Informacja roczna

 

  • Od tego roku informację roczną o umowie ubezpieczenia będziemy przekazywać w rocznice polisy na dwa sposoby:

    1. na wskazany adres korespondencyjny

    2. w portalu e-klient, jeśli otrzymaliśmy Twoją zgodę

    Dotychczas taki dokument był przesyłany  w drugim kwartale danego roku.

    Rocznica polisy to dobry moment, aby zweryfikować zakres świadczeń i ochrony ubezpieczeniowej lub wprowadzić zmiany w umowie.

    Informacja roczna w portalu e-klient

    Możesz otrzymywać informację roczną w portalu e-klient w zakładce Moje Dokumenty i możliwość dostępu do archiwum informacji rocznych w portalu.

    Możesz to zrobić na trzy sposoby:

    • zaloguj się w portalu e-klient i wyraź zgodę na otrzymywanie informacji rocznej drogą elektroniczną w portalu.
    • wypełnij formularz zgody na informację roczną w portalu e-klient, wydrukuj, podpisz i prześlij na adres MetLife TUnŻiR S.A., ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa
    • przekaż nam zgodę telefonicznie +22 523 50 70 (pn.- śr. godz. 9:00-17:00, czw. – pt. godz. 8:00-16:00).

    Uproszczone logowanie w portalu e-klient

    Uprościliśmy dostęp do portalu e-klient, dzięki czemu możesz teraz łatwiej korzystać z naszych usług. Login i hasło prześlemy na  adres e-mail i numer telefonu komórkowego, które od Ciebie otrzymaliśmy wraz ze zgodą na komunikację drogą elektroniczną.

    Zobacz logowanie do portalu e-klient

    Swoje dane potrzebne do przesłania loginu i hasła do portalu e-klient możesz nam przekazać dzwoniąc pod numer 22 523 50 70 (pn. - śr. godz. 9:00-17:00, czw. – pt. godz. 8:00-16:00).

  • Roczna informacja  o środkach znajdujących się na rachunku jest przekazywana do 14 stycznia danego roku na trzy sposoby:

    • w portalu PTEnet
    • na wskazany adres e-mail, jeśli otrzymaliśmy Twoją dyspozycję
    • na wskazany adres korespondencyjny, jeśli otrzymaliśmy Twoją dyspozycję
  • Roczna informacja  o środkach znajdujących się na rachunku jest przekazywana do 14 stycznia danego roku na trzy sposoby:

    • na wskazany adres korespondencyjny 
    • na wskazany adres e-mail, jeśli otrzymaliśmy Twoją dyspozycję
    • w portalu PTEnet, jeśli otrzymaliśmy Twoją dyspozycję

     

  • Informacja roczna o stanie środków w funduszach  jest przesyłana co najmniej raz w  danym roku na wskazany adres korespondencyjny.

Na skróty

Telefoniczne Centrum Informacji:

 

22 523 50 70

(ubezpieczenia i emerytury)

  

801 588 185 lub 22 588 18 57

(inwestycje TFI)

 

 

Znajdź placówkę>

Znajdź formularz>