Informacje prasowe

22.12.2016 Dziecko to najlepszy start-up na świecie!

Któż by nie chciał mieć poduszki, która zawsze przytuli i ukoi nerwy po sprzeczce? Który kierowca nie marzy o samochodzie napędzanym powietrzem? Czy znajdzie się ktoś, komu nie przydałaby się maselniczka, z której masło zawsze się łatwo rozsmaruje? Autorami praktycznych pomysłów na konkretne rozwiązania tych kwestii są… dzieci!

PDF Icon Pobierz plik pdf: Dziecko to najlepszy start-up na świecie (rozmiar: 227 kB)

 

14.11.2016 Wolontariusze MetLife uczą przedsiębiorczości 

Pracownicy i agenci MetLife po raz kolejny poprowadzą lekcje w szkołach podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Zajęcia będą odbywały się od 14 do 18 listopada 2016 r. w 9 miastach Polski, w ramach programu MetLife LifeChanger realizowanego we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości.

PDF Icon Pobierz plik pdf: Wolontariusze MetLife uczą przedsiębiorczości (rozmiar: 232 kB)

 

03.10.2016 Twoje dziecko to najlepszy start-up na świecie! 

1 października 2016 r. ruszyła kampania MetLife „Twoje dziecko to najlepszy start-up na świecie!” – skierowana do osób, które chcą zapewnić swojemu dziecku dobry start w dorosłe życie.

PDF Icon Pobierz plik pdf: Twoje dziecko to najlepszy start-up na świecie (rozmiar: 228 kB)

 

06.06.2016 MetLife dba o zdrowie i dobre samopoczucie pracowników i przyłącza się do Global Corporate Challenge 

MetLife  rozszerza program Wellness dla pracowników i przyłącza się do konkursu Global Corporate Challenge (GCC) - organizacji, która zajmuje się programami sportowymi i zdrowotnymi w miejscu pracy.

PDF Icon Pobierz plik pdf: MetLife dba o zdrowie i dobre samopoczucie pracowników i przyłącza się do Global Corporate Challenge (rozmiar: 220 kB)

 

25.05.2016 MetLife uczestniczy w Tygodniu Pracy na Rzecz Społeczności Lokalnych 

MetLife nawiązał współpracę ze stowarzyszeniem Olimpiady Specjalne i fundacją Habitat for Humanity, dzięki której pracownicy firmy w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (region EMEA) uczestniczą jako wolontariusze w ważnych akcjach społecznych.

PDF Icon Pobierz plik pdf: MetLife uczestniczy w tygodniu pracy na rzecz społeczności lokalnych (rozmiar: 226 KB)

 

17.05.2016 Gwarantowane wypłaty na różne scenariusze życia

MetLife wprowadza do oferty ubezpieczenie na życie i dożycie z ochroną na wypadek całkowitego i trwałego inwalidztwa „MetLife Gwarantowana Ochrona”, które gwarantuje określoną w umowie wypłatę kapitału oraz, dzięki zróżnicowanym opcjom dodatkowym, zapewnia szeroki zakres ochrony na różne scenariusze życia.

PDF Icon Pobierz plik pdf: Gwarantowane wypłaty na różne scenariusze życia (rozmiar: 234 KB)

 

7.04.2016 MetLife społecznie odpowiedzialny

Działania w zakresie odpowiedzialności społecznej prowadzone przez MetLife zostały ujęte w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” opracowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

PDF Icon Pobierz plik pdf: MetLife społecznie odpowiedzialny (rozmiar: 255 KB)

 

15.03.2016 Ochrona dla Dojrzałych

MetLife wprowadza do oferty nowe ubezpieczenie na życie MetLife START55 adresowane do osób w wieku 55-75 lat. Polisa chroni także zdrowie ubezpieczonych dzięki dodatkowym opcjom.

PDF Icon Pobierz plik pdf: Ochrona dla dojrzałych (rozmiar: 231 KB)

 

12.02.2016 Bezpieczeństwo na stoku i w codziennym życiu

Ostatnie tygodnie zimy sprzyjają wyjazdom na narty. Aby czuć się bezpiecznie zarówno w trakcie zimowych szaleństw, jak i na co dzień, warto rozważyć zakup długoterminowej polisy ochronnej, tym bardziej że w lutym MetLife przygotowało 10% rabat na zakup pakietu MultiOchrona. Obniżona cena dotyczy nie tylko pierwszej składki, ale całego okresu trwania ubezpieczenia.

PDF Icon Pobierz plik pdf: Bezpieczeństwo na stoku i w codziennym życiu (rozmiar: 231 KB)

9.02.2016 Zaprojektuj przyszłość na www.projektjutro.metlife.pl

Zawsze warto mieć dobry plan na przyszłość i dostarczać sobie małych sukcesów w postaci realizacji swoich postanowień. MetLife pomaga w organizacji takiego planu dzięki specjalnej stronie www.projektjutro.metlife.pl. Zachęcamy do jej odwiedzenia!

PDF Icon Pobierz plik pdf: Zaprojektuj przyszłość (rozmiar: 226 KB)

 

26.01.2016 MetLife odbiera 6 odznak za zasługi dla ubezpieczeń

Podczas Walnego Zgromadzenia Polskiej Izby Ubezpieczeń wręczone zostały branżowe odznaki „Za zasługi dla ubezpieczeń". Wyróżnienia odebrało aż sześciu przedstawicieli MetLife.

PDF Icon Pobierz plik pdf: MetLife odbiera sześć odznak za zasługi dla ubezpieczeń (rozmiar: 228 KB)

25.01.2016 Zmiany w życiu pod stałą ochroną

Niektóre ważne wydarzenia życiowe skłaniają do refleksji nad bezpieczeństwem swoim i bliskich, co niejednokrotnie pociąga za sobą konieczność wyboru spośród wielu ofert ubezpieczeniowych. A gdyby tak jedna polisa zapewniała ochronę na różne okoliczności? MetLife wprowadza właśnie do oferty ubezpieczenie ochronno-inwestycyjne Projekt Jutro, które zapewnia ochronę ubezpieczeniową dopasowującą się do zmian w życiu klienta.

PDF Icon Pobierz plik pdf: Zmiany w życiu pod stałą ochroną (rozmiar: 237 KB)

 

18.01.2016 Sześć powodów, dla których warto ubezpieczyć dziecko

Ferie zimowe to czas wyjazdów dzieci i jednocześnie troski rodziców o ich bezpieczeństwo. To też dobry moment, by zakupić odpowiednie ubezpieczenie dla dziecka i zapewnić sobie spokój podczas wypoczynku.

PDF Icon Pobierz plik pdf: Sześć powodów, dla których warto ubezpieczyć dziecko (rozmiar: 280 KB)

 

14.01.2016 MetLife oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016

Skoki Zakopane

MetLife jest oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016, który odbędzie się w dniach 22-24 stycznia 2016.

PDF IconPobierz plik pdf: Puchar Świata w skokach narciarskich (rozmiar: 241 KB)

 

Archiwum informacji prasowych

  • 16.12.2015 Bezpieczeństwo i ochrona najlepszym prezentem świątecznym

    Jaki prezent kupić najbliższym? Jak okazać im swoją troskę i uczucia? Jak zadbać o rodzinę w tym szczególnym czasie? Okres przedświąteczny skłania do takich refleksji, nie brakuje też myśli o tym, co najważniejsze: zdrowie i bezpieczeństwo.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Bezpieczeństwo i ochrona najlepszym prezentem świątecznym (rozmiar: 227 KB)

     

    07.12.2015 Program dla Ciebie – na dalszą współpracę z MetLife

    Koniec okresu trwania polisy nie musi oznaczać zakończenia współpracy z towarzystwem ubezpieczeń. MetLife oferuje nowy produkt – Program dla Ciebie – skierowany do osób, które nadal chcą korzystać z ochrony ubezpieczeniowej.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem:  Program dla Ciebie (rozmiar: 233 KB)

     

    03.12.2015 Inwestycja w bezpieczną przyszłość dziecka

    MetLife wprowadza do oferty nowy produkt przygotowany z myślą o dzieciach i ich przyszłych potrzebach. MetLife Invest 2.0 dla Dziecka to produkt o charakterze ochronnym z elementem inwestycyjnym.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem:  Inwestycja w bezpieczną przyszłość dziecka (rozmiar: 230 KB)

     

    20.10.2015 MetLife zachęca do oszczędzania

    Rusza kolejny etap kampanii reklamowej MetLife promującej produkty towarzystwa skierowane do klientów zainteresowanych długoterminowym gromadzeniem kapitału.

    Spot reklamowy promuje postawy klientów, dzięki którym gromadzą oni kapitał na realizację wybranych celów w przyszłości, ale także chcą zadbać o bezpieczeństwo najbliższych w trakcie trwania całego programu ubezpieczeniowego, gwarantującego wypłatę świadczeń w razie wypadku, choroby lub śmierci ubezpieczonego.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife zachęca do oszczędzania (pdf 219 kb)

    You Tube Icon

    Zobacz spot reklamowy

     

    2.10.2015 MetLife partnerem strategicznym Europejskiego Forum Nowych Idei 2015

    MetLife było partnerem strategicznym tegorocznego Forum Nowych Idei, które miało miejsce w Sopocie w dniach 30 września – 2 października.

    Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowego spotkanie dyskusyjne środowisk biznesowych na temat przyszłości Europy i jej gospodarki, podzielone na wiele bloków tematycznych z udziałem uznanych autorytetów ze świata biznesu i polityki. Ekspertem MetLife podczas tegorocznego Forum Nowych Idei była Maria Morris, Wiceprezes ds. świadczeń pracowniczych.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife partnerem strategicznym EFNI 2015 (rozmiar: 227 KB)

    You Tube Icon

    Zobacz podsumowanie EFNI 2015

     

    7.09.2015 Wyprawka dla ucznia z pakietem ochrony

    Początek września to okres przygotowań do nowego roku szkolnego. Szykując wyprawkę dla ucznia, warto pomyśleć o jego bezpieczeństwie w drodze do szkoły i w drodze powrotnej, a także podczas uprawiania aktywności po lekcjach. Na liście szkolnych zakupów nie powinno zabraknąć polisy dla dziecka.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem:  Wyprawka dla ucznia (rozmiar: 238 KB)

    27.08.2015 Spójrz na Tatry gdziekolwiek jesteś

    Na tatrzańskiej Gubałówce można podziwiać panoramę Tatr. Od niedawna z widoków korzystać mogą nie tylko turyści docierający w to miejsce, ale wszyscy, którzy wejdą na stronę http://www.luneta.metlife.pl/. Dzięki dedykowanej stronie każdy może podziwiać górskie szczyty, przybliżać je i poszerzać swoją wiedzę na temat Tatr. Akcja nawiązuje do kampanii reklamowej MetLife.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem:  Spójrz na Tatry (rozmiar: 183 KB)

    25.08.2015 Sprawdź, ile szkolnych przygód czeka Twoje dziecko

    Powrót do szkoły to wyzwanie zarówno dla dzieci, jak i rodziców. MetLife chcąc wesprzeć rodziny w tym ważnym okresie, przygotowało specjalną promocję na zakup produktu Bezpieczne Dziecko oraz dedykowaną stronę www.szkolnyczas.metlife.pl na której poprzez zabawę można porównać czas spędzony w szkole do wielkich osiągnięć ludzkości.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem:  Sprawdź, ile szkolnych przygód czeka Twoje dziecko(rozmiar: 223 KB)

    12.08.2015 W okresie wakacyjnym krew szczególnie potrzebna

     W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie krwi, 11 sierpnia w siedzibie MetLife przy ul. Przemysłowej 26 odbyła się akcja krwiodawstwa we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie. Do akcji zaproszeni zostali zarówno pracownicy firmy, agencji z Warszawy i sąsiedzi z ulic Przemysłowej i Koźmińskiej.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem:  W okresie wakacyjnym krew szczególnie potrzebna (rozmiar: 198 KB)

    10.08.2015 Kanał MetLife Polska najbardziej efektywny na YouTube

    Kanał MetLife Polska na platformie YouTube został oceniony jako najbardziej efektywny w rankingu Chimney Poland, awansując z 169. miejsca w 2014 roku na 1-sze miejsce w tegorocznym zestawieniu.

    Pobierz plik pdf z całym artykułem: PDF IconKanał MetLife Polska najbardziej efektywny na YouTube (rozmiar: 220 KB)

    30.07.2015
    1200 kg jabłek dla amatorów dwóch kółek, czyli podsumowanie MetLife Tour – Kocham Rowerek

    Od 16 maja do 21 czerwca w 12 polskich miastach odbyły się wyścigi rowerkowe dla najmłodszych. MetLife Tour – Kocham rowerek zgromadził łącznie 5000 małych cyklistów. Impreza rowerkowa cieszyła się największą popularnością wśród 3- i 4-latków.

    Podsumowanie MetLife Tour – Kocham Rowerek

    Pobierz plik pdf z całym artykułem: 1200 kg jabłek dla amatorów dwóchPDF Icon kółek (rozmiar: 228 KB)

    28.07.2015
    Wakacyjna ochrona dla najmłodszych

    Lato to okres wzmożonej aktywności dzieci, czy to na koloniach, czy na rodzinnych wakacjach. Dobra pogoda sprzyja uprawianiu sportów, czas wolny od szkoły zachęca do szaleństw, a to z kolei rodzi ryzyko urazów. MetLife podsumowało strukturę roszczeń z ubiegłorocznego lata, z której wynika, że dzieci najczęściej podczas wakacji doznają urazów w postaci złamań.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Wakacyjna ochrona dla najmłodszych (rozmiar: 229 KB)

    27.07.2015
    Snoopy edukuje

    MetLife rozpoczyna właśnie nową kampanię edukacyjną, kierując zainteresowanych na dedykowaną stronę www.przewodnik.metlife.pl. Na stronie tej można obejrzeć krótkie filmy edukacyjne na temat  ubezpieczeń o charakterze ochronnym i ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych.

    PDF Icon Pobierz plik pdf z całym artykułem: Snoopy edukuje (rozmiar: 222 KB)

     

    You Tube Icon Zobacz spot reklamowy Snoopy edukuje

     

    13.07.2015
    MetLife wraz z Fundacją MetLife współpracują z Kiva

    MetLife wraz z Fundacją MetLife nawiązały współpracę z globalną organizacją pozarządową Kiva, która umożliwia wspieranie miniprzedsiębiorców na całym świecie poprzez udzielanie im pożyczek za pośrednictwem internetowej platformy.

    PDF Icon

    Pobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife wraz z Fundacją MetLife współpracują z Kiva (rozmiar: 198 KB)

    08.07.2015
    MetLife sponsorem Festiwalu Szachowego

    W dniach od 10 do 18 lipca w Warszawie odbędzie się jeden z największych w Europie festiwali szachowych – MetLife Warsaw Najdorf Chess Festival. MetLife jest sponsorem tytularnym tego przedsięwzięcia.

    turniej szachowy

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife sponsorem Festiwalu Szachowego (rozmiar: 228 KB)

    29.06.2015
    5 powodów, dla których warto mieć długoterminowe ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków NNW

    Zbliża się okres wakacyjnych wojaży. Pomimo rosnącej popularności zagranicznych wycieczek, bardzo dużo Polaków będzie spędzało wakacje również w Polsce. Okres letni to także czas wielu festiwali, koncertów i innych wydarzeń promujących lokalną turystykę oraz zachęcających Polaków do krajowych podróży i korzystania z wielu atrakcji. Wzmożona aktywność sprzyja niestety wypadkom i urazom, dlatego warto rozważyć zakup ubezpieczenia NNW.

    PDF Icon

    Pobierz plik pdf z całym artykułem: 5 powodów, dla których warto mieć długoterminowe ubezpieczenie NNW (rozmiar: 241 KB)

    22.06.2015
    Troska i ochrona w nowej odsłonie kampanii reklamowej MetLife

    19 czerwca ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej MetLife promująca produkt MetLife MultiOchrona. Jest to ubezpieczenie, które zapewnia ubezpieczonym wypłatę świadczeń z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków oraz pełną ochronę przez całą dobę. Hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.

    PDF Icon

    Pobierz plik pdf z całym artykułem: Troska i ochrona w nowej odsłonie kampanii reklamowej MetLife (rozmiar: 228 KB)

    You Tube Icon

    Zobacz spot reklamowy MetLife MultiOchrona

    3.06.2015
    MetLife sponsoruje widoki na tatrzańskiej Gubałówce

    Turyści i pasjonaci górskiej wspinaczki, którzy dotrą na tatrzańską Gubałówkę, mogą bezpłatnie korzystać z niebieskiej lunety MetLife. Urządzenie zamontowane na tarasie widokowym restauracji Gubałzzeria nawiązuje do kampanii promującej produkt inwestycyjny MetLife Invest.

    Luneta MetLife

                               Luneta MetLife na Gubałówce

    PDF Icon

    Pobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife sponsoruje widoki na tatrzańskiej Gubałówce (rozmiar: 348 KB)

    You Tube Icon

    Zobacz film pokazujący montaż lunety i popularność, jaką cieszy się urządzenie

     

    You Tube Icon

    Zobacz spot reklamowy MetLife Invest

    2.06.2015
    MetLife nagradza przedsiębiorczą młodzież

    W dniach 28-29 maja 2015 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie odbyło się wręczenie nagród dla najlepszych Młodzieżowych Miniprzedsiębiorstw, których idee opracowała młodzież ponadgimnazjalna. MetLife, jako partner organizatora konkursu - Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości, wręczyło nagrody autorom zwycięskich projektów.

