonu / adres e-mail

    Adres korespondencyjny

    Numer dokumentu tożsamości

     

  • a) Przyjdź do wybranego biura MetLife i wypełnij formularz. Nasi przedstawiciele służą pomocą.

    b) Wypełnij formularz( pdf, 100 kB), wydrukuj, podpisz i wyślij na adres: MetLife TUnŻiR S.A., ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa.

  • Sposób złożenia dyspozycji

    Informacja dodatkowe

    Za pośrednictwem portalu e-klient.

    Zmianę online możesz zlecić w dowolnym momencie. Zmiany dokonywane przez portal są bezpłatne, a ich liczba jest nieograniczona.

    Telefonicznie po identyfikacji kodem PIN za pośrednictwem Telefonicznego Systemu Informacyjnego.

     

    Zadzwoń do nas – zlecenia zmian przyjmujemy pn. - śr. godz. 9.00- 17.00, czw. - pt. godz. 8.00-16.00.

    Osobiście w jednym z biur MetLife.

    Przyjdź do wybranego biura i wypełnij formularz. Nasi przedstawiciele służą pomocą.

    Przesłanie wniosku bezpośrednio do biura głównego.

    Wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i wyślij na adres: MetLife TUnŻIR S.A., ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa.

  • a) Przyjdź do wybranego biura MetLife. Nasi przedstawiciele służą pomocą.

    b) Wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i wyślij na adres: MetLife TUnŻiR S.A., ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa.

    Zmniejszenie zakresu ochrony może być dokonane, o ile nowa wysokość składki nie będzie niższa niż składka minimalna.

    Zmiana na częstotliwość miesięczną zostanie dokonana tylko w przypadku, jeśli umowa przewiduje taką możliwość.

  • a) Przyjdź do wybranego biura MetLife i wypełnij formularz. Nasi przedstawiciele służą pomocą.

    b) Wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i wyślij na adres: MetLife TUnŻiR S.A., ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa,

    Polecenie zapłaty to bardzo wygodna forma opłacania umowy – wszystkie czynności związane z opłaceniem składek wykonamy za Ciebie razem z bankiem. Ponadto sami dopilnujemy, aby Twoja umowa została opłacona w terminie.

  • W przypadku umów ubezpieczenia na dożycie Ubezpieczonemu przysługuje wypłata świadczenia po zakończeniu okresu, na który zawarta została umowa. W takiej sytuacji nasz Przedstawiciel skontaktuje się z Ubezpieczonym w ciągu dwóch tygodni od terminu zakończenia umowy, aby wypełnić formularz, na podstawie którego przekażemy świadczenie. Wypełnienie formularza w obecności naszego przedstawiciela jest potrzebne, ponieważ chcemy mieć pewność, że pieniądze zostaną przesłane do właściwej osoby, a formalności związane z wypełnieniem formularza zostaną ograniczone do minimum. Po otrzymaniu kompletu wymaganych dokumentów niezwłocznie dokonamy wypłaty świadczenia zgodnie ze złożoną dyspozycją.

    Jeżeli zmieniły się Twoje dane kontaktowe, prosimy o ich aktualizację, co ułatwi nam kontakt w celu umówienia spotkania. Informacje, jak zaktualizować dane, znajdują się TUTAJ. Jeśli spotkanie nie byłoby możliwe, zapraszamy do kontaktu z nami telefonicznie, osobiście bądź korespondencyjnie, aby ustalić najbardziej dogodną formę przekazania skutecznej dyspozycji wypłaty świadczenia.

  • a) Przyjdź do wybranego biura MetLife i wypełnij formularz. Nasi przedstawiciele służą pomocą.

    b) Wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i wyślij na adres: MetLife TUnŻiR S.A., ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa.

    Decyzja o przedterminowym rozwiązaniu umowy jest nieodwracalna i niekorzystna dla Ubezpieczającego, dlatego powinna być podejmowana tylko w wyjątkowych przypadkach. Przed podjęciem decyzji zachęcamy do kontaktu z Telefonicznym Centrum Informacji lub Twoim agentem. Nasi przedstawiciele postarają się zaproponować rozwiązania pomocne w podjęciu decyzji.

Emerytura (OFE oraz IKZE, IKE w MetLife DFE)

Fundusze Inwestycyjne (TFI)

  • W celu dokonania zmian w umowie lub aktualizacji danych zawartych w rejestrze MetLife Funduszy Inwestycyjnych prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem lub o wizytę w Punkcie Obsługi Klienta jednego z naszych Dystrybutorów. Niezbędne informacje można uzyskać pod numerami infolinii MetLife TFI: 801 588 185 lub (22) 588 18 57.

Na skróty

Telefoniczne Centrum Informacji:

 

22 523 50 70

(ubezpieczenia i emerytury)

  

801 588 185 lub 22 588 18 57

(inwestycje TFI)

 

 

Znajdź placówkę>

Znajdź formularz>