Kontakt

 

Telefoniczne Centrum Informacji:

23 grudnia 2016 r. biuro i telefoniczne centrum informacji są czynne do godz. 12.00.

MetLife TUnŻiR S.A. (ubezpieczenia)

Nasi Konsultanci są do dyspozycji pod numerem tel. 22 523 50 70,
pn. - śr. godz. 9.00- 17.00, czw. - pt. godz. 8.00-16.00

MetLife PTE S.A. - Emerytura (OFE oraz IKZE, IKE w MetLife DFE)

Nasi Konsultanci są do dyspozycji  pod numerem tel. 22 523 50 70,
pn. - śr. godz. 9.00- 17.00, czw. - pt. godz. 8.00-16.00

MetLife TFI S.A. (fundusze inwestycyjne)

Nasi Konsultanci są do dyspozycji pod numerem tel. 801 588 185 lub 22 588 18 57
pon. - pt. godz. 9:00-18:00

Kontakt e-mail:

MetLife TUnŻiR S.A.

dla Klientów - lifeinfo@metlife.pl

dla ofert handlowych - procurement@metlife.pl

dla mediów - Mirela.Czopiej@metlife.pl

MetLife OFE i MetLife DFE – e-Formularz kontaktowy

MetLife TFI S.A. – funduszeinfo@metlife.pl

Więcej o Telefonicznym Centrum Informacji w MetLife TUnŻiR S.A.

Zachęcamy do korzystania z kodu PIN, zapewniającego dostęp do Telefonicznego Systemu Informacyjnego, który oferuje:

  • rozszerzony zakres udzielanych informacji dotyczących umowy ubezpieczenia,
  • możliwość złożenia dyspozycji zmian danych teleadresowych podczas rozmowy
    telefonicznej z Konsultantem,
  • możliwość przeniesienia środków między funduszami w umowach
    z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym podczas rozmowy telefonicznej
    z Konsultantem,
  • dostęp do wybranych informacji o umowie ubezpieczenia za pośrednictwem
    systemu IVR (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).

Jak aktywować usługę

Krok 1

Jeżeli otrzymałeś numer PIN, przejdź do kroku 2.

Jeśli nie masz jeszcze numeru PIN, skontaktuj się z naszym Konsultantem pod numerem 22 523 50 70 i podaj swój PESEL lub napisz do naslifeinfo@metlife.pl. Numer PIN wraz z Regulaminem korzystania z usług Telefonicznego Systemu Informacyjnego otrzymasz pocztą.

Krok 2

Po otrzymaniu numeru PIN zapoznaj się z załączonym Regulaminem świadczenia usług Telefonicznego Systemu Informacyjnego.

Krok 3

Zaloguj się w portalu e-Klient

lub

skontaktuj się z Konsultantem pod numerem 22 523 50 70. Podczas rejestrowanej rozmowy zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na korzystanie z usługi telefonicznej.

Krok 4

Numer PIN zostanie aktywowany podczas zakładania konta w Portalu e-Klient (oferta indywidualna/ obsługa Klienta/ portal dla Klientów) lub podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem.

To wszystko! Po aktywacji numeru PIN zyskujesz dostęp do Telefonicznego Systemu Informacyjnego.

Szczegółowe zasady korzystania z numeru PIN zostały przedstawione w Regulaminie korzystania z usług Telefonicznego Systemu Informacyjnego MetLife za pośrednictwem telefonu i systemu IVR. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Konsultantami Telefonicznego Centrum Informacji pod numerem 22 523 50 70.

Dokumenty do pobrania

Na skróty

Telefoniczne Centrum Informacji:

 

22 523 50 70

(ubezpieczenia i emerytury)

  

801 588 185 lub 22 588 18 57

(inwestycje TFI)

 

 

Znajdź placówkę>

Znajdź formularz>