    PDF Icon

    Pobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife nagradza przedsiębiorczą młodzież (rozmiar: 231 KB)

    25.05.2015
    Prezent dla Mam od MetLife

    Dzień Matki to święto, podczas którego każda Mama powinna czuć się wyjątkowo. MetLife przygotowało w tym dniu specjalną ofertę dla wszystkich Mam – 10% zniżki na ubezpieczenie Bezpieczne Dziecko. Zniżka ta dotyczy nie tylko pierwszej składki, ale całego okresu ubezpieczenia.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Prezent dla Mam od MetLife  (rozmiar: 225 KB)

    14.05.2015
    MetLife promuje bezpieczeństwo wśród małych cyklistów podczas MetLife Tour – Kocham Rowerek 2015

    W dniu 16 maja 2015 r. rozpocznie się jedna z największych w Polsce imprez rowerowych dla dzieci - „MetLife Tour – Kocham Rowerek 2015”. Wyścigi rowerkowe organizowane są przez firmę All In Group, natomiast MetLife jest sponsorem tytularnym tego wydarzenia.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife promuje bezpieczeństwo wśród małych cyklistów podczas MetLife Tour – Kocham Rowerek 2015 (rozmiar: 308 KB)

     

    8.05.2015
    MetLife OFE na 1. miejscu w rankingu Analiz Online

    MetLife OFE zajął 1. miejsce w kwietniowym rankingu otwartych funduszy emerytalnych opracowanym przez Analizy Online.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife OFE na 1. miejscu w rankingu Analiz Online (rozmiar: 307 KB)

     

    7.05.2015
    MetLife Invest 2.0 – nowa odsłona ubezpieczeń z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi

    MetLife TUnŻiR S.A. wprowadza do swojej oferty produkt MetLife Invest 2.0. Jest to ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi oraz ubezpieczeniem na wypadek całkowitego i trwałego inwalidztwa. Oferta skierowana jest do osób, które cenią stabilność finansową i chcą zadbać o finansowe bezpieczeństwo zarówno swoje, jak i swoich bliskich.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife Invest 2.0 – nowa odsłona ubezpieczeń z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi (rozmiar: 374 KB)

     

     

    28.04.2015
    Ubezpieczenia i inwestycje w kampanii reklamowej MetLife

    Rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej MetLife, w którym prezentowany jest produkt ochronno – inwestycyjny MetLife Invest 2.0. Hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat.” więcej o produkcie

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Ubezpieczenia i inwestycje w kampanii reklamowej MetLife (rozmiar: 377 KB)

    You Tube IconObejrzyj spot

     

     

    27.04.2015
    MetLife uruchamia portal e-roszczenie

    MetLife uruchamia portal e-roszczenie, służący do elektronicznego zgłaszania wniosków roszczeniowych z polis ubezpieczenia na życie, zdrowotnych i wypadkowych. Portal będzie dostępny zarówno dla klientów objętych ubezpieczeniem indywidualnym, jak i grupowym pracowniczym.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife uruchamia portal e-roszczenie (rozmiar: 374 KB)

     

     

    20.04.2015
    MetLife po raz drugi wyróżnione godłem Firma Przyjazna Klientowi

    MetLife TUnŻiR S.A. po raz drugi z rzędu otrzymało prestiżowe godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom wyróżniającym się wysoką jakością obsługi klientów.

    logo Firma Przyjazna Klientowi

     

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife po raz drugi wyróżnione godłem Firma Przyjazna Klientowi (rozmiar: 392 KB)

     

    17.04.2015
    MetLife przybliża świat finansów młodym Polakom

    W ramach współpracy MetLife i Fundacji MetLife z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości pracownicy firmy, jako wolontariusze, kolejny raz zaangażowali się w edukowanie młodzieży szkolnej z zagadnień związanych z finansami i ekonomią.

    W dniach 24 - 25 marca, w ramach programu Dzień Przedsiębiorczości, ponad dwudziestu wolontariuszy MetLife spędziło dzień z grupą młodych ludzi przybliżając im specyfikę swojej pracy i dając szansę na zweryfikowanie wyobrażeń o swoim wymarzonym zawodzie. To już 12. edycja Dnia Przedsiębiorczości, nad którą honorowy patronat objął Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej Bronisław Komorowski.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife przybliża świat finansów młodym Polakom (rozmiar: 375 KB)

     

    15.04.2015
    Drugie miejsce dla MetLife OFE w trzyletnim zestawieniu KNF

    MetLife OFE zajął 2. miejsce w zestawieniu wyników otwartych funduszy emerytalnych za okres 36 miesięcy na koniec marca 2015 r. Fundusz osiągnął stopę zwrotu na poziomie 27,94 %.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Drugie miejsce MetLife OFE w trzyletnim zestawieniu KNF (rozmiar: 332 KB)

     

    14.04.2015
    MetLife z roku na rok zwiększa sumę wypłacanych świadczeń

    W 2014 roku wartość wypłaconych świadczeń brutto w MetLife wyniosła ponad 1,1mld złotych i w stosunku do roku 2013 wzrosła o prawie 165 mln złotych (wzrost o 18% r/r). Wypłacone świadczenia związane z ryzykami dotyczącymi śmierci, groźnej choroby, inwalidztwa, uszczerbku na zdrowiu, hospitalizacji, operacji i innych nieszczęśliwych wypadków były wyższe niż w 2013 r. o ponad 30 mln złotych (wzrost o 20,2% r/r) i opiewały na kwotę 179,2 mln złotych. Również w 2014 roku została zrealizowana najwyższa wypłata świadczenia w historii firmy z tytułu śmierci ubezpieczonego. Uprawnionym została wypłacona rekordowa kwota ponad 2 mln zł.

    PDF Icon

    Pobierz plik pdf z całym artykułem:MetLife z roku na rok zwiększa sumę wypłacanych świadczeń (rozmiar: 349 KB)

      

    09.04.2015
    Kolejny etap kampanii reklamowej MetLife

    Właśnie rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej MetLife. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz przedstawienie MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.

    You Tube Icon

     Obejrzyj spot

     

    PDF Icon

    You Tube IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Kolejny etap kampanii reklamowej MetLife (rozmiar: 201 KB)

     

    07.04.2015
    Trzecie miejsce dla MetLife pod względem udziału w rynku w 2014 roku

    Na koniec 2014 roku MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. (TUnŻiR) odnotowało przypis składki brutto w wysokości 2,1 mld złotych, co stanowi wzrost o 6,3% w porównaniu z rokiem poprzednim, przy spadku przypisu składki dla całego rynku o ponad 8%. Spółka zajmuje 3. pozycję na rynku ubezpieczeń na życie, awansując z 6. miejsca w 2013 r. Zysk netto MetLife TUnŻiR S.A. w 2014 r. wyniósł 351 mln złotych.


    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Trzecie miejsce dla MetLife pod względem udziału w rynku w 2014 roku (rozmiar: 201 KB)

    18.03.2015
    Nagroda ALFA 2014 dla MetLife Obligacji Skarbowych (Krajowy FIO) jako najlepszego funduszu papierów dłużnych skarbowych

    MetLife Obligacji Skarbowych otrzymał nagrodę ALFA 2014 przyznaną przez Analizy Online jako najlepszy fundusz papierów dłużnych skarbowych. Ponadto, MetLife Akcji Średnich Spółek został wyróżniony jako jeden z trzech najlepszych funduszy w tej kategorii.


    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Nagroda ALFA 2014 dla MetLife Obligacji Skarbowych (Krajowy FIO) jako najlepszego funduszu papierów dłużnych skarbowych (rozmiar: 185 KB)

     

    04.03.2015
    MetLife, Inc. najbardziej podziwianą firmą w rankingu Fortune Magazine - World’s Most Admired Companies 2015

    MetLife, Inc. zajął pierwsze miejsce w rankingu Najbardziej Podziwianych Firm na Świecie magazynu Fortune w kategorii ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń zdrowotnych.


    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife, Inc. najbardziej podziwianą firmą w rankingu Fortune Magazine - World’s Most Admired Companies 2015 (rozmiar: 164 KB)

     

    03.02.2015
    Zdrowie i bezpieczeństwo dziecka jest najważniejsze - ubezpieczenia dla dzieci

    Rodzice przy wyborze produktów ubezpieczeniowych dla swoich dzieci bardzo często kierują się najłatwiejszym do porównania parametrem - wysokością składki. Droga na skróty jednak nie zawsze popłaca, a z konsekwencjami tych decyzji rodzice będą zmuszeni radzić sobie w wyjątkowo trudnym dla nich momencie, jakim może być nieszczęśliwy wypadek ich ukochanego dziecka.


    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Zdrowie i bezpieczeństwo dziecka jest najważniejsze - ubezpieczenia dla dzieci (rozmiar: 194 KB)

     

    12.01.2015
    MetLife oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2015

    MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. jest oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2015, który odbędzie się w dniach 16-18 stycznia na Wielkiej Krokwi im. Stanisława Marusarza.


    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2015 (rozmiar: 211 KB)

     

    Archiwum informacji prasowych

  •  

    10.12.2014
    Komentarz miesięczny MetLife TFI

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Komentarz miesięczny MetLife TFI (rozmiar: 209 KB)

     

    04.12.2014
    Najwyższa Choinka w Warszawie na Stadionie Narodowym

    Już w najbliższą sobotę 6 grudnia 2014 roku na płycie Stadionu Narodowego rozbłyśnie najwyższa w Warszawie i jedna z najwyższych w Polsce prawie 28-metrowa „Choinka MetLife”. Iluminacja świątecznego drzewka odbędzie się w Mikołajki o godzinie 19.15. Bożonarodzeniowe drzewko będzie witało wszystkich odwiedzających „Zimowy Narodowy” przez ponad miesiąc, aż do 11 stycznia 2015 r.Więcej>>

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Najwyższa choinka w Warszawie na Stadionie Narodowym (rozmiar: 320 KB)

    12.11.2014
    MetLife najlepsza instytucja finansowa w Polsce!
    XII Ranking Pereł Polskiej Gospodarki 

    W piątek, 7 listopada br. w Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się uroczysta Gala wręczenia Pereł Polskiej Gospodarki. W jej trakcie Łukasz Kalinowski, Prezes i Dyrektor Generalny MetLife w Polsce, odebrał z rąk podsekretarz stanu w ministerstwie finansów, pani Doroty Podedwornej-Tarnowskiej, statuetkę za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii „Instytucje Finansowe”.

