Aktualności

6.09.2017 Pracownicy MetLife wspierają budowę hostelu dla młodych osób po terapiach uzależnień

Ponad 40 pracowników MetLife z kilkunastu krajów Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu (EMEA) weźmie udział w akcji wolontariatu pracowniczego na placu budowy w podwarszawskim Legionowie. Wolontariusze pomogą budować hostel dla młodych osób po terapiach uzależnień, w procesie reintegracji społecznej. Będzie to już druga w tym roku wspólna akcja MetLife i Fundacji Habitat for Humanity Poland w Legionowie.

24.08.2017 Bezpieczny powrót do szkoły - promocja

Z okazji nowego roku szkolnego MetLife przygotowało promocję produktową „Powrót do szkoły”. Osoby, które w okresie od 25 sierpnia do 30 września 2017 r. dokupią umowę dodatkową „Bezpieczne Dziecko Premium” do umowy podstawowej „MetLife Gwarantowana Ochrona” będą mogły skorzystać z 10-procentowej zniżki.

5.07.2017 Konkurs "Dbam więc działam" rozstrzygnięty

Pokaż, jak dbasz o to co dla Ciebie ważne − to hasło konkursu MetLife. W odpowiedzi na zaproszenie do zabawy konkursowej internauci umieszczali na stronie internetowej dbamwiecdzialam.pl  zdjęcia, na których widać, jak dbają o to co dla nich ważne.

27.06.2017 Tomasz Karsznia, Dyrektor Zarządzający Portfelami Akcji w MetLife, Managerem Finansowym Roku

Tomasz Karsznia, Dyrektor Zarządzający Portfelami Akcji w MetLife TFI, otrzymał tytuł Managera Finansowego Roku 2016 w kategorii „Zarządzający aktywami” w plebiscycie organizowanym przez CFA Society Poland i polską edycję magazynu Forbes.

16.05.2017 „Dbam więc działam” Konkurs MetLife dla internautów

MetLife zaprasza do udziału w nowym konkursie „Dbam więc działam” Do wygrania aparaty Polaroid Snap oraz voucher na kurs fotografii. Konkurs polega na umieszczaniu na stronie internetowej dbamwiecdzialam.pl zdjęć, na których widać, jak internauci dbają o ludzi i rzeczy dla nich ważne.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy:

- zrobić zdjęcie, na którym widać, w jaki sposób dbamy o to co dla nas ważne,

- wejść na stronę dbamwiecdzialam.pl,

- umieścić zdjęcie, nie cięższe niż 2MB oraz dodać ramkę „Dbam więc działam”,

- wypełnić i wysłać zgłoszenie.

Konkurs potrwa do 11 czerwca 2017 r. Autorzy najlepszych trzech zgłoszeń zostaną nagrodzeni aparatami Polaroid Snap. Ponadto autor zgłoszenia, które otrzyma najwięcej polubień od innych internautów otrzyma voucher na kurs fotografii.

10.04.2017 Ubezpieczenie na życie skrojone na miarę

MetLife wprowadza do swej oferty nowy produkt o nazwie „MetLife na Życie” – jedno z najbardziej kompleksowych terminowych ubezpieczeń na życie na polskim rynku. Kompleksowość tę zapewnia szczególnie szeroki wybór umów dodatkowych, które pozwalają dopasować zakres ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb konkretnej osoby. Ubezpieczenie „MetLife na Życie”, dzięki zróżnicowanym opcjom dodatkowym, zapewnia także m.in. środki finansowe na walkę z rakiem, wsparcie w razie trwałej niepełnosprawności, ochronę spłacanego kredytu hipotecznego, czy wzajemne ubezpieczenie wspólników w firmie.

3.04.2017 Dobre praktyki MetLife docenione w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Działania MetLife z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) zostały uwzględnione w 15. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”. Opracowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport stanowi podsumowanie wszystkich najważniejszych projektów CSR, które zostały zrealizowane w danym roku. Praktyki CSR MetLife zostały wyróżnione w kategorii „Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej”.

22.03.2017 Gimnazjaliści podejmują wyzwanie MetLife LifeChanger

22 marca 2017 roku 58 uczniów ze szkół gimnazjalnych z Warszawy, Będzina, Lublina, Gdańska, Prudnika i Jasienicy wzięło udział w MetLife LifeChanger Cup. To wydarzenie o charakterze edukacyjno-integracyjnym dla uczniów, nauczycieli i wolontariuszy. Spotkanie podsumowało trzecią już edycję programu MetLife LifeChanger realizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości we współpracy z MetLife.

22.03.2017 Village Capital i Fundacja MetLife rozpoczynają program innowacji z obszaru włączenia finansowego w Europie Wschodniej i Emiratach Arabskich

Village Capital we współpracy z Fundacją MetLife rozpoczął realizację wieloletniego programu, którego celem jest budowa środowiska startupów działających na rzecz włączenia finansowego w Polsce, Ukrainie, Turcji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a także wspomaganie najlepszych startupów technologicznych w sektorze finansowym w każdym z tych państw.
We współpracy z miejscowymi organizacjami wspierania przedsiębiorczości, Village Capital i Fundacja MetLife zorganizują jednodniową konferencję, podczas której lokalne startupy będą mogły zaprezentować swoje plany i osiągnięcia. W ramach kontynuowanej po konferencji współpracy z lokalnym partnerem tworzone będą długoterminowe lokalne plany wspierania innowacji finansowych.

14.03.2017  MetLife TFI nominowane do nagród "Parkietu"

MetLife TFI zostało nominowane do nagród „Byki i Niedźwiedzie” oraz „Złote portfele” Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet” w dwóch kategoriach: najlepsze towarzystwo inwestycyjne roku oraz najlepszy zarządzający. Nominację do tytułu najlepszego zarządzającego otrzymał Łukasz Siwek odpowiedzialny za znakomite wyniki funduszu MetLife Akcji Średnich Spółek.
Statuetki „Byki i Niedźwiedzie" oraz „Złote portfele" są corocznie przyznawane przez „Parkiet" najlepszym spółkom giełdowym oraz instytucjom i osobowościom polskiego rynku kapitałowego.

22.12.2016  Dziecko to najlepszy start-up na świecie!

Na konkurs MetLife „Dzieciaki startupy” wpłynęło 81 zgłoszeń od młodych wynalazców. Autorom najlepszych z nich wręczono nagrody podczas sobotniej gali na Wydziale Matematyki Politechniki Warszawskiej. Nagrody zostały przyznane w dwóch kategoriach wiekowych 4-8 lat i 9-14. Swojego laureata wybrali również internauci, którzy chętnie głosowali na swoich faworytów (w sumie na wszystkie prace oddano ponad 15 tysięcy głosów!).

14.11.2016  Wolontariusze MetLife uczą przedsiębiorczości.

Pracownicy i agenci MetLife po raz kolejny poprowadzą lekcje w szkołach podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Zajęcia będą odbywały się od 14 do 18 listopada 2016 r. w 9 miastach Polski, w ramach programu MetLife LifeChanger realizowanego we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości.

03.10.2016  Ruszyła kampania MetLife „Twoje dziecko to najlepszy start-up na świecie!” – skierowana do osób, które chcą zapewnić swojemu dziecku dobry start w dorosłe życie.

Głównym elementem kampanii jest konkurs internetowy dla rodziców i ich dzieci. Na specjalnej stronie konkursowej DzieciakiStartupy.pl rodzice mogą zamieszczać krótkie filmiki z pomysłami swoich dzieci na to, jak zmienić świat na lepsze. Ambasadorem konkursu oraz przewodniczącym jury, które wybierze najlepsze pomysły, jest Karol Wójcicki, znany popularyzator nauki. Na laureatów w dwóch kategoriach wiekowych, 4-8 lat i 9-14 lat, czekają atrakcyjne nagrody. W oddzielnym głosowaniu najlepsze pomysły będą mogli również wybierać internauci.

15.06.2016 MetLife partnerem Parady Seniorów i Pikniku Pokoleń

25 czerwca 2016 r., pod hasłem „Dojrzali Wspaniali”, po raz trzeci odbędzie się Parada Seniorów i Piknik Pokoleń – święto społeczności liczącej niemal 10 milionów osób, a także ich przyjaciół rodzin. Jednym z celów tego wydarzenia jest zwrócenie uwagi na potencjał społeczny seniorów oraz potrzebę wzmocnienia więzi międzypokoleniowych. Organizatorem Parady i Pikniku jest Fundacja ZACZYN.

 

25.05.2016 MetLife dba o zdrowie i dobre samopoczucie pracowników i przyłącza się do Global Corporate Challenge

MetLife rozszerza program Wellness dla pracowników i przyłącza się do konkursu Global Corporate Challenge (GCC) - organizacji, która zajmuje się programami sportowymi i zdrowotnymi w miejscu pracy.

25.05.2016 MetLife uczestniczy w Tygodniu Pracy na Rzecz Społeczności Lokalnych

MetLife nawiązał współpracę ze stowarzyszeniem Olimpiady Specjalne i fundacją Habitat for Humanity, dzięki której pracownicy firmy uczestniczą jako wolontariusze w ważnych akcjach społecznych.