    Była to XII edycja jednego z najbardziej prestiżowych rankingów, ściśle związanych z kondycją polskich przedsiębiorstw. Statuetka przyznawana jest przez redakcje magazynu „Polish Market” w kategoriach:

    • Perły Wielkie
    • Perły Duże
    • Instytucje finansowe

    Partnerem merytorycznym i autorem metodologii rankingu jest Zakład Wspomagania i Analizy Decyzji Instytutu Ekonometrii Szkoly Głównej Handlowej.
    Patronat honorowy nad przedsiewzieciem objęli: Wicepremier i Minister Gospodarki, Janusz Piechociński, Prezes Polskiej Akademii Nauk, profesor Michał Kleiber oraz Rektor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, profesor Tomasz Szapiro.
    W uroczystości udział wzięli przedstawiciele rządu, parlamentu oraz osobistości świata nauki, kultury i gospodarki.

    Kapituła nagrody przyznała również Perly Honorowe w kategoriach:

    • Gospodarka
    • Nauka
    • Kultura
    • Krzewienie Wartości Społecznych
    • Krzewienie Wartości Patriotycznych.

     
    07.11.2014
    Pakiet „Bezpieczne Dziecko” - kolejna odsłona kampanii reklamowej MetLife

    MetLife rozpoczął promocję indywidualnego produktu ubezpieczeniowego o charakterze ochronnym „Bezpieczne Dziecko”, gdzie dziecko jest głównym ubezpieczonym.

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Pakiet Bezpieczne Dziecko (rozmiar: 198 KB)

     

    07.11.2014
    Komentarz miesięczny MetLife TFI

    PDF IconPobierz plik pdf z Komentarzem miesięcznym MetLife TFI (rozmiar: 320 KB)

     

    6.11.2014
    MetLife prezentuje wyniki badania wsród pracowników i pracodawców na temat świadczeń pracowniczych (Employee Benefit Trends Study - EBTS)

    Z przeprowadzonego przez MetLife w tym roku badania: Employee Benefit Trends Study (EBTS) wynika, że 55 proc. polskich pracodawców określa utrzymanie wykwalifikowanych pracowników jako „duże wyzwanie”. Dyrektorzy ds. HR coraz dobitniej sygnalizują brak liderów, którzy byliby w stanie podtrzymać zaangażowanie podwładnych do wykonywanej pracy. Jednym ze sposobów, aby to zmienić są dodatkowe korzyści oferowane pracownikom. Więcej>> 

    Zamów raport - ebts@metlife.pl

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife prezentuje wyniki badania wsród pracowników i pracodawców na temat świadczeń pracowniczych (rozmiar: 288 KB)

     

    24.10.2014
    Trwa drugi etap kampanii reklamowej MetLife

    Trwa drugi etap kampanii reklamowej MetLife. Tym razem poza aspektem wizerunkowym jest promowany flagowy produkt ochronno-inwestycyjny firmy - „MetLife Invest”. Glówne hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi: „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”. Więcej>>

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Trwa drugi etap kampanii reklamowej MetLife (rozmiar: 154 KB)

      

    22.09.2014
    Rusza kampania reklamowa MetLife

    Rozpoczęła się kampania reklamowa MetLife (dawniej MetLife Amplico). Celem kampanii jest zbudowanie świadomosci marki oraz przedstawienie wizerunku MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”. Więcej>>

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: Rusza kampania reklamowa MetLife (rozmiar: 192 KB)

        

    09.10.2014
    Komentarz miesięczny MetLife TFI

    PDF IconPobierz Komentarz miesięczny MetLife TFI (rozmiar: 320 KB)

     

    12.09.2014
    MetLife kończy formalny etap zmiany nazw swoich spółek w związku z trwającym procesem rebrandingu w Polsce.

    Spółka Amplico PTE S.A. zmieniła dotychczasową nazwę na MetLife PTE S.A. („Towarzystwo”). Konsekwentnie w związku z tym uległy zmianie nazwy zarządzanych przez Towarzystwo funduszy.

    Obecnie obowiązujące nazwy są następujące:

    Zmiana, podobnie jak to mialo miejsce przy rebrandingu poprzednich spólek (MetLife TUnZiR S.A. oraz MetLife TFI S.A.) jest wynikiem globalnego dazenia MetLife, Inc. do podkreslenia obecnosci marki MetLife na rynkach lokalnych i jednosci ze spólkami z grupy na calym swiecie.

    - Nie zdecydowalismy sie na równolegle z pozostalymi spólkami wprowadzenie nowej nazwy naszego funduszu i spólki emerytalnej przede wszystkim ze wzgledu na zakonczony pod koniec lipca br. okres skladania deklaracji, co do odprowadzania skladki emerytalnej do OFE. Chcielismy w ten sposób umozliwic naszym klientom podjecie przemyslanego wyboru. Majac na uwadze dobra marke naszego OFE, nasi klienci byli przywiazani do nazwy Amplico.

    Nowa marka PTE i funduszy tym samym pieczetuje ukonczenie zlozonego formalnego procesu rebrandingu w Polsce. Przed nami etap zakomunikowania wprowadzonych zmian poprzez dzialania marketingowe i sprzedazowe calej grupy MetLife w Polsce, które beda mialy na celu dbanie o dobra reputacje marki, a nade wszystko utrzymanie dobrych i dlugoterminowych relacji z naszymi klientami - powiedziala Barbara Treichel, Prezes Zarządu MetLife PTE.

    Klienci Towarzystwa zostana poinformowani o wprowadzeniu nowych nazw, a same zmiany nie beda mialy wplywu na biezaca obsluge klientów, zawarte umowy i przyjete zobowiazania, zarówno Towarzystwa, jak i funduszy.

    Towarzystwo emerytalne powstalo i rozpoczelo dzialalnosc w 1999 roku, wraz z wprowadzaniem reformy emerytalnej. Zarzadzany przez nie Otwarty Fundusz Emerytalny od lat osiaga bardzo dobre wyniki inwestycyjne i swiadczy uslugi
    na najwyzszym poziomie. Liczba jego czlonków przekroczyla 1,6 mln osób. Fundusz jest czwartym OFE pod wzgledem wielkosci na calym rynku.

    Obecnie wszystkie spółki MetLife w Polsce dzialają pod jedną marką.

     

    12.09.2014
    MetLife motywuje Agentów działaniami CSR

    „Power Day” pod taka nazwa odbyla sie w Toruniu konferencja sprzedazowa dla agentów ubezpieczeniowych MetLife, której celem bylo przede wszystkim omówienie celów na czwarty kwartal 2014 roku. Jednym z punktów programu, byla realizacja dzialan z zakresu spolecznej odpowiedzialnosci biznesu (CSR). Wiecej>>

    PDF IconPobierz plik pdf z całym artykułem: MetLife motywuje Agentów działaniami CSR (rozmiar: 320 KB)

      

    10.09.2014
    Komentarz miesięczny MetLife TFI

    PDF IconPobierz plik pdf z Komentarzem miesięcznym (rozmiar: 320 KB)

     

    10.09.2014
    Amplico Powszechne Towarzystwo Emerytalne zmieniło nazwę na MetLife.

    8 września nastapila zmiana nazwy Amplico PTE S.A. w Krajowym Rejestrze Sadowym  na MetLife Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., (w skrócie MetLife PTE S.A.).

    Zmiana nie ma wplywu na warunki umów zawartych z Amplico PTE S.A., a wszystkie obowiazujace umowy pozostaja w mocy.

     

    19.08.2014
    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci naszej Drogiej Koleżanki Iwony Ochockiej, Członka Zarządu MetLife.

    Iwona byla zwiazana z nasza firma od jej powstania w 1991 roku. Swoim doswiadczeniem i zaangazowaniem wniosla ogromny wklad w budowanie struktur i rozwój naszej dzialalnosci.

    Nauczyla nas na pierwszym miejscu widziec zawsze dobro klientów. Byla wybitnym menedzerem, ambasadorem rozwoju naszej branzy i rozpowszechniania wiedzy Polaków na temat ubezpieczen.

    Zaslugi Iwony zostaly docenione przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, który odznaczyl Ja Srebrnym Krzyzem Zaslugi za szczególny wklad w rozwój rynku ubezpieczeniowego w Polsce.

    Skladamy wyrazy glebokiego wspólczucia Rodzinie Iwony.
    Zarząd i pracownicy MetLife

      

    23.07.2014
    MetLife Towarzystwo Ubezpieczen na Życie i Reasekuracji S.A. (MetLife) przeniesie obsługę Klientów ze swoich oddziałów na Litwie i Łotwie do Polski.

    W ramach traktatu Unii Europejskiej o swobodzie swiadczenia uslug, MetLife przeniesie portfel swoich ubezpieczen oraz powiazana z nim obsluge klientów z oddzialów na Litwie 
    i Lotwie do Polski. Pelen zakres uslug swiadczyc bedzie dedykowany zespól pracowników poslugujacych sie jezykami: litewskim, lotewskim, rosyjskim i angielskim. Towarzystwo bedzie nadal wypelniac wszystkie swoje zobowiazania wynikajace z zawartych umów ubezpieczenia.

    MetLife jest wiodaca firma ubezpieczeniowa na swiecie. Troska i dbalosc o klientów jest fundamentem wszystkich prowadzonych przez nas dzialan. Dolozymy wszelkich staran, by klienci obu krajów nie odczuli zadnych zmian w zwiazku z przeniesieniem obslugi ich polis z Litwy i Lotwy do Polski - powiedzial Lukasz Kalinowski, Prezes Zarzadu i Dyrektor Generalny MetLife. 

    Integracja nie wplynie negatywnie na kontynuacje umów ubezpieczenia oraz wypelnianie swiadczen. Ogólne Warunki Ubezpieczenia nie ulegaja zmianie. Wszyscy klienci na Litwie i Lotwie otrzymaja listy zawierajace szczególowe informacje zwiazane z przeniesieniem procesów do Polski.

    Wiecej informacji
    Izabela Ptaszyńska, tel. (22) 523 5180, M: +48 603 370 678; 
    izabela.ptaszynska@metlife.pl

    14.07.2014
    MetLife Warsaw Najdorf Chess Festival

    Pod taką właśnie nazwą rozpoczyna się tegoroczny XIV Międzynarodowy Festiwal Szachowy im. Mieczyslawa Najdorfa organizowany przez Fundacje Szachowa im. gen. Kazimierza Sosnkowskiego. Ponad 450 szachistów z 32 krajów stanie do rywalizacji 14 lipca 2014 roku w Palacu Kultury i Nauki w Warszawie. Jest to najwiekszy tego typu otwarty turniej klasyczny rozgrywany w tym roku w Europie. Honorowy patronat nad wydarzeniem objela Prezydent m.st. Warszawy Pani Hanna Gronkiewicz-Waltz, a gosciem honorowym bedzie mieszkajaca w Argentynie córka Mieczyslawa Najdorfa, Pani Liliana Najdorf.

      

    21.05.2014
    MetLife Firma Przyjazna Klientowi

    MetLife otrzymalo prestiżowe godło programu Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda jest wyrazem uznania dla wysokiej jakości obsługi a organizacje, które je otrzymują należą do firm wyróżniających się pod względem profesjonalnej obsługi klienta.

    Firma Przyjazna Klientowi to nagroda od Klientów firmy za wysoka jakosc wspólpracy przyznawana na podstawie wyników niezaleznych badan przeprowadzanych przez Fundacje Obserwatorium Zarzadzania. Podstawe procesu certyfikacyjnego stanowia anonimowe badania doswiadczen i satysfakcji Klientów koncentrujace sie na czterech obszarach: zadowoleniu klientów, satysfakcji z obslugi, jakosci obslugi oraz rekomendacji uslug.

    Godlo Firma Przyjazna Klientowi to potwierdzenie, ze nasze starania o najwyzsza jakosc obslugi przekladaja sie na satysfakcje naszych Klientów. Jest takze ukoronowaniem prowadzonych od kilku lat dzialan wewnetrznych z zakresu doskonalenia obszaru obslugi klientów. Nagrody zobowiazuja, zatem bedziemy tym bardziej dokladac staran na doskonalenie najlepszych praktyk w zakresie sprzedazy i podnoszenie standardów obslugi klienta - powiedzial Lukasz Kalinowski, Prezes MetLife TUnZiR S.A.

    Godlo Firma Przyjazna Klientowi jest przyznawane na okres 12 miesiecy i w tym czasie laureaci moga sie nim poslugiwac we wszelkich materialach promocyjnych i marketingowych. O przyznanym nam wyróznieniu nasi Klienci dowiedza sie miedzy innymi, z informacji rocznej, w której zamiescimy godlo. Oficjalne przekazanie godla odbedzie sie 9 czerwca podczas uroczystej gali.

    Program Firma Przyjazna Klientowi istnieje na polskim rynku juz od ponad 10 lat. Od 2012 roku honorowy patronat nad programem objelo Ministerstwo Gospodarki.

     

    15.05.2014
    Amplico Life i Amplico TFI zmieniły nazwę na MetLife

    15 maja nastapila zmiana nazwy Amplico Life S.A. w Krajowym Rejestrze Sadowym na MetLife Towarzystwo Ubezpieczen na Zycie i Reasekuracji S.A. (MetLife TUnZiR S.A.) oraz Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. na MetLife Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (MetLife TFI S.A.). Od dzisiaj obie spólki stosuja logo MetLife.

    „Zmiana nazwy i logo w Polsce to efekt realizacji globalnej strategii, w której istotna role odgrywa marka MetLife oraz wartosci, które pozwolily ja zbudowac.” – powiedzial Lukasz Kalinowski, Prezes Zarzadu MetLife TUnZiR S.A.

    Rebranding to zlozony i czasochlonny proces, wymagajacy duzego zaangazowania wszystkich struktur firmy. Przedsiewziecie obejmowalo zmiane druków firmowych, materialów marketingowych, aplikacji IT, oznakowanie biur, nadanie adekwatnych nazw produktom, jak równiez prowadzenie dzialan komunikacyjnych skierowanych do klientów, przedstawicieli sprzedazy i partnerów biznesowych.

    „W Polsce mamy dluga i bogata historie – jestesmy tu obecni od wprowadzenia transformacji systemowej. Dzialajac od blisko 25 lat mozemy dzis smialo powiedziec, ze przyczynilismy sie do rozpowszechnienia wiedzy na temat ubezpieczen na zycie wsród naszych klientów. Wyksztalcilismy ogromna rzesze wykwalifikowanych kadr. Mamy lojalnych klientów, dla których jestesmy synonimem tradycji i wiarygodnosci. Jednoczesnie jestesmy postrzegani jako firma skutecznie dostosowujaca swoja oferte do nowych oczekiwan i zmieniajacego sie rynku.” – dodal Prezes Kalinowski.

    W procesie zmiany bardzo wazny jest etap, który nastepuje po wprowadzeniu nowej nazwy. Dlatego kolejne dzialania obejma odpowiednia ekspozycje marki, rozwój produktów i dalsze doskonalenie naszych relacji z klientami. Zmiana nazwy oraz logo nie ma wplywu na biezaca obsluge klientów oraz na umowy i zobowiazania zawarte wczesniej przez Amplico Life S.A. i Amplico TFI S.A.

    Czytaj więcej informacji o zmianie nazwy

      

    11.04.2014
    Amplico Life zmienia nazwę na MetLife 
    Amplico TFI zmienia nazwę na MetLife TFI

    Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Amplico Life S.A. podjelo 6 lutego 2014 roku uchwale o zmianie statutu spólki w zakresie zmiany nazwy spólki na MetLife Towarzystwo Ubezpieczen na Zycie i Reasekuracji S.A., w skrócie MetLife TUnZiR S.A. Wniosek w tej sprawie zostal zlozony do Komisji Nadzoru Finansowego, która wyrazila zgode na taka zmiane 27 lutego 2014 roku.

    Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Amplico TFI S.A. podjelo w dniu 11 kwietnia 2014 roku uchwale o zmianie statutu spólki w zakresie zmiany nazwy spólki na MetLife Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych  S.A., w skrócie MetLife TFI  S.A.

    Decyzja jest wynikiem globalnego dazenia MetLife, Inc. do podkreslenia obecnosci marki MetLife na rynkach lokalnych. Akcjonariusze obu spólek podjeli decyzje o zmianie nazwy i logo firmy na takie, które w swojej tresci podkresla globalna jednosc ze spólkami grupy MetLife, Inc.

    Formalna zmiana nazwy i logo spólek jest planowana w maju br. pod warunkiem uzyskania wpisu w Krajowym Rejestrze Sadowym. O dokonanych zmianach bedziemy na biezaco informowac  naszych Klientów, partnerów biznesowych, media oraz wspólpracujace ze spólkami instytucje i kontrahentów. Obecnie trwaja przygotowania do kompleksowego rebrandingu spólek MetLife Amplico na MetLife.

    Proces zmiany nazwy prawnej oraz nazwy marki nie ma  wplywu na biezaca obsluge Klientów oraz na umowy i zobowiazania Amplico Life S.A. i Amplico TFI S.A. Nadal bedziemy oferowac wysokiej jakosci uslugi tak, by nasi Klienci i partnerzy biznesowi pozostawali z nami w dlugotrwalych i dobrych relacjach. 

     

    01.04.2014
    OFE i ZUS czy tylko ZUS? Wybór do 31 lipca 2014 r.

    W okresie od 1 kwietnia do 31 lipca 2014 r. Czlonkowie OFE zdecyduja, gdzie bedzie trafiac ich skladka emerytalna. Jesli czlonek funduszu nie dostarczy w tym okresie do ZUS odpowiedniego oswiadczenia o przekazywaniu skladki do OFE, to jego skladka emerytalna, poczawszy od skladki za lipiec 2014 r., w calosci bedzie trafiac do ZUS. Kolejna mozliwosc dokonania wyboru: OFE i ZUS, czy tylko ZUS nastapi w 2016 r. Dowiedz sie wiecej o OFE i ZUS, czy tylko ZUS

       

    15.01.2014
    Bezpieczne Dziecko - pierwsze ubezpieczenie dla Twojego dziecka

    Bezpieczne Dziecko to innowacyjne ubezpieczenie zapewniajace szeroka ochrone ubezpieczeniowa na wypadek zdarzen, które moga dotknac zarówno dziecko, jak i jego rodziców czy opiekunów. Produkt, przygotowany 
    w oparciu o badania rynku, jest odpowiedzia na potrzeby, które do tej pory nie byly zaspakajane, oferujac jedyna 
    w swoim rodzaju ochrone.

    Ochrona

    Bezpieczne Dziecko zapewnia kompleksowa ochrone dzieciom zarówno w przypadku niewielkich urazów, takich jak zlamania i oparzenia wskutek nieszczesliwego wypadku, pobytu  w szpitalu i operacji z powodu choroby lub nieszczesliwego wypadku, jak równiez powaznych zdarzen losowych. W takich przypadkach wazne jest otrzymanie wsparcia finansowego pozwalajacego mozliwie najszybciej uporac sie z niemilym zdarzeniem i zniwelowac jego skutki, aby usunac przeszkody zaklócajace rozwój dziecka. Ochrona jest wazna na calym swiecie przez 24 godziny na dobe. 

    Powypadkowy Pakiet Medyczny

    Atutem ubezpieczenia jest Powypadkowy Pakiet Medyczny, ulatwiajacy opieke nad dzieckiem. Pakiet obejmuje takie uslugi jak konsultacje medyczne (10 specjalizacji), specjalistyczne badania, zabiegi i rehabilitacje, pomoc w nauce czy baby concierge. Bezpieczne Dziecko to mozliwosc szybkiej pomocy medycznej, opieki najlepszych specjalistów, sprawnej rehabilitacji, ale równiez pomoc w sprawach organizacyjnych, takich jak np. korepetycje czy ochrona domowego budzetu podczas zwolnienia lekarskiego lub urlopu rodzica.

     Pakiet dodatkowy

    Dodatkowo ubezpieczenie mozna rozszerzyc o ochrone dla rodzica (lub innej osoby oplacajacej skladke) na wypadek smierci lub calkowitego inwalidztwa wskutek nieszczesliwego wypadku. W pakiecie dodatkowym mozna równiez odkladac kapital na przyszlosc swoja lub swojego dziecka.

    Atrakcyjne warunki

    • Brak badan medycznych przy zawieraniu umowy
    • Ubezpieczenie dla dzieci w wieku 0-15 lat, ochrona udzielana jest do 21 roku zycia
    • Produkt indywidualny, kazde dziecko objete ochrona oddzielna polisa 
    • 10% znizki na kazde kolejne dziecko
    • 25% znizki w 6., 11., 16. oraz 21. roku trwania ubezpieczenia, o ile nie dojdzie do zdarzenia ubezpieczeniowego
    • Podwójna suma ubezpieczenia w razie trwalego inwalidztwa, zlamania lub oparzenia wskutek nieszczesliwego wypadku, jesli zdarzenie ma miejsce podczas miesiecy wakacyjnych (1 lipca – 31 sierpnia)

     „Przygotowujac produkt Bezpieczne Dziecko, skupilismy sie na dwóch najwiekszych troskach rodziców: zdrowiu i edukacji dzieci. Naszym celem bylo stworzenie atrakcyjnego produktu który spelnialby oczekiwania Klientów oraz wyróznial sie na rynku. Aby to osiagnac, wykorzystalismy potencjal ambasadora naszej marki - Snoopy’ego oraz jego przyjaciól Fistaszków, dzieki którym w latwy i przystepny sposób mozemy komunikowac sie z dziecmi i rodzicami.” – powiedzial Lukasz Kalinowski, Prezes MetLife Amplico.

    W zwiazku z wprowadzeniem na rynek produktu Bezpieczne Dziecko MetLife Amplico nawiazalo wspólprace z Fundacja Mam Marzenie, która od dziesieciu lat spelnia marzenia ciezko chorych dzieci. Zostalismy Przyjacielem Fundacji i bedziemy pomagac te marzenia realizowac.

    Wiecej informacji o ubezpieczeniu Bezpieczne Dziecko

      

  •  

    15.03.2013
    Superkapital S edycja specjalna 120% składki inwestowanej na start 

    Od 4 marca 2013 MetLife Amplico trwa promocja polisy Superkapital S edycja specjalna 120% skladki inwestowanej na start - prostego i elastycznego ubezpieczenia na zycie z ubezpieczeniowym funduszem kapitalowym, które pozwala gromadzic dodatkowy kapital na przyszlosc, przy jednoczesnym zabezpieczeniu na wypadek nieprzewidzianych zdarzen losowych.

    Superkapital S edycja specjalna to produkt, w którym Klient otrzyma dodatkowo 20% skladki inwestowanej w pierwszym roku oszczedzania. Oznacza to, ze w pierwszym roku bedzie inwestowane przez MetLife Amplico 120% zamiast 100% wplaconej przez Klienta skladki. Warunkiem skorzystania z promocji jest zawarcie umowy podstawowej Superkapital S edycja specjalna wraz z dodatkowym ubezpieczeniem na wypadek trwalego inwalidztwa wskutek NW – Twoja Przyszlosc. Dzieki tej umowie mamy pewnosc, ze w trudnych sytuacjach losowych kapital bedzie bezpieczny.

    Promocja trwa  do 31 maja 2013 roku i jest dostepna w sieci wylacznych Agentów MetLife Amplico.

    W indywidualnym ubezpieczeniu na zycie Superkapital S skladki inwestowane sa w ubezpieczeniowe fundusze kapitalowe o róznych strategiach inwestycyjnych. Wybór strategii zalezy od indywidualnych preferencji, a wybrane fundusze inwestycyjne moga zostac zmienione w dowolnym momencie bez 19-procentowego podatku od zysków – jest on potracany dopiero na koncu inwestycji lub od kwot wyplat czesciowych.

    Zgromadzony kapital mozna wyplacic jednorazowo lub w 6 róznych wariantach, w tym jako rente dozywotnia.

     

    07.03.2013
    Złoty Portfel dla zarzadzającego funduszami Amplico TFI S.A. w kategorii Najlepszy Fundusz Pieniężny

    Tomasz Bartnicki, zarzadzajacy portfelem dluznym MetLife Amplico TFI zdobyl Zloty Portfel w kategorii Najlepszy Fundusz Pieniezny.
    Zloty Portfel to nagroda dla zarzadzajacych funduszami, które w swoich grupach osiagnely w ubieglym roku najwyzsza stope zwrotu. Najlepszy wynik wsród funduszy inwestycyjnych krajowych w kategorii Najlepszy Fundusz Pieniezny 2012, otrzymal Subfundusz Amplico Pieniezny (dostepny w ramach Amplico FIO Parasol Krajowy) ze stopa zwrotu: 9,3%, zarzadzany przez Tomasza Bartnickiego. Poprzednio nagrode Zlotego Portfela w kategorii Najlepszy Fundusz Pieniezny ten fundusz poprzednio otrzymal za wyniki osiagniete w 2010 roku.

    Subfundusz Amplico Pieniezny na koniec 2012 r osiagnal równiez najwyzszy wynik w Polsce w kategorii funduszy pienieznych za ostatnie trzy lata.

    Wreczenie nagród odbylo sie 6 marca 2013 r. w Sali Notowan Gieldy Papierów Wartosciowych (GWP) w Warszawie. W trakcie uroczystej gali Gazeta Gieldy „Parkiet” po raz 19. przyznala Byki i Niedzwiedzie – prestizowe nagrody za najwieksze osiagniecia dla spólek, menedzerów i instytucji zwiazanych z rynkiem kapitalowym oraz Zlote Portfele zostaly wreczone po raz 8.

     

    04.02.2013
    Nowość w ofercie MetLife Amplico! W odpowiedzi na potrzeby naszego Klienta: Pakiet Uslug Assistance!

    Informujemy, ze wychodzac naprzeciw potrzebom naszych Klientów, Amplico Life wprowadzilo do swojej oferty ubezpieczen zdrowotnych nowa usluge Assistance. Kazdy Klient, który wykupi ochrone zdrowia, czyli jedna z nastepujacych umów: Twoje Zdrowie, Szlachetne Zdrowie, Hospitalizacje lub Hospitalizacje Plus, w okresie od 04.02.2013 do 31.12.2013 roku, otrzyma Pakiet Uslug Assistance dla siebie i swojej Rodziny bezkosztowo.

    Warunkiem koniecznym jest podpisanie przez Klienta oswiadczenia, który nalezy dolaczyc do wniosku. Oferta ubezpieczen zdrowotnych, wzbogacona o Assistance dla naszego Klienta i  jego rodziny, jeszcze bardziej odpowiada na potrzeby naszych Klientów!

    PDF IconŚwiadczenia w ramach Pakietu Uslug Assistance (rozmiar: 236 KB)

     

  •   

    • 02.11.2014 80% ochrony inwestycji  w nowym Subfunduszu Ochrony Wzrostu w ofercie Amplico TFI. 2 listopada 2012 r. oferta Amplico Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych została rozszerzona o nowy Subfundusz Ochrony Wzrostu z wbudowanym mechanizmem zabezpieczenia inwestycji, zwanym modelem Target Volatility CPPI (Constant Proportion Portfolio Insurance). Przeczytaj więcej o Amplico Subfundusz Ochrony Wzrostu.

    • 25.10.2012 Amplico Subfundusz Pieniężny ponownie najlepszy wśród funduszy pieniężnych dostępnych na rynku! Przeczytaj więcej o wynikach Amplico Subfundusz Pieniężny.

    • 05.10.2012 MetLife Amplico DFE z najlepszym wynikiem wsród dobrowolnych funduszy emerytalnych! Rzeczpospolita opublikowała w dniu 05.10.br. zestawienie dobrowolnych funduszy emerytalnych czyli IKZE i IKE prowadzonych przez PTE. 
      MetLife Amplico DFE ze stopą zwrotu na poziomie 8,1% zajmuje 1. miejsce w zestawieniu uwzględniajacym wyniki dobrowolnych funduszy emerytalnych za trzeci kwartał 2012 roku. Zapoznaj się z rankingiem Rzeczpospolitej

    • 13.09.2012 Doskonałe trzyletnie wyniki funduszy inwestycyjnych Amplico TFI! „Rzeczpospolita” opublikowała podsumowanie trzyletnich wyników funduszy inwestycyjnych. Fundusze zarządzane przez Amplico TFI plasują sie wysoko w wielu kategoriach. Amplico Subfundusz Pieniężny osiagnął najlepszy wynik na poziomie 21% w kategorii funduszy pieniężnych, Amplico Subfundusz Obligacji jako jeden z dwóch funduszy papierów dłużnych na rynku w ciągu 3 lat osiagnął stopę zwrotu powyżej 27%. Również wsród funduszy mieszanych Amplico Subfundusz Zrównoważony Azjatycki zajął 2. miejsce na rynku z wynikiem ponad 20%. Zestawienie „Rzeczpospolitej” zostało przygotowane  na podstawie stóp zwrotu funduszy wypracowanych w okresie 1.09.2012 r. - 31.08.2012 r.
    • 06.09.2012 Amplico Subfundusz Pieniężny najlepszy wśród funduszy gotówkowych i pieniężnych dostępnych na rynku! Dzisiejsza „Rzeczpospolita” publikuje ranking rocznych wyników inwestycyjnych osiągniętych przez dostępne na rynku fundusze gotówkowe i pieniężne. W zestawieniu Amplico FIO Parasol Krajowy Subfundusz Pieniężny zajął 1. miejsce z roczną stopą zwrotu na poziomie 7,4%! W rankingu pod uwagę brane były fundusze gotówkowe i pieniężne istniejące na rynku od co najmniej 3 lat, roczna stopa zwrotu została wyliczona na dzień 31.08.2012 r.
    • 06.09.2012 2. miejsce Amplico Subfunduszu Akcji Nowa Europa
      wśród funduszy inwestujących na rynkach wschodzących
    • 28.08.2012 Tomasz Stankiewicz nowym Członkiem Zarządu Amplico Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego. 28 sierpnia br. Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Tomasza Stankiewicza na Członka Zarządu Amplico Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego S.A.
    • 10.08.2012 Snoopy - Ambasador MetLife Amplico i MetLife - świętuje urodziny!
      • Snoopy, pies-filozof rasy beagle, urodził się w Ameryce 10 sierpnia 1950 roku. Wówczas to Charles M. Schulz zaczął rysowanie komiksu „Fistaszki”.
      • Snoopy w ciągu 50 lat pojawił się w ponad 2600 gazetach i 1400 książkach, niemal na całym świecie.
      • Od 1985 roku Snoopy jest ambasadorem marki MetLife, a teraz reprezentuje także MetLife Amplico.
      • Snoopy pomaga wzmocnić przesłanie MetLife Amplico i MetLife, że ochrona finansowa jest dla wszystkich.
      • W 2011 roku Snoopy został uznany za najbardziej lubianą postać reprezentującą marki w rankingu przeprowadzonym przez magazyn Forbes.
    • 09.08.2012   0 zł opłaty za otwarcie IKZE Amplico Fundusze Inwestycyjne do 30.09.2012r. Zapraszamy do zapoznania się z bardziej szczegółowymi informacjami o IKZE Amplico Fundusze Inwestycyjne.
    • 18.07.2012„Amplico Subfundusz Obligacji” numerem jeden wśród funduszy obligacji z najwyższą stopą zwrotu za ostatnie 36 miesięcy. 
    • 12.07.2012 Amplico Subfundusz Pieniężny w czołówce funduszy pieniężnych. Sprawdź
    • 20.06.2012 - „Polska wygrywa dzięki stabilnej gospodarce i zrobiła ogromny krok w kierunku zmniejszenia barier dla inwestorów.” – mówił Michel Khalaf, Prezes regionu EMEA MetLife Inc. podczas Amerykańsko-Polskiego Szczytu Gospodarczego w Warszawie 
      Amerykańsko-Polski Szczyt Gospodarczy (US Poland Business Summit), który odbył się 20 czerwca 2012 roku w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, był ważnym międzynarodowym wydarzeniem poświęconym zagadnieniom handlowym i inwestycyjnym. Uczestnicy szczytu mieli okazję wysłuchać paneli  poświęconych szansom Polski na zwiększenie inwestycji zagranicznych. Michel Khalaf, prezes regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) MetLife Inc. został zaproszony do udziału w szczycie ze względu na swoje szerokie doświadczenie w zakresie inwestycji zarówno w Polsce, jak i na świecie. Czytaj więcej
    • 09.03.2012 - Portal e-klient nowa usługa dla Klientów towarzystwa ubezpieczeń na życie MetLife Amplico. MetLife Amplico uruchomiło internetowy portal e-klient, umożliwiający Klientom towarzystwa dostęp do umów ubezpieczeniowych. Serwis przeznaczony jest dla posiadaczy indywidualnych ubezpieczeń na życie. Portal e-klient jest wygodny w użyciu i posiada funkcjonalny panel, dzięki któremu każdy Klient może na bieżąco zarządzać swoimi umowami, a w przypadku ubezpieczeń z funduszami kapitałowymi, także wykonać wybrane zlecenia, bezpłatnie i bez dodatkowych formalności. Jedynym warunkiem uzyskania dostępu do nowego narzędzia jest aktywowanie kodu PIN, który otrzymali Klienci. Po uruchomieniu dostępu do usługi Klient samodzielnie w dowolnym momencie może sprawdzić m.in. zakres i wysokość sum ubezpieczenia, stan płatności składek, status zgłoszonych roszczeń, czy też aktualnie przygotowane dla niego oferty.
      Portal e-klient jest dostępny poprzez stronę internetową Towarzystwa: www.metlifeamplico.pl. Obecnie mogą z niego korzystać Klienci indywidualni, ale serwis jest stale rozwijany i w przyszłości dostęp do niego otrzymają wszyscy Klienci Towarzystwa, będziemy także zwiększać zakres jego funkcjonalności. Zaloguj sie do portalu e-klient Portal e-klient stanowi uzupełnienie już dostępnych dla Klientów spółek MetLife Amplico serwisów: PTEnet w Amplico PTE S.A. oraz  systemu STI w Amplico TFI S.A.
    • 01.03.2012 - Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych uruchomiło Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego
      1 marca 2012 roku Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych (Amplico TFI), uruchomiło Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego. IKZE to pierwsze w Polsce rozwiązanie z ulgą podatkową, gdzie zwrot podatku następuje po złożeniu rocznego rozliczenia podatkowego – za rok, w którym dokonaliśmy wpłat na IKZE.
      IKZE Amplico Fundusze Inwestycyjne to więcej niż tylko oszczędzanie na przyszłą emeryturę, to także doskonała inwestycja, którą możesz kierować zgodnie z wybraną strategią inwestycyjną. Zapraszamy do zapoznania się z bardziej szczegółowymi informacjami o IKZE Amplico Fundusze Inwestycyjne
    • 16.01.2012 - MetLife Amplico Dobrowolny Fundusz Emerytalny rozpoczął działalność! Miło nam poinformować, iż w styczniu rozpoczął działalność MetLife Amplico Dobrowolny Fundusz Emerytalny. Oferujemy Państwu nowy, atrakcyjny sposób oszczędzania na przyszłą emeryturę. Nasz dobrowolny fundusz, w ramach którego zarządzamy środkami na Indywidualnych Kontach Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE) oprócz dogodnych warunków finansowych i prostoty swojej konstrukcji, oferuje także atrakcyjną ulgę podatkową (co wynika z treści ustawy o IKZE).Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami o MetLife Amplico DFE oraz do skorzystania z oferty on-line!

     