 

17.05.2016 Gwarantowane wypłaty na różne scenariusze życia

MetLife wprowadza do oferty ubezpieczenie na życie i dożycie z ochroną na wypadek całkowitego i trwałego inwalidztwa „MetLife Gwarantowana Ochrona”, które gwarantuje określoną w umowie wypłatę kapitału oraz, dzięki zróżnicowanym opcjom dodatkowym, zapewnia szeroki zakres ochrony na różne scenariusze życia.

 

13.05.2016 MetLife partnerem programu "Oswajanie Starości" Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej "Porozumienie Bez Barier"

MetLife wspiera Fundację Jolanty Kwaśniewskiej Porozumienie Bez Barier w realizacji projektu „Kąciki Babci i Dziadka” w ramach programu „Oswajanie starości”. W 2016 roku powstaną dwa takie miejsca. Osoby starsze będą mogły w nich przyjemnie i aktywnie spędzać czas. Pierwszy pilotażowy Kącik został stworzony w 2015 roku w Domu Pomocy Społecznej im. św. Franciszka Salezego na Solcu w Warszawie. Zaaranżowano w nim przestrzeń, w której podopieczni ośrodka mogą się spotykać, przyjmować gości, czy brać udział w organizowanych dla nich wydarzeniach kulturalnych. Dwa kolejne Kąciki, sfinansowane ze środków Fundacji MetLife, zostaną otwarte w drugiej połowie roku. Pierwszy z nich zostanie uruchomiony w Domu Pomocy Społecznej w Słupsku w lipcu tego roku.

 

07.04.2016 MetLife społecznie odpowiedzialny

Działania w zakresie odpowiedzialności społecznej prowadzone przez MetLife zostały ujęte w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” opracowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

15.03.2016 Ochrona dla Dojrzałych

MetLife wprowadza do oferty nowe ubezpieczenie na życie MetLife START55 adresowane do osób w wieku 55-75 lat. Polisa chroni także zdrowie ubezpieczonych dzięki dodatkowym opcjom.

 

04.03.2016 MetLife OFE po raz kolejny najlepszym funduszem emerytalnym

MetLife OFE po raz kolejny został wybrany najlepszym funduszem emerytalnym w rankingu „Gazety Wyborczej”. Od początku istnienia funduszy emerytalnych MetLife OFE wypracował najlepsze wyniki.

 

18.02.2016 Przedsiębiorcza młodzież
na MetLife LifeChanger Cup

18 lutego 2016 roku 41 uczniów ze szkół z całej Polski przyjechało do Warszawy aby wziąć udział w MetLife LifeChanger Cup. To wydarzenie o charakterze edukacyjno-integracyjnym dla uczniów, nauczycieli i wolontariuszy ze świata biznesu. Spotkanie było zwieńczeniem kolejnej edycji programu MetLife LifeChanger realizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości we współpracy z firmą MetLife.

 

12.02.2016 Bezpieczeństwo na stoku
i w codziennym życiu

Ostatnie tygodnie zimy sprzyjają wyjazdom na narty. Aby czuć się bezpiecznie zarówno w trakcie zimowych szaleństw, jak i na co dzień, warto rozważyć zakup długoterminowej polisy ochronnej, tym bardziej że w lutym MetLife przygotowało 10% rabat na zakup pakietu MultiOchrona. Obniżona cena dotyczy nie tylko pierwszej składki, ale całego okresu trwania ubezpieczenia.

 

9.02.2016 Zaprojektuj przyszłość na www.projektjutro.metlife.pl

Zawsze warto mieć dobry plan na przyszłość i dostarczać sobie małych sukcesów w postaci realizacji swoich postanowień. MetLife pomaga w organizacji takiego planu dzięki specjalnej stronie www.projektjutro.metlife.pl. Zachęcamy do jej odwiedzenia!

 

26.01.2016 MetLife odbiera 6 odznak za zasługi dla ubezpieczeń

Podczas Walnego Zgromadzenia Polskiej Izby Ubezpieczeń wręczone zostały branżowe odznaki „Za zasługi dla ubezpieczeń". Wyróżnienia odebrało aż sześciu przedstawicieli MetLife.

 

25.01.2016 Zmiany w życiu pod stałą ochroną

Niektóre ważne wydarzenia życiowe skłaniają do refleksji nad bezpieczeństwem swoim i bliskich, co niejednokrotnie pociąga za sobą konieczność wyboru spośród wielu ofert ubezpieczeniowych. A gdyby tak jedna polisa zapewniała ochronę na różne okoliczności? MetLife wprowadza właśnie do oferty ubezpieczenie ochronno-inwestycyjne Projekt Jutro, które zapewnia ochronę ubezpieczeniową dopasowującą się do zmian w życiu klienta.

 

18.01.2016 Sześć powodów, dla których warto ubezpieczyć dziecko

Ferie zimowe to czas wyjazdów dzieci i jednocześnie troski rodziców o ich bezpieczeństwo. To też dobry moment, by zakupić odpowiednie ubezpieczenie dla dziecka i zapewnić sobie spokój podczas wypoczynku.

 

14.01.2016 MetLife oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016

MetLife jest oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016, który odbędzie się w dniach 22-24 stycznia 2016.

 

Archiwum Aktualności

  • 16.12.2015 Bezpieczeństwo i ochrona najlepszym prezentem świątecznym

    Jaki prezent kupić najbliższym? Jak okazać im swoją troskę i uczucia? Jak zadbać o rodzinę w tym szczególnym czasie? Okres przedświąteczny skłania do takich refleksji, nie brakuje też myśli o tym, co najważniejsze: zdrowie i bezpieczeństwo.

     

    07.12.2015 Program dla Ciebie – na dalszą współpracę z MetLife

    Koniec okresu trwania polisy nie musi oznaczać zakończenia współpracy z towarzystwem ubezpieczeń. MetLife oferuje nowy produkt – Program dla Ciebie – skierowany do osób, które nadal chcą korzystać z ochrony ubezpieczeniowej.

     

    03.12.2015 Inwestycja w bezpieczną przyszłość dziecka

    MetLife wprowadza do oferty nowy produkt przygotowany z myślą o dzieciach i ich przyszłych potrzebach. MetLife Invest 2.0 dla Dziecka to produkt o charakterze ochronnym z elementem inwestycyjnym.

     

    20.10.2015 MetLife zachęca do oszczędzania

    Rusza kolejny etap kampanii reklamowej MetLife promującej produkty towarzystwa skierowane do klientów zainteresowanych długoterminowym gromadzeniem kapitału.

    Spot reklamowy promuje postawy klientów, dzięki którym gromadzą oni kapitał na realizację wybranych celów w przyszłości, ale także chcą zadbać o bezpieczeństwo najbliższych w trakcie trwania całego programu ubezpieczeniowego, gwarantującego wypłatę świadczeń w razie wypadku, choroby lub śmierci ubezpieczonego.

     

    2.10.2015 MetLife partnerem strategicznym Europejskiego Forum Nowych Idei 2015

    MetLife było partnerem strategicznym tegorocznego Forum Nowych Idei, które miało miejsce w Sopocie w dniach 30 września – 2 października.

    Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowego spotkanie dyskusyjne środowisk biznesowych na temat przyszłości Europy i jej gospodarki, podzielone na wiele bloków tematycznych z udziałem uznanych autorytetów ze świata biznesu i polityki. Ekspertem MetLife podczas tegorocznego Forum Nowych Idei była Maria Morris, Wiceprezes ds. świadczeń pracowniczych.

    7.09.2015 Wyprawka dla ucznia z pakietem ochrony

    Początek września to okres przygotowań do nowego roku szkolnego. Szykując wyprawkę dla ucznia, warto pomyśleć o jego bezpieczeństwie w drodze do szkoły i w drodze powrotnej, a także podczas uprawiania aktywności po lekcjach. Na liście szkolnych zakupów nie powinno zabraknąć polisy dla dziecka.

     

    27.08.2015 Spójrz na Tatry gdziekolwiek jesteś

    Na tatrzańskiej Gubałówce można podziwiać panoramę Tatr. Od niedawna z widoków korzystać mogą nie tylko turyści docierający w to miejsce, ale wszyscy, którzy wejdą na stronę http://www.luneta.metlife.pl/. Dzięki dedykowanej stronie każdy może podziwiać górskie szczyty, przybliżać je i poszerzać swoją wiedzę na temat Tatr. Akcja nawiązuje do kampanii reklamowej MetLife.

     

    25.08.2015 Sprawdź, ile szkolnych przygód czeka Twoje dziecko

    Powrót do szkoły to wyzwanie zarówno dla dzieci, jak i rodziców. MetLife chcąc wesprzeć rodziny w tym ważnym okresie, przygotowało specjalną promocję na zakup produktu Bezpieczne Dziecko oraz dedykowaną stronę www.szkolnyczas.metlife.pl na której poprzez zabawę można porównać czas spędzony w szkole do wielkich osiągnięć ludzkości.

     

    12.08.2015 W okresie wakacyjnym krew szczególnie potrzebna

     W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie krwi, 11 sierpnia w siedzibie MetLife przy ul. Przemysłowej 26 odbyła się akcja krwiodawstwa we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie. Do akcji zaproszeni zostali zarówno pracownicy firmy, agencji z Warszawy i sąsiedzi z ulic Przemysłowej i Koźmińskiej.

     

    10.08.2015 Kanał MetLife Polska najbardziej efektywny na YouTube

    Kanał MetLife Polska na platformie YouTube został oceniony jako najbardziej efektywny w rankingu Chimney Poland, awansując z 169. miejsca w 2014 roku na 1-sze miejsce w tegorocznym zestawieniu.

     

    30.07.2015 1200 kg jabłek dla amatorów dwóch kółek, czyli podsumowanie MetLife Tour – Kocham Rowerek

    Od 16 maja do 21 czerwca w 12 polskich miastach odbyły się wyścigi rowerkowe dla najmłodszych. MetLife Tour – Kocham rowerek zgromadził łącznie 5000 małych cyklistów. Impreza rowerkowa cieszyła się największą popularnością wśród 3- i 4-latków.

     

    28.07.2015 Wakacyjna ochrona dla najmłodszych

    Lato to okres wzmożonej aktywności dzieci, czy to na koloniach, czy na rodzinnych wakacjach. Dobra pogoda sprzyja uprawianiu sportów, czas wolny od szkoły zachęca do szaleństw, a to z kolei rodzi ryzyko urazów. MetLife podsumowało strukturę roszczeń z ubiegłorocznego lata, z której wynika, że dzieci najczęściej podczas wakacji doznają urazów w postaci złamań.

     

    27.07.2015 Snoopy edukuje

    MetLife rozpoczyna właśnie nową kampanię edukacyjną, kierując zainteresowanych na dedykowaną stronę www.przewodnik.metlife.pl. Na stronie tej można obejrzeć krótkie filmy edukacyjne na temat  ubezpieczeń o charakterze ochronnym i ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych.

     

    13.07.2015 MetLife wraz z Fundacją MetLife współpracują z Kiva

    MetLife wraz z Fundacją MetLife nawiązały współpracę z globalną organizacją pozarządową Kiva, która umożliwia wspieranie miniprzedsiębiorców na całym świecie poprzez udzielanie im pożyczek za pośrednictwem internetowej platformy.

     

    08.07.2015 MetLife sponsorem Festiwalu Szachowego

    W dniach od 10 do 18 lipca w Warszawie odbędzie się jeden z największych w Europie festiwali szachowych – MetLife Warsaw Najdorf Chess Festival. MetLife jest sponsorem tytularnym tego przedsięwzięcia.

     

    29.06.2015 5 powodów, dla których warto mieć długoterminowe ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków NNW

    Zbliża się okres wakacyjnych wojaży. Pomimo rosnącej popularności zagranicznych wycieczek, bardzo dużo Polaków będzie spędzało wakacje również w Polsce. Okres letni to także czas wielu festiwali, koncertów i innych wydarzeń promujących lokalną turystykę oraz zachęcających Polaków do krajowych podróży i korzystania z wielu atrakcji. Wzmożona aktywność sprzyja niestety wypadkom i urazom, dlatego warto rozważyć zakup ubezpieczenia NNW.

     

    22.06.2015 Troska i ochrona w nowej odsłonie kampanii reklamowej MetLife

    19 czerwca ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej MetLife promująca produkt MetLife MultiOchrona. Jest to ubezpieczenie, które zapewnia ubezpieczonym wypłatę świadczeń z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków oraz pełną ochronę przez całą dobę. Hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.

     

    3.06.2015 MetLife sponsoruje widoki na tatrzańskiej Gubałówce

    Turyści i pasjonaci górskiej wspinaczki, którzy dotrą na tatrzańską Gubałówkę, mogą bezpłatnie korzystać z niebieskiej lunety MetLife. Urządzenie zamontowane na tarasie widokowym restauracji Gubałzzeria nawiązuje do kampanii promującej produkt inwestycyjny MetLife Invest.

     

    2.06.2015 MetLife nagradza przedsiębiorczą młodzież

    W dniach 28-29 maja 2015 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie odbyło się wręczenie nagród dla najlepszych Młodzieżowych Miniprzedsiębiorstw, których idee opracowała młodzież ponadgimnazjalna. MetLife, jako partner organizatora konkursu - Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości, wręczyło nagrody autorom zwycięskich projektów.

     

    25.05.2015 Prezent dla Mam od MetLife

    Dzień Matki to święto, podczas którego każda Mama powinna czuć się wyjątkowo. MetLife przygotowało w tym dniu specjalną ofertę dla wszystkich Mam – 10% zniżki na ubezpieczenie Bezpieczne Dziecko. Zniżka ta dotyczy nie tylko pierwszej składki, ale całego okresu ubezpieczenia.

     

    14.05.2015 MetLife promuje bezpieczeństwo wśród małych cyklistów podczas MetLife Tour – Kocham Rowerek 2015

    W dniu 16 maja 2015 r. rozpocznie się jedna z największych w Polsce imprez rowerowych dla dzieci - „MetLife Tour – Kocham Rowerek 2015”. Wyścigi rowerkowe organizowane są przez firmę All In Group, natomiast MetLife jest sponsorem tytularnym tego wydarzenia.

     

    8.05.2015 MetLife OFE na 1. miejscu w rankingu Analiz Online

    MetLife OFE zajął 1. miejsce w kwietniowym rankingu otwartych funduszy emerytalnych opracowanym przez Analizy Online.

     

    7.05.2015 MetLife Invest 2.0 – nowa odsłona ubezpieczeń z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi

    MetLife TUnŻiR S.A. wprowadza do swojej oferty produkt MetLife Invest 2.0. Jest to ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi oraz ubezpieczeniem na wypadek całkowitego i trwałego inwalidztwa. Oferta skierowana jest do osób, które cenią stabilność finansową i chcą zadbać o finansowe bezpieczeństwo zarówno swoje, jak i swoich bliskich.

     

    28.04.2015 Ubezpieczenia i inwestycje w kampanii reklamowej MetLife

    Rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej MetLife, w którym prezentowany jest produkt ochronno – inwestycyjny MetLife Invest 2.0. Hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat.”

     

    27.04.2015 MetLife uruchamia portal e-roszczenie

    MetLife uruchamia portal e-roszczenie, służący do elektronicznego zgłaszania wniosków roszczeniowych z polis ubezpieczenia na życie, zdrowotnych i wypadkowych. Portal będzie dostępny zarówno dla klientów objętych ubezpieczeniem indywidualnym, jak i grupowym pracowniczym.

     

    20.04.2015 MetLife po raz drugi wyróżnione godłem Firma Przyjazna Klientowi

    MetLife TUnŻiR S.A. po raz drugi z rzędu otrzymało prestiżowe godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom wyróżniającym się wysoką jakością obsługi klientów.

     

     

    17.04.2015 MetLife przybliża świat finansów młodym Polakom

    W ramach współpracy MetLife i Fundacji MetLife z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości pracownicy firmy, jako wolontariusze, kolejny raz zaangażowali się w edukowanie młodzieży szkolnej z zagadnień związanych z finansami i ekonomią.

    W dniach 24 - 25 marca, w ramach programu Dzień Przedsiębiorczości, ponad dwudziestu wolontariuszy MetLife spędziło dzień z grupą młodych ludzi przybliżając im specyfikę swojej pracy i dając szansę na zweryfikowanie wyobrażeń o swoim wymarzonym zawodzie. To już 12. edycja Dnia Przedsiębiorczości, nad którą honorowy patronat objął Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej Bronisław Komorowski.

     

    15.04.2015 Drugie miejsce dla MetLife OFE w trzyletnim zestawieniu KNF

    MetLife OFE zajął 2. miejsce w zestawieniu wyników otwartych funduszy emerytalnych za okres 36 miesięcy na koniec marca 2015 r. Fundusz osiągnął stopę zwrotu na poziomie 27,94 %.

     

    14.04.2015 MetLife z roku na rok zwiększa sumę wypłacanych świadczeń

    W 2014 roku wartość wypłaconych świadczeń brutto w MetLife wyniosła ponad 1,1mld złotych i w stosunku do roku 2013 wzrosła o prawie 165 mln złotych (wzrost o 18% r/r). Wypłacone świadczenia związane z ryzykami dotyczącymi śmierci, groźnej choroby, inwalidztwa, uszczerbku na zdrowiu, hospitalizacji, operacji i innych nieszczęśliwych wypadków były wyższe niż w 2013 r. o ponad 30 mln złotych (wzrost o 20,2% r/r) i opiewały na kwotę 179,2 mln złotych. Również w 2014 roku została zrealizowana najwyższa wypłata świadczenia w historii firmy z tytułu śmierci ubezpieczonego. Uprawnionym została wypłacona rekordowa kwota ponad 2 mln zł.

     

    09.04.2015 Kolejny etap kampanii reklamowej MetLife

    Właśnie rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej MetLife. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz przedstawienie MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.

     

    07.04.2015 Trzecie miejsce dla MetLife pod względem udziału w rynku w 2014 roku

    Na koniec 2014 roku MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. (TUnŻiR) odnotowało przypis składki brutto w wysokości 2,1 mld złotych, co stanowi wzrost o 6,3% w porównaniu z rokiem poprzednim, przy spadku przypisu składki dla całego rynku o ponad 8%. Spółka zajmuje 3. pozycję na rynku ubezpieczeń na życie, awansując z 6. miejsca w 2013 r. Zysk netto MetLife TUnŻiR S.A. w 2014 r. wyniósł 351 mln złotych.