  •  

    • 23.12.2011 - Zakończył się konkurs „Chce mi się chcieć” inspirowany przez MetLife Amplico. Mottem akcji było hasło „Małe sprawy mają wielkie znaczenie”.  Inspiracje, zamieszczane na stronie, dotyczyły przede wszystkim ważnych wartości: miłości, przyjaźni, sprawiedliwości, tolerancji, szacunku dla ludzi i dla zwierząt, ochrony środowiska. Wiele miejsca wśród inspiracji zajmowała też pomoc dla innych, otwartość i szczęście. Co miesiąc nagradzani byli autorzy najbardziej popularnych inspiracji, a zwycięzcą całego konkursu została inspiracja CHCESZ ZMIENIĆ ŚWIAT?! ZRÓB TO. www.chcemisiechciec.pl
    • 21.12.2011 - Amplico PTE S.A. uzyskało licencję na utworzenie Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego. 20.12.2011 r. Amplico PTE S.A. uzyskało od Komisji Nadzoru Finansowego licencję na utworzenie Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego.
      Już wkrótce będą Państwo mogli rozpocząć dodatkowe oszczędzanie na Indywidualnym Koncie Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE), o czym będziemy na bieżąco informować. IKZE to pierwszy w Polsce produkt oszczędnościowy z ulgą podatkową polegającą na odliczeniu wpłat na IKZE od podstawy opodatkowania. Dlaczego warto zwrócić uwagę na nowy produkt emerytalny – IKZE:
      • Aby uzyskać dodatkową emeryturę niezależną od ZUS i OFE.
      • Aby skorzystać z ulgi podatkowej wpłaty na IKZE odlicza się od podstawy opodatkowania.
        Co jeszcze można zyskać na IKZE?
      • Zabezpieczenie dla najbliższych – każdy posiadacz IKZE  wskazuje osoby uposażone do środków na wypadek śmierci.
      • Przy regularnym i długotrwałym oszczędzaniu – szansę na dynamiczny przyrost kapitału dzięki efektowi procentu składanego, czyli ponownemu inwestowaniu osiągniętych zysków.
      • Wyższy poziom życia po przejściu na emeryturę. Dodatkowe oszczędzanie jest kluczowe, jeśli chcemy zachować standard życia do którego przywykliśmy.
    • 01.12.2011 - Połączenie Amplico Life i MetLife Amplico Life S.A. i MetLife TUnŻ S.A. od 1.12.2011 r. działają jako jedna spółka ubezpieczeń na życie pod marką MetLife Amplico i pod nazwą Amplico Life S.A.
    • 28.11.2011 - Kolejna „Perła Polskiej Gospodarki” dla Amplico Life S.A. W rankingu Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk (INE PAN) Amplico Life S.A. zostało uhonorowane tytułem „Perły Polskiej Gospodarki 2011” w kategorii „Perły Wielkie”. Amplico Life S.A. uzyskało tytuł „Perły Polskiej Gospodarki 2011” w kategorii „Perły Duże”. Jest to 10. wyróżnienie dla Amplico Life S.A. przyznane przez INE PAN za konsekwentną realizację polityki i strategii oraz pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce.
      Amplico Life S.A. zajęło 6. miejsce wśród wszystkich firm sektora bankowego i ubezpieczeń w Polsce, a 25. miejsce wśród wszystkich firm w Polsce odnotowanych w kategorii „Perły Wielkie”.
      „Perłami Polskiej Gospodarki” nazwane są najbardziej efektywne firmy – spośród wszystkich działających w Polsce – wyróżniające się pod względem dynamiki rozwoju, płynności finansowej oraz innych wskaźników, wśród których najważniejsze to: rentowność sprzedaży oraz wydajność pracy. W rankingu odnotowanych zostało około 2 tysięcy firm. Badanie obejmuje firmy, których przychody z całokształtu działalności gospodarczej w okresie roku wyniosły co najmniej 100 mln złotych (kategoria „Perły Duże”) lub powyżej 1 mld złotych (kategoria „Perły Wielkie”). Ranking „Perły Polskiej Gospodarki” uznawany jest za najbardziej obiektywny barometr polskiej gospodarki. Statuetkami i certyfikatami co roku nagradzane są najbardziej efektywne i najbardziej dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa.
      Ogłoszenie wyników nastąpiło wieczorem 28 listopada podczas uroczystej Gali „Pereł Polskiej Gospodarki” zorganizowanej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
    • 21.06.2011 r. - spółki MetLife Amplico na czele rankingu „Rzeczpospolitej”
      W opublikowanym przez „Rzeczpospolitą” rankingu „Najlepszych towarzystw ubezpieczeń na życie” Amplico Life zajęło 2. pozycję.
      Ranking powstał na podstawie szczegółowych danych finansowych z roku 2010.
    • 16.05.2011 r. - Chce mi się zmieniać świat!
      „Chcemy, żeby małe sprawy miały wielkie znaczenie”. Tak w kilku słowach można by określić akcję internetową „Chce mi się chcieć”. Inicjatywa zwraca uwagę na znaczenie życia codziennego, a w nim małych, codziennych gestów, zachowań czy słów, do których nie zawsze przywiązuje się wagę. A to właśnie one wpływają na jakość naszej codzienności, na nasz dobry humor, uśmiech, życzliwość czy jakość życia. I to właśnie „chęć” ma tu największe znaczenie, bo odbiorcy inicjatywy, która ma w sobie cechy akcji społecznej, mają tworzyć świat, w którym nam wszystkim „chce się chcieć”.
    • 12.04.2011 r. - &quotZainwestuj z głową&quot wiosenny konkurs w Amplico TFI.
      Regulamin konkursu
    • 01.04.2011 - Potwierdzenia elektroniczne w Amplico TFI
      Z dniem 1 kwietnia 2011r. Amplico TFI S.A. udostępniło swoim Klientom możliwość otrzymywania potwierdzeń transakcji przesyłanych pocztą elektroniczną w miejsce dotychczas wysyłanych potwierdzeń papierowych.  Potwierdzenia są wysyłane niezwłocznie po zrealizowaniu zlecenia lub dyspozycji, a droga ich dotarcia do Klienta nieporównywalnie krótsza niż w przypadku potwierdzeń wysyłanych tradycyjną pocztą. Dla zapewnienia wiarygodności i bezpieczeństwa, przesyłane potwierdzenia są zabezpieczone elektronicznym certyfikatem potwierdzającym autentyczność oraz dodatkowo hasłem dostępu do jego treści. Wszystkich klientów zainteresowanych otrzymywaniem potwierdzeń zleceń i dyspozycji w formie elektronicznej prosimy o kontakt z Infolinią Towarzystwa pod numerem telefonu: 801 588 185 lub 22 588 18 57.
    • 25.03.2011 r. - Kampania reklamowa MetLife Amplico pod hasłem: &quotDla nas żadna ludzka sprawa nie jest mała. Może dlatego jesteśmy jednym z największych towarzystw ubezpieczeń na życie.&quot
      Inspiracją kampanii, promującej markę MetLife Amplico w Polsce, stały się prawdziwe historie naszych Klientów.
      Kampania reklamowa jest też okazją do świętowania 20 lat obecności MetLife Amplico w Polsce. Dla podkreślenia tego faktu stworzyliśmy logo 20-lecia, którym będziemy posługiwać się przez cały rok.
      Kampania reklamowa rozpocznie się 25 marca.
      W nowej kampanii reklamowej występuje Snoopy, bohater komiksu Peanuts, czyli Fistaszki. Snoopy jest od wielu lat ambasadorem marki MetLife na całym świecie, a obecnie stał się również ambasadorem marki MetLife Amplico w Polsce.
    • 10.03.2011 r. - Zmiany kategorii jednostek uczestnictwa
      Informujemy, iż z dniem 10 marca 2011 roku Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. dokonało zmiany kategorii jednostek uczestnictwa Subfunduszy Zagranicznych SFIO Parasola Światowego.
      Jednostki uczestnictwa kategorii A zostaną automatycznie zamienione na jednostki uczestnictwa kategorii C. Nie ulega zmianie polityka inwestycyjna wskazanych powyżej Subfunduszy.
      Wobec powyższego Amplico Life S.A. środki AFK Obligacji Światowych, AFK Akcji Chińskich i Azjatyckich, AFK Akcji Rynków Wschodzących począwszy od dnia 10 marca 2011 roku będzie inwestować w jednostki uczestnictwa kategorii C.
      Powyższe zmiany nie wiążą się dla Klientów Amplico Life z koniecznością dokonywania jakichkolwiek formalności.
      Zestawienie kategorii jednostek funduszu inwestycyjnego, w który lokowane są środki UFK Amplico Life
    • 10.03.2011 r. - Zmiany w subfunduszach zagranicznych Amplico SFIO Parasol Światowy Więcej informacji
    • 02.03.2011 r. - Złoty Portfel dla Amplico TFI Więcej informacji

     

  •  

    • 15.12.2010 r. - Nowe możliwości inwestowania
      W celu dostosowania oferty produktowej do oczekiwanych warunków rynkowych i zaspokojenia oczekiwań najbardziej wymagających Klientów Amplico TFI S.A. wprowadza dwie nowe strategie inwestycyjne w ramach Amplico SFIO Parasol Światowy: Amplico Subfundusz Akcji Małych Spółek oraz Amplico Subfundusz Akcji Amerykańskich.
    • 29.11.2010 r. - Amplico Life prowadzi program badania satysfakcji Klientów w obszarze wypłaty świadczeń
    • 01.11.2010 r. - Alico, właściciel Amplico, jest teraz częścią MetLife.
      Dowiedz się więcej o połączeniu Alico i MetLife Informacja prasowa MetLife, Inc.
    • 1.10.2010 r. - Informujemy, że Amplico TFI SA wprowadziło promocję 0% opłaty dystrybucyjnej na zakup jednostek uczestnictwa wybranych funduszy i subfunduszy. Bez opłat dystrybucyjnych jednostki uczestnictwa można nabyć w placówkach Deutsche Bank PBC S.A.oraz OVB Allfinanz.
    • 23.06.2010 r. - W rankingu „Rzeczpospolitej” Amplico Life S.A. zostało wyróżnione tytułem „Najlepszej Instytucji Finansowej w 2009 roku”, zajmując 2. miejsce w kategorii „Ubezpieczenia na życie”.
      Ranking powstał w oparciu o szczegółowe dane finansowe z roku 2009, a sklasyfikowane spółki musiały spełnić dwa podstawowe warunki: funkcjonować w Polsce dłużej niż 5 lat i zebrać z polis więcej niż 200 mln zł składek. Najwięcej punktów towarzystwa mogły uzyskać za dobrą relację wyniku technicznego do składki zarobionej na udziale własnym, czyli za tzw. wskaźnik rentowności działalności technicznej. Wskazuje on efektywność działalności towarzystwa życiowego z uwzględnieniem wyników inwestycyjnych.
    • 9.03.2010 r. - Alico – jedyny akcjonariusz Amplico Life zmienia właściciela.
      AIG ogłosiła ostateczne porozumienie w sprawie sprzedaży Alico spółce MetLife.
    • 8.03.2010 r. - AIG SPRZEDAJE ALICO SPÓŁCE MetLife ZA OKOŁO 15,5 MLD USD
    • 1.03.2010 r. - Fundusze inwestycyjne otwarte zarządzane przez Amplico TFI S.A. przekształciły się w FIO Parasol Krajowy

     

Na skróty

Kontakt dla mediów:

MetLife TUnŻiR S.A.
MetLife TFI S.A.
MetLife PTE S.A.

ul. Przemysłowa 26
00-450 Warszawa

Mirela Czopiej
Koordynator ds.Komunikacji
Mirela.Czopiej@metlife.pl

Izabela Ptaszyńska
Dyrektor Departamentu
Marketingu i Komunikacji
Izabela.Ptaszynska@metlife.pl