     

    18.03.2015 Nagroda ALFA 2014 dla MetLife Obligacji Skarbowych (Krajowy FIO) jako najlepszego funduszu papierów dłużnych skarbowych

    MetLife Obligacji Skarbowych otrzymał nagrodę ALFA 2014 przyznaną przez Analizy Online jako najlepszy fundusz papierów dłużnych skarbowych. Ponadto, MetLife Akcji Średnich Spółek został wyróżniony jako jeden z trzech najlepszych funduszy w tej kategorii.

     

    04.03.2015
    MetLife, Inc. najbardziej podziwianą firmą w rankingu Fortune Magazine - World’s Most Admired Companies 2015

    MetLife, Inc. zajął pierwsze miejsce w rankingu Najbardziej Podziwianych Firm na Świecie magazynu Fortune w kategorii ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń zdrowotnych.

     

    03.02.2015 Zdrowie i bezpieczeństwo dziecka jest najważniejsze - ubezpieczenia dla dzieci

    Rodzice przy wyborze produktów ubezpieczeniowych dla swoich dzieci bardzo często kierują się najłatwiejszym do porównania parametrem - wysokością składki. Droga na skróty jednak nie zawsze popłaca, a z konsekwencjami tych decyzji rodzice będą zmuszeni radzić sobie w wyjątkowo trudnym dla nich momencie, jakim może być nieszczęśliwy wypadek ich ukochanego dziecka.

     

    12.01.2015 MetLife oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2015

    MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. jest oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2015, który odbędzie się w dniach 16-18 stycznia na Wielkiej Krokwi im. Stanisława Marusarza.

  •  

    04.12.2014 Najwyższa Choinka w Warszawie na Stadionie Narodowym

    Już w najbliższą sobotę 6 grudnia 2014 roku na płycie Stadionu Narodowego rozbłyśnie najwyższa w Warszawie i jedna z najwyższych w Polsce prawie 28-metrowa „Choinka MetLife”. Iluminacja świątecznego drzewka odbędzie się w Mikołajki o godzinie 19.15. Bożonarodzeniowe drzewko będzie witało wszystkich odwiedzających „Zimowy Narodowy” przez ponad miesiąc, aż do 11 stycznia 2015 r.

     

    12.11.2014 MetLife najlepsza instytucja finansowa w Polsce!
    XII Ranking Pereł Polskiej Gospodarki 

    W piątek, 7 listopada br. w Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się uroczysta Gala wręczenia Pereł Polskiej Gospodarki. W jej trakcie Łukasz Kalinowski, Prezes i Dyrektor Generalny MetLife w Polsce, odebrał z rąk podsekretarz stanu w ministerstwie finansów, pani Doroty Podedwornej-Tarnowskiej, statuetkę za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii „Instytucje Finansowe”.

    Była to XII edycja jednego z najbardziej prestiżowych rankingów, ściśle związanych z kondycją polskich przedsiębiorstw. Statuetka przyznawana jest przez redakcje magazynu „Polish Market” w kategoriach:

    • Perły Wielkie
    • Perły Duże
    • Instytucje finansowe

    Partnerem merytorycznym i autorem metodologii rankingu jest Zakład Wspomagania i Analizy Decyzji Instytutu Ekonometrii Szkoly Głównej Handlowej.
    Patronat honorowy nad przedsiewzieciem objęli: Wicepremier i Minister Gospodarki, Janusz Piechociński, Prezes Polskiej Akademii Nauk, profesor Michał Kleiber oraz Rektor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, profesor Tomasz Szapiro.
    W uroczystości udział wzięli przedstawiciele rządu, parlamentu oraz osobistości świata nauki, kultury i gospodarki.

    Kapituła nagrody przyznała również Perly Honorowe w kategoriach:

    • Gospodarka
    • Nauka
    • Kultura
    • Krzewienie Wartości Społecznych
    • Krzewienie Wartości Patriotycznych.

     
    07.11.2014 Pakiet „Bezpieczne Dziecko” - kolejna odsłona kampanii reklamowej MetLife

    MetLife rozpoczął promocję indywidualnego produktu ubezpieczeniowego o charakterze ochronnym „Bezpieczne Dziecko”, gdzie dziecko jest głównym ubezpieczonym.

     

    6.11.2014 MetLife prezentuje wyniki badania wsród pracowników i pracodawców na temat świadczeń pracowniczych (Employee Benefit Trends Study - EBTS)

    Z przeprowadzonego przez MetLife w tym roku badania: Employee Benefit Trends Study (EBTS) wynika, że 55 proc. polskich pracodawców określa utrzymanie wykwalifikowanych pracowników jako „duże wyzwanie”. Dyrektorzy ds. HR coraz dobitniej sygnalizują brak liderów, którzy byliby w stanie podtrzymać zaangażowanie podwładnych do wykonywanej pracy. Jednym ze sposobów, aby to zmienić są dodatkowe korzyści oferowane pracownikom. 

     

    24.10.2014 Trwa drugi etap kampanii reklamowej MetLife

    Trwa drugi etap kampanii reklamowej MetLife. Tym razem poza aspektem wizerunkowym jest promowany flagowy produkt ochronno-inwestycyjny firmy - „MetLife Invest”. Glówne hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi: „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.

     

    22.09.2014 Rusza kampania reklamowa MetLife

    Rozpoczęła się kampania reklamowa MetLife (dawniej MetLife Amplico). Celem kampanii jest zbudowanie świadomosci marki oraz przedstawienie wizerunku MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”. 

     

    12.09.2014
    MetLife kończy formalny etap zmiany nazw swoich spółek w związku z trwającym procesem rebrandingu w Polsce.

    Spółka Amplico PTE S.A. zmieniła dotychczasową nazwę na MetLife PTE S.A. („Towarzystwo”). Konsekwentnie w związku z tym uległy zmianie nazwy zarządzanych przez Towarzystwo funduszy.

    Obecnie obowiązujące nazwy są następujące:

    Zmiana, podobnie jak to mialo miejsce przy rebrandingu poprzednich spólek (MetLife TUnZiR S.A. oraz MetLife TFI S.A.) jest wynikiem globalnego dazenia MetLife, Inc. do podkreslenia obecnosci marki MetLife na rynkach lokalnych i jednosci ze spólkami z grupy na calym swiecie.

    - Nie zdecydowalismy sie na równolegle z pozostalymi spólkami wprowadzenie nowej nazwy naszego funduszu i spólki emerytalnej przede wszystkim ze wzgledu na zakonczony pod koniec lipca br. okres skladania deklaracji, co do odprowadzania skladki emerytalnej do OFE. Chcielismy w ten sposób umozliwic naszym klientom podjecie przemyslanego wyboru. Majac na uwadze dobra marke naszego OFE, nasi klienci byli przywiazani do nazwy Amplico.

    Nowa marka PTE i funduszy tym samym pieczetuje ukonczenie zlozonego formalnego procesu rebrandingu w Polsce. Przed nami etap zakomunikowania wprowadzonych zmian poprzez dzialania marketingowe i sprzedazowe calej grupy MetLife w Polsce, które beda mialy na celu dbanie o dobra reputacje marki, a nade wszystko utrzymanie dobrych i dlugoterminowych relacji z naszymi klientami - powiedziala Barbara Treichel, Prezes Zarządu MetLife PTE.

    Klienci Towarzystwa zostana poinformowani o wprowadzeniu nowych nazw, a same zmiany nie beda mialy wplywu na biezaca obsluge klientów, zawarte umowy i przyjete zobowiazania, zarówno Towarzystwa, jak i funduszy.

    Towarzystwo emerytalne powstalo i rozpoczelo dzialalnosc w 1999 roku, wraz z wprowadzaniem reformy emerytalnej. Zarzadzany przez nie Otwarty Fundusz Emerytalny od lat osiaga bardzo dobre wyniki inwestycyjne i swiadczy uslugi
    na najwyzszym poziomie. Liczba jego czlonków przekroczyla 1,6 mln osób. Fundusz jest czwartym OFE pod wzgledem wielkosci na calym rynku.

    Obecnie wszystkie spółki MetLife w Polsce dzialają pod jedną marką.

     

    12.09.2014 MetLife motywuje Agentów działaniami CSR

    „Power Day” pod taka nazwa odbyla sie w Toruniu konferencja sprzedazowa dla agentów ubezpieczeniowych MetLife, której celem bylo przede wszystkim omówienie celów na czwarty kwartal 2014 roku. Jednym z punktów programu, byla realizacja dzialan z zakresu spolecznej odpowiedzialnosci biznesu (CSR).

     

    10.09.2014 Amplico Powszechne Towarzystwo Emerytalne zmieniło nazwę na MetLife.

    8 września nastapila zmiana nazwy Amplico PTE S.A. w Krajowym Rejestrze Sadowym  na MetLife Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., (w skrócie MetLife PTE S.A.).

    Zmiana nie ma wplywu na warunki umów zawartych z Amplico PTE S.A., a wszystkie obowiazujace umowy pozostaja w mocy.

     

    19.08.2014 Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci naszej Drogiej Koleżanki Iwony Ochockiej, Członka Zarządu MetLife.

    Iwona byla zwiazana z nasza firma od jej powstania w 1991 roku. Swoim doswiadczeniem i zaangazowaniem wniosla ogromny wklad w budowanie struktur i rozwój naszej dzialalnosci.

    Nauczyla nas na pierwszym miejscu widziec zawsze dobro klientów. Byla wybitnym menedzerem, ambasadorem rozwoju naszej branzy i rozpowszechniania wiedzy Polaków na temat ubezpieczen.

    Zaslugi Iwony zostaly docenione przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, który odznaczyl Ja Srebrnym Krzyzem Zaslugi za szczególny wklad w rozwój rynku ubezpieczeniowego w Polsce.

    Skladamy wyrazy glebokiego wspólczucia Rodzinie Iwony.
    Zarząd i pracownicy MetLife

      

    23.07.2014 MetLife Towarzystwo Ubezpieczen na Życie i Reasekuracji S.A. (MetLife) przeniesie obsługę Klientów ze swoich oddziałów na Litwie i Łotwie do Polski.

    W ramach traktatu Unii Europejskiej o swobodzie swiadczenia uslug, MetLife przeniesie portfel swoich ubezpieczen oraz powiazana z nim obsluge klientów z oddzialów na Litwie 
    i Lotwie do Polski. Pelen zakres uslug swiadczyc bedzie dedykowany zespól pracowników poslugujacych sie jezykami: litewskim, lotewskim, rosyjskim i angielskim. Towarzystwo bedzie nadal wypelniac wszystkie swoje zobowiazania wynikajace z zawartych umów ubezpieczenia.

    MetLife jest wiodaca firma ubezpieczeniowa na swiecie. Troska i dbalosc o klientów jest fundamentem wszystkich prowadzonych przez nas dzialan. Dolozymy wszelkich staran, by klienci obu krajów nie odczuli zadnych zmian w zwiazku z przeniesieniem obslugi ich polis z Litwy i Lotwy do Polski - powiedzial Lukasz Kalinowski, Prezes Zarzadu i Dyrektor Generalny MetLife. 

    Integracja nie wplynie negatywnie na kontynuacje umów ubezpieczenia oraz wypelnianie swiadczen. Ogólne Warunki Ubezpieczenia nie ulegaja zmianie. Wszyscy klienci na Litwie i Lotwie otrzymaja listy zawierajace szczególowe informacje zwiazane z przeniesieniem procesów do Polski.

    14.07.2014 MetLife Warsaw Najdorf Chess Festival

    Pod taką właśnie nazwą rozpoczyna się tegoroczny XIV Międzynarodowy Festiwal Szachowy im. Mieczyslawa Najdorfa organizowany przez Fundacje Szachowa im. gen. Kazimierza Sosnkowskiego. Ponad 450 szachistów z 32 krajów stanie do rywalizacji 14 lipca 2014 roku w Palacu Kultury i Nauki w Warszawie. Jest to najwiekszy tego typu otwarty turniej klasyczny rozgrywany w tym roku w Europie. Honorowy patronat nad wydarzeniem objela Prezydent m.st. Warszawy Pani Hanna Gronkiewicz-Waltz, a gosciem honorowym bedzie mieszkajaca w Argentynie córka Mieczyslawa Najdorfa, Pani Liliana Najdorf.

      

    21.05.2014 MetLife Firma Przyjazna Klientowi

    MetLife otrzymalo prestiżowe godło programu Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda jest wyrazem uznania dla wysokiej jakości obsługi a organizacje, które je otrzymują należą do firm wyróżniających się pod względem profesjonalnej obsługi klienta.

    Firma Przyjazna Klientowi to nagroda od Klientów firmy za wysoka jakosc wspólpracy przyznawana na podstawie wyników niezaleznych badan przeprowadzanych przez Fundacje Obserwatorium Zarzadzania. Podstawe procesu certyfikacyjnego stanowia anonimowe badania doswiadczen i satysfakcji Klientów koncentrujace sie na czterech obszarach: zadowoleniu klientów, satysfakcji z obslugi, jakosci obslugi oraz rekomendacji uslug.

    Godlo Firma Przyjazna Klientowi to potwierdzenie, ze nasze starania o najwyzsza jakosc obslugi przekladaja sie na satysfakcje naszych Klientów. Jest takze ukoronowaniem prowadzonych od kilku lat dzialan wewnetrznych z zakresu doskonalenia obszaru obslugi klientów. Nagrody zobowiazuja, zatem bedziemy tym bardziej dokladac staran na doskonalenie najlepszych praktyk w zakresie sprzedazy i podnoszenie standardów obslugi klienta - powiedzial Lukasz Kalinowski, Prezes MetLife TUnZiR S.A.

    Godlo Firma Przyjazna Klientowi jest przyznawane na okres 12 miesiecy i w tym czasie laureaci moga sie nim poslugiwac we wszelkich materialach promocyjnych i marketingowych. O przyznanym nam wyróznieniu nasi Klienci dowiedza sie miedzy innymi, z informacji rocznej, w której zamiescimy godlo. Oficjalne przekazanie godla odbedzie sie 9 czerwca podczas uroczystej gali.

    Program Firma Przyjazna Klientowi istnieje na polskim rynku juz od ponad 10 lat. Od 2012 roku honorowy patronat nad programem objelo Ministerstwo Gospodarki.

     

    15.05.2014 Amplico Life i Amplico TFI zmieniły nazwę na MetLife

    15 maja nastapila zmiana nazwy Amplico Life S.A. w Krajowym Rejestrze Sadowym na MetLife Towarzystwo Ubezpieczen na Zycie i Reasekuracji S.A. (MetLife TUnZiR S.A.) oraz Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. na MetLife Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (MetLife TFI S.A.). Od dzisiaj obie spólki stosuja logo MetLife.

    „Zmiana nazwy i logo w Polsce to efekt realizacji globalnej strategii, w której istotna role odgrywa marka MetLife oraz wartosci, które pozwolily ja zbudowac.” – powiedzial Lukasz Kalinowski, Prezes Zarzadu MetLife TUnZiR S.A.

    Rebranding to zlozony i czasochlonny proces, wymagajacy duzego zaangazowania wszystkich struktur firmy. Przedsiewziecie obejmowalo zmiane druków firmowych, materialów marketingowych, aplikacji IT, oznakowanie biur, nadanie adekwatnych nazw produktom, jak równiez prowadzenie dzialan komunikacyjnych skierowanych do klientów, przedstawicieli sprzedazy i partnerów biznesowych.

    „W Polsce mamy dluga i bogata historie – jestesmy tu obecni od wprowadzenia transformacji systemowej. Dzialajac od blisko 25 lat mozemy dzis smialo powiedziec, ze przyczynilismy sie do rozpowszechnienia wiedzy na temat ubezpieczen na zycie wsród naszych klientów. Wyksztalcilismy ogromna rzesze wykwalifikowanych kadr. Mamy lojalnych klientów, dla których jestesmy synonimem tradycji i wiarygodnosci. Jednoczesnie jestesmy postrzegani jako firma skutecznie dostosowujaca swoja oferte do nowych oczekiwan i zmieniajacego sie rynku.” – dodal Prezes Kalinowski.

    W procesie zmiany bardzo wazny jest etap, który nastepuje po wprowadzeniu nowej nazwy. Dlatego kolejne dzialania obejma odpowiednia ekspozycje marki, rozwój produktów i dalsze doskonalenie naszych relacji z klientami. Zmiana nazwy oraz logo nie ma wplywu na biezaca obsluge klientów oraz na umowy i zobowiazania zawarte wczesniej przez Amplico Life S.A. i Amplico TFI S.A.

      

    11.04.2014 Amplico Life zmienia nazwę na MetLife 
    Amplico TFI zmienia nazwę na MetLife TFI

    Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Amplico Life S.A. podjelo 6 lutego 2014 roku uchwale o zmianie statutu spólki w zakresie zmiany nazwy spólki na MetLife Towarzystwo Ubezpieczen na Zycie i Reasekuracji S.A., w skrócie MetLife TUnZiR S.A. Wniosek w tej sprawie zostal zlozony do Komisji Nadzoru Finansowego, która wyrazila zgode na taka zmiane 27 lutego 2014 roku.

    Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Amplico TFI S.A. podjelo w dniu 11 kwietnia 2014 roku uchwale o zmianie statutu spólki w zakresie zmiany nazwy spólki na MetLife Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych  S.A., w skrócie MetLife TFI  S.A.

    Decyzja jest wynikiem globalnego dazenia MetLife, Inc. do podkreslenia obecnosci marki MetLife na rynkach lokalnych. Akcjonariusze obu spólek podjeli decyzje o zmianie nazwy i logo firmy na takie, które w swojej tresci podkresla globalna jednosc ze spólkami grupy MetLife, Inc.

    Formalna zmiana nazwy i logo spólek jest planowana w maju br. pod warunkiem uzyskania wpisu w Krajowym Rejestrze Sadowym. O dokonanych zmianach bedziemy na biezaco informowac  naszych Klientów, partnerów biznesowych, media oraz wspólpracujace ze spólkami instytucje i kontrahentów. Obecnie trwaja przygotowania do kompleksowego rebrandingu spólek MetLife Amplico na MetLife.

    Proces zmiany nazwy prawnej oraz nazwy marki nie ma  wplywu na biezaca obsluge Klientów oraz na umowy i zobowiazania Amplico Life S.A. i Amplico TFI S.A. Nadal bedziemy oferowac wysokiej jakosci uslugi tak, by nasi Klienci i partnerzy biznesowi pozostawali z nami w dlugotrwalych i dobrych relacjach. 

     

    01.04.2014 OFE i ZUS czy tylko ZUS? Wybór do 31 lipca 2014 r.

    W okresie od 1 kwietnia do 31 lipca 2014 r. Czlonkowie OFE zdecyduja, gdzie bedzie trafiac ich skladka emerytalna. Jesli czlonek funduszu nie dostarczy w tym okresie do ZUS odpowiedniego oswiadczenia o przekazywaniu skladki do OFE, to jego skladka emerytalna, poczawszy od skladki za lipiec 2014 r., w calosci bedzie trafiac do ZUS. Kolejna mozliwosc dokonania wyboru: OFE i ZUS, czy tylko ZUS nastapi w 2016 r. 

       

    15.01.2014 Bezpieczne Dziecko - pierwsze ubezpieczenie dla Twojego dziecka

    Bezpieczne Dziecko to innowacyjne ubezpieczenie zapewniajace szeroka ochrone ubezpieczeniowa na wypadek zdarzen, które moga dotknac zarówno dziecko, jak i jego rodziców czy opiekunów. Produkt, przygotowany 
    w oparciu o badania rynku, jest odpowiedzia na potrzeby, które do tej pory nie byly zaspakajane, oferujac jedyna 
    w swoim rodzaju ochrone.

    Ochrona

    Bezpieczne Dziecko zapewnia kompleksowa ochrone dzieciom zarówno w przypadku niewielkich urazów, takich jak zlamania i oparzenia wskutek nieszczesliwego wypadku, pobytu  w szpitalu i operacji z powodu choroby lub nieszczesliwego wypadku, jak równiez powaznych zdarzen losowych. W takich przypadkach wazne jest otrzymanie wsparcia finansowego pozwalajacego mozliwie najszybciej uporac sie z niemilym zdarzeniem i zniwelowac jego skutki, aby usunac przeszkody zaklócajace rozwój dziecka. Ochrona jest wazna na calym swiecie przez 24 godziny na dobe. 

    Powypadkowy Pakiet Medyczny

    Atutem ubezpieczenia jest Powypadkowy Pakiet Medyczny, ulatwiajacy opieke nad dzieckiem. Pakiet obejmuje takie uslugi jak konsultacje medyczne (10 specjalizacji), specjalistyczne badania, zabiegi i rehabilitacje, pomoc w nauce czy baby concierge. Bezpieczne Dziecko to mozliwosc szybkiej pomocy medycznej, opieki najlepszych specjalistów, sprawnej rehabilitacji, ale równiez pomoc w sprawach organizacyjnych, takich jak np. korepetycje czy ochrona domowego budzetu podczas zwolnienia lekarskiego lub urlopu rodzica.

     Pakiet dodatkowy

    Dodatkowo ubezpieczenie mozna rozszerzyc o ochrone dla rodzica (lub innej osoby oplacajacej skladke) na wypadek smierci lub calkowitego inwalidztwa wskutek nieszczesliwego wypadku. W pakiecie dodatkowym mozna równiez odkladac kapital na przyszlosc swoja lub swojego dziecka.

    Atrakcyjne warunki

    • Brak badan medycznych przy zawieraniu umowy
    • Ubezpieczenie dla dzieci w wieku 0-15 lat, ochrona udzielana jest do 21 roku zycia
    • Produkt indywidualny, kazde dziecko objete ochrona oddzielna polisa 
    • 10% znizki na kazde kolejne dziecko
    • 25% znizki w 6., 11., 16. oraz 21. roku trwania ubezpieczenia, o ile nie dojdzie do zdarzenia ubezpieczeniowego
    • Podwójna suma ubezpieczenia w razie trwalego inwalidztwa, zlamania lub oparzenia wskutek nieszczesliwego wypadku, jesli zdarzenie ma miejsce podczas miesiecy wakacyjnych (1 lipca – 31 sierpnia)

     „Przygotowujac produkt Bezpieczne Dziecko, skupilismy sie na dwóch najwiekszych troskach rodziców: zdrowiu i edukacji dzieci. Naszym celem bylo stworzenie atrakcyjnego produktu który spelnialby oczekiwania Klientów oraz wyróznial sie na rynku. Aby to osiagnac, wykorzystalismy potencjal ambasadora naszej marki - Snoopy’ego oraz jego przyjaciól Fistaszków, dzieki którym w latwy i przystepny sposób mozemy komunikowac sie z dziecmi i rodzicami.” – powiedzial Lukasz Kalinowski, Prezes MetLife Amplico.

    W zwiazku z wprowadzeniem na rynek produktu Bezpieczne Dziecko MetLife Amplico nawiazalo wspólprace z Fundacja Mam Marzenie, która od dziesieciu lat spelnia marzenia ciezko chorych dzieci. Zostalismy Przyjacielem Fundacji i bedziemy pomagac te marzenia realizowac.

      

  •  

    15.03.2013
    Superkapital S edycja specjalna 120% składki inwestowanej na start 

    Od 4 marca 2013 MetLife Amplico trwa promocja polisy Superkapital S edycja specjalna 120% skladki inwestowanej na start - prostego i elastycznego ubezpieczenia na zycie z ubezpieczeniowym funduszem kapitalowym, które pozwala gromadzic dodatkowy kapital na przyszlosc, przy jednoczesnym zabezpieczeniu na wypadek nieprzewidzianych zdarzen losowych.

    Superkapital S edycja specjalna to produkt, w którym Klient otrzyma dodatkowo 20% skladki inwestowanej w pierwszym roku oszczedzania. Oznacza to, ze w pierwszym roku bedzie inwestowane przez MetLife Amplico 120% zamiast 100% wplaconej przez Klienta skladki. Warunkiem skorzystania z promocji jest zawarcie umowy podstawowej Superkapital S edycja specjalna wraz z dodatkowym ubezpieczeniem na wypadek trwalego inwalidztwa wskutek NW – Twoja Przyszlosc. Dzieki tej umowie mamy pewnosc, ze w trudnych sytuacjach losowych kapital bedzie bezpieczny.

    Promocja trwa  do 31 maja 2013 roku i jest dostepna w sieci wylacznych Agentów MetLife Amplico.

    W indywidualnym ubezpieczeniu na zycie Superkapital S skladki inwestowane sa w ubezpieczeniowe fundusze kapitalowe o róznych strategiach inwestycyjnych. Wybór strategii zalezy od indywidualnych preferencji, a wybrane fundusze inwestycyjne moga zostac zmienione w dowolnym momencie bez 19-procentowego podatku od zysków – jest on potracany dopiero na koncu inwestycji lub od kwot wyplat czesciowych.

    Zgromadzony kapital mozna wyplacic jednorazowo lub w 6 róznych wariantach, w tym jako rente dozywotnia.

     

    07.03.2013
    Złoty Portfel dla zarzadzającego funduszami Amplico TFI S.A. w kategorii Najlepszy Fundusz Pieniężny

    Tomasz Bartnicki, zarzadzajacy portfelem dluznym MetLife Amplico TFI zdobyl Zloty Portfel w kategorii Najlepszy Fundusz Pieniezny.
    Zloty Portfel to nagroda dla zarzadzajacych funduszami, które w swoich grupach osiagnely w ubieglym roku najwyzsza stope zwrotu. Najlepszy wynik wsród funduszy inwestycyjnych krajowych w kategorii Najlepszy Fundusz Pieniezny 2012, otrzymal Subfundusz Amplico Pieniezny (dostepny w ramach Amplico FIO Parasol Krajowy) ze stopa zwrotu: 9,3%, zarzadzany przez Tomasza Bartnickiego. Poprzednio nagrode Zlotego Portfela w kategorii Najlepszy Fundusz Pieniezny ten fundusz poprzednio otrzymal za wyniki osiagniete w 2010 roku.

    Subfundusz Amplico Pieniezny na koniec 2012 r osiagnal równiez najwyzszy wynik w Polsce w kategorii funduszy pienieznych za ostatnie trzy lata.

    Wreczenie nagród odbylo sie 6 marca 2013 r. w Sali Notowan Gieldy Papierów Wartosciowych (GWP) w Warszawie. W trakcie uroczystej gali Gazeta Gieldy „Parkiet” po raz 19. przyznala Byki i Niedzwiedzie – prestizowe nagrody za najwieksze osiagniecia dla spólek, menedzerów i instytucji zwiazanych z rynkiem kapitalowym oraz Zlote Portfele zostaly wreczone po raz 8.

     

    04.02.2013
    Nowość w ofercie MetLife Amplico! W odpowiedzi na potrzeby naszego Klienta: Pakiet Uslug Assistance!

    Informujemy, ze wychodzac naprzeciw potrzebom naszych Klientów, Amplico Life wprowadzilo do swojej oferty ubezpieczen zdrowotnych nowa usluge Assistance. Kazdy Klient, który wykupi ochrone zdrowia, czyli jedna z nastepujacych umów: Twoje Zdrowie, Szlachetne Zdrowie, Hospitalizacje lub Hospitalizacje Plus, w okresie od 04.02.2013 do 31.12.2013 roku, otrzyma Pakiet Uslug Assistance dla siebie i swojej Rodziny bezkosztowo.

    Warunkiem koniecznym jest podpisanie przez Klienta oswiadczenia, który nalezy dolaczyc do wniosku. Oferta ubezpieczen zdrowotnych, wzbogacona o Assistance dla naszego Klienta i  jego rodziny, jeszcze bardziej odpowiada na potrzeby naszych Klientów!

  •   

    • 02.11.2014 80% ochrony inwestycji  w nowym Subfunduszu Ochrony Wzrostu w ofercie Amplico TFI. 2 listopada 2012 r. oferta Amplico Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych została rozszerzona o nowy Subfundusz Ochrony Wzrostu z wbudowanym mechanizmem zabezpieczenia inwestycji, zwanym modelem Target Volatility CPPI (Constant Proportion Portfolio Insurance). Przeczytaj więcej o Amplico Subfundusz Ochrony Wzrostu.

    • 25.10.2012 Amplico Subfundusz Pieniężny ponownie najlepszy wśród funduszy pieniężnych dostępnych na rynku! Przeczytaj więcej o wynikach Amplico Subfundusz Pieniężny.

    • 05.10.2012 MetLife Amplico DFE z najlepszym wynikiem wsród dobrowolnych funduszy emerytalnych! Rzeczpospolita opublikowała w dniu 05.10.br. zestawienie dobrowolnych funduszy emerytalnych czyli IKZE i IKE prowadzonych przez PTE. 
      MetLife Amplico DFE ze stopą zwrotu na poziomie 8,1% zajmuje 1. miejsce w zestawieniu uwzględniajacym wyniki dobrowolnych funduszy emerytalnych za trzeci kwartał 2012 roku. Zapoznaj się z rankingiem Rzeczpospolitej

    • 13.09.2012 Doskonałe trzyletnie wyniki funduszy inwestycyjnych Amplico TFI! „Rzeczpospolita” opublikowała podsumowanie trzyletnich wyników funduszy inwestycyjnych. Fundusze zarządzane przez Amplico TFI plasują sie wysoko w wielu kategoriach. Amplico Subfundusz Pieniężny osiagnął najlepszy wynik na poziomie 21% w kategorii funduszy pieniężnych, Amplico Subfundusz Obligacji jako jeden z dwóch funduszy papierów dłużnych na rynku w ciągu 3 lat osiagnął stopę zwrotu powyżej 27%. Również wsród funduszy mieszanych Amplico Subfundusz Zrównoważony Azjatycki zajął 2. miejsce na rynku z wynikiem ponad 20%. Zestawienie „Rzeczpospolitej” zostało przygotowane  na podstawie stóp zwrotu funduszy wypracowanych w okresie 1.09.2012 r. - 31.08.2012 r.
    • 06.09.2012 Amplico Subfundusz Pieniężny najlepszy wśród funduszy gotówkowych i pieniężnych dostępnych na rynku! Dzisiejsza „Rzeczpospolita” publikuje ranking rocznych wyników inwestycyjnych osiągniętych przez dostępne na rynku fundusze gotówkowe i pieniężne. W zestawieniu Amplico FIO Parasol Krajowy Subfundusz Pieniężny zajął 1. miejsce z roczną stopą zwrotu na poziomie 7,4%! W rankingu pod uwagę brane były fundusze gotówkowe i pieniężne istniejące na rynku od co najmniej 3 lat, roczna stopa zwrotu została wyliczona na dzień 31.08.2012 r.
    • 06.09.2012 2. miejsce Amplico Subfunduszu Akcji Nowa Europa
      wśród funduszy inwestujących na rynkach wschodzących
    • 28.08.2012 Tomasz Stankiewicz nowym Członkiem Zarządu Amplico Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego. 28 sierpnia br. Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Tomasza Stankiewicza na Członka Zarządu Amplico Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego S.A.
    • 10.08.2012 Snoopy - Ambasador MetLife Amplico i MetLife - świętuje urodziny!
      • Snoopy, pies-filozof rasy beagle, urodził się w Ameryce 10 sierpnia 1950 roku. Wówczas to Charles M. Schulz zaczął rysowanie komiksu „Fistaszki”.
      • Snoopy w ciągu 50 lat pojawił się w ponad 2600 gazetach i 1400 książkach, niemal na całym świecie.
      • Od 1985 roku Snoopy jest ambasadorem marki MetLife, a teraz reprezentuje także MetLife Amplico.
      • Snoopy pomaga wzmocnić przesłanie MetLife Amplico i MetLife, że ochrona finansowa jest dla wszystkich.
      • W 2011 roku Snoopy został uznany za najbardziej lubianą postać reprezentującą marki w rankingu przeprowadzonym przez magazyn Forbes.
    • 09.08.2012   0 zł opłaty za otwarcie IKZE Amplico Fundusze Inwestycyjne do 30.09.2012r. Zapraszamy do zapoznania się z bardziej szczegółowymi informacjami o IKZE Amplico Fundusze Inwestycyjne.
    • 18.07.2012„Amplico Subfundusz Obligacji” numerem jeden wśród funduszy obligacji z najwyższą stopą zwrotu za ostatnie 36 miesięcy. 
    • 12.07.2012 Amplico Subfundusz Pieniężny w czołówce funduszy pieniężnych. Sprawdź
    • 20.06.2012 - „Polska wygrywa dzięki stabilnej gospodarce i zrobiła ogromny krok w kierunku zmniejszenia barier dla inwestorów.” – mówił Michel Khalaf, Prezes regionu EMEA MetLife Inc. podczas Amerykańsko-Polskiego Szczytu Gospodarczego w Warszawie 
      Amerykańsko-Polski Szczyt Gospodarczy (US Poland Business Summit), który odbył się 20 czerwca 2012 roku w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, był ważnym międzynarodowym wydarzeniem poświęconym zagadnieniom handlowym i inwestycyjnym. Uczestnicy szczytu mieli okazję wysłuchać paneli  poświęconych szansom Polski na zwiększenie inwestycji zagranicznych. Michel Khalaf, prezes regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) MetLife Inc. został zaproszony do udziału w szczycie ze względu na swoje szerokie doświadczenie w zakresie inwestycji zarówno w Polsce, jak i na świecie. Czytaj więcej
    • 09.03.2012 - Portal e-klient nowa usługa dla Klientów towarzystwa ubezpieczeń na życie MetLife Amplico. MetLife Amplico uruchomiło internetowy portal e-klient, umożliwiający Klientom towarzystwa dostęp do umów ubezpieczeniowych. Serwis przeznaczony jest dla posiadaczy indywidualnych ubezpieczeń na życie. Portal e-klient jest wygodny w użyciu i posiada funkcjonalny panel, dzięki któremu każdy Klient może na bieżąco zarządzać swoimi umowami, a w przypadku ubezpieczeń z funduszami kapitałowymi, także wykonać wybrane zlecenia, bezpłatnie i bez dodatkowych formalności. Jedynym warunkiem uzyskania dostępu do nowego narzędzia jest aktywowanie kodu PIN, który otrzymali Klienci. Po uruchomieniu dostępu do usługi Klient samodzielnie w dowolnym momencie może sprawdzić m.in. zakres i wysokość sum ubezpieczenia, stan płatności składek, status zgłoszonych roszczeń, czy też aktualnie przygotowane dla niego oferty.
      Portal e-klient jest dostępny poprzez stronę internetową Towarzystwa: www.metlifeamplico.pl. Obecnie mogą z niego korzystać Klienci indywidualni, ale serwis jest stale rozwijany i w przyszłości dostęp do niego otrzymają wszyscy Klienci Towarzystwa, będziemy także zwiększać zakres jego funkcjonalności. Zaloguj sie do portalu e-klient Portal e-klient stanowi uzupełnienie już dostępnych dla Klientów spółek MetLife Amplico serwisów: PTEnet w Amplico PTE S.A. oraz  systemu STI w Amplico TFI S.A.
    • 01.03.2012 - Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych uruchomiło Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego
      1 marca 2012 roku Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych (Amplico TFI), uruchomiło Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego. IKZE to pierwsze w Polsce rozwiązanie z ulgą podatkową, gdzie zwrot podatku następuje po złożeniu rocznego rozliczenia podatkowego – za rok, w którym dokonaliśmy wpłat na IKZE.
      IKZE Amplico Fundusze Inwestycyjne to więcej niż tylko oszczędzanie na przyszłą emeryturę, to także doskonała inwestycja, którą możesz kierować zgodnie z wybraną strategią inwestycyjną. Zapraszamy do zapoznania się z bardziej szczegółowymi informacjami o IKZE Amplico Fundusze Inwestycyjne
    • 16.01.2012 - MetLife Amplico Dobrowolny Fundusz Emerytalny rozpoczął działalność! Miło nam poinformować, iż w styczniu rozpoczął działalność MetLife Amplico Dobrowolny Fundusz Emerytalny. Oferujemy Państwu nowy, atrakcyjny sposób oszczędzania na przyszłą emeryturę. Nasz dobrowolny fundusz, w ramach którego zarządzamy środkami na Indywidualnych Kontach Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE) oprócz dogodnych warunków finansowych i prostoty swojej konstrukcji, oferuje także atrakcyjną ulgę podatkową (co wynika z treści ustawy o IKZE).Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami o MetLife Amplico DFE oraz do skorzystania z oferty on-line!

     

  •  

    • 23.12.2011 - Zakończył się konkurs „Chce mi się chcieć” inspirowany przez MetLife Amplico. Mottem akcji było hasło „Małe sprawy mają wielkie znaczenie”.  Inspiracje, zamieszczane na stronie, dotyczyły przede wszystkim ważnych wartości: miłości, przyjaźni, sprawiedliwości, tolerancji, szacunku dla ludzi i dla zwierząt, ochrony środowiska. Wiele miejsca wśród inspiracji zajmowała też pomoc dla innych, otwartość i szczęście. Co miesiąc nagradzani byli autorzy najbardziej popularnych inspiracji, a zwycięzcą całego konkursu została inspiracja CHCESZ ZMIENIĆ ŚWIAT?! ZRÓB TO. www.chcemisiechciec.pl
    • 21.12.2011 - Amplico PTE S.A. uzyskało licencję na utworzenie Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego. 20.12.2011 r. Amplico PTE S.A. uzyskało od Komisji Nadzoru Finansowego licencję na utworzenie Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego.
      Już wkrótce będą Państwo mogli rozpocząć dodatkowe oszczędzanie na Indywidualnym Koncie Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE), o czym będziemy na bieżąco informować. IKZE to pierwszy w Polsce produkt oszczędnościowy z ulgą podatkową polegającą na odliczeniu wpłat na IKZE od podstawy opodatkowania. Dlaczego warto zwrócić uwagę na nowy produkt emerytalny – IKZE:
      • Aby uzyskać dodatkową emeryturę niezależną od ZUS i OFE.
      • Aby skorzystać z ulgi podatkowej wpłaty na IKZE odlicza się od podstawy opodatkowania.
        Co jeszcze można zyskać na IKZE?
      • Zabezpieczenie dla najbliższych – każdy posiadacz IKZE  wskazuje osoby uposażone do środków na wypadek śmierci.
      • Przy regularnym i długotrwałym oszczędzaniu – szansę na dynamiczny przyrost kapitału dzięki efektowi procentu składanego, czyli ponownemu inwestowaniu osiągniętych zysków.
      • Wyższy poziom życia po przejściu na emeryturę. Dodatkowe oszczędzanie jest kluczowe, jeśli chcemy zachować standard życia do którego przywykliśmy.
    • 01.12.2011 - Połączenie Amplico Life i MetLife Amplico Life S.A. i MetLife TUnŻ S.A. od 1.12.2011 r. działają jako jedna spółka ubezpieczeń na życie pod marką MetLife Amplico i pod nazwą Amplico Life S.A.
    • 28.11.2011 - Kolejna „Perła Polskiej Gospodarki” dla Amplico Life S.A. W rankingu Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk (INE PAN) Amplico Life S.A. zostało uhonorowane tytułem „Perły Polskiej Gospodarki 2011” w kategorii „Perły Wielkie”. Amplico Life S.A. uzyskało tytuł „Perły Polskiej Gospodarki 2011” w kategorii „Perły Duże”. Jest to 10. wyróżnienie dla Amplico Life S.A. przyznane przez INE PAN za konsekwentną realizację polityki i strategii oraz pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce.
      Amplico Life S.A. zajęło 6. miejsce wśród wszystkich firm sektora bankowego i ubezpieczeń w Polsce, a 25. miejsce wśród wszystkich firm w Polsce odnotowanych w kategorii „Perły Wielkie”.
      „Perłami Polskiej Gospodarki” nazwane są najbardziej efektywne firmy – spośród wszystkich działających w Polsce – wyróżniające się pod względem dynamiki rozwoju, płynności finansowej oraz innych wskaźników, wśród których najważniejsze to: rentowność sprzedaży oraz wydajność pracy. W rankingu odnotowanych zostało około 2 tysięcy firm. Badanie obejmuje firmy, których przychody z całokształtu działalności gospodarczej w okresie roku wyniosły co najmniej 100 mln złotych (kategoria „Perły Duże”) lub powyżej 1 mld złotych (kategoria „Perły Wielkie”). Ranking „Perły Polskiej Gospodarki” uznawany jest za najbardziej obiektywny barometr polskiej gospodarki. Statuetkami i certyfikatami co roku nagradzane są najbardziej efektywne i najbardziej dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa.
      Ogłoszenie wyników nastąpiło wieczorem 28 listopada podczas uroczystej Gali „Pereł Polskiej Gospodarki” zorganizowanej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
    • 21.06.2011 r. - spółki MetLife Amplico na czele rankingu „Rzeczpospolitej”
      W opublikowanym przez „Rzeczpospolitą” rankingu „Najlepszych towarzystw ubezpieczeń na życie” Amplico Life zajęło 2. pozycję.
      Ranking powstał na podstawie szczegółowych danych finansowych z roku 2010.
    • 16.05.2011 r. - Chce mi się zmieniać świat!
      „Chcemy, żeby małe sprawy miały wielkie znaczenie”. Tak w kilku słowach można by określić akcję internetową „Chce mi się chcieć”. Inicjatywa zwraca uwagę na znaczenie życia codziennego, a w nim małych, codziennych gestów, zachowań czy słów, do których nie zawsze przywiązuje się wagę. A to właśnie one wpływają na jakość naszej codzienności, na nasz dobry humor, uśmiech, życzliwość czy jakość życia. I to właśnie „chęć” ma tu największe znaczenie, bo odbiorcy inicjatywy, która ma w sobie cechy akcji społecznej, mają tworzyć świat, w którym nam wszystkim „chce się chcieć”.
    • 12.04.2011 r. - &quotZainwestuj z głową&quot wiosenny konkurs w Amplico TFI.
      Regulamin konkursu
    • 01.04.2011 - Potwierdzenia elektroniczne w Amplico TFI
      Z dniem 1 kwietnia 2011r. Amplico TFI S.A. udostępniło swoim Klientom możliwość otrzymywania potwierdzeń transakcji przesyłanych pocztą elektroniczną w miejsce dotychczas wysyłanych potwierdzeń papierowych.  Potwierdzenia są wysyłane niezwłocznie po zrealizowaniu zlecenia lub dyspozycji, a droga ich dotarcia do Klienta nieporównywalnie krótsza niż w przypadku potwierdzeń wysyłanych tradycyjną pocztą. Dla zapewnienia wiarygodności i bezpieczeństwa, przesyłane potwierdzenia są zabezpieczone elektronicznym certyfikatem potwierdzającym autentyczność oraz dodatkowo hasłem dostępu do jego treści. Wszystkich klientów zainteresowanych otrzymywaniem potwierdzeń zleceń i dyspozycji w formie elektronicznej prosimy o kontakt z Infolinią Towarzystwa pod numerem telefonu: 801 588 185 lub 22 588 18 57.
    • 25.03.2011 r. - Kampania reklamowa MetLife Amplico pod hasłem: &quotDla nas żadna ludzka sprawa nie jest mała. Może dlatego jesteśmy jednym z największych towarzystw ubezpieczeń na życie.&quot
      Inspiracją kampanii, promującej markę MetLife Amplico w Polsce, stały się prawdziwe historie naszych Klientów.
      Kampania reklamowa jest też okazją do świętowania 20 lat obecności MetLife Amplico w Polsce. Dla podkreślenia tego faktu stworzyliśmy logo 20-lecia, którym będziemy posługiwać się przez cały rok.
      Kampania reklamowa rozpocznie się 25 marca.
      W nowej kampanii reklamowej występuje Snoopy, bohater komiksu Peanuts, czyli Fistaszki. Snoopy jest od wielu lat ambasadorem marki MetLife na całym świecie, a obecnie stał się również ambasadorem marki MetLife Amplico w Polsce.
    • 10.03.2011 r. - Zmiany kategorii jednostek uczestnictwa
      Informujemy, iż z dniem 10 marca 2011 roku Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. dokonało zmiany kategorii jednostek uczestnictwa Subfunduszy Zagranicznych SFIO Parasola Światowego.
      Jednostki uczestnictwa kategorii A zostaną automatycznie zamienione na jednostki uczestnictwa kategorii C. Nie ulega zmianie polityka inwestycyjna wskazanych powyżej Subfunduszy.
      Wobec powyższego Amplico Life S.A. środki AFK Obligacji Światowych, AFK Akcji Chińskich i Azjatyckich, AFK Akcji Rynków Wschodzących począwszy od dnia 10 marca 2011 roku będzie inwestować w jednostki uczestnictwa kategorii C.
      Powyższe zmiany nie wiążą się dla Klientów Amplico Life z koniecznością dokonywania jakichkolwiek formalności.
      Zestawienie kategorii jednostek funduszu inwestycyjnego, w który lokowane są środki UFK Amplico Life
    • 10.03.2011 r. - Zmiany w subfunduszach zagranicznych Amplico SFIO Parasol Światowy Więcej informacji
    • 02.03.2011 r. - Złoty Portfel dla Amplico TFI Więcej informacji

     

  •  

    • 15.12.2010 r. - Nowe możliwości inwestowania
      W celu dostosowania oferty produktowej do oczekiwanych warunków rynkowych i zaspokojenia oczekiwań najbardziej wymagających Klientów Amplico TFI S.A. wprowadza dwie nowe strategie inwestycyjne w ramach Amplico SFIO Parasol Światowy: Amplico Subfundusz Akcji Małych Spółek oraz Amplico Subfundusz Akcji Amerykańskich.
    • 29.11.2010 r. - Amplico Life prowadzi program badania satysfakcji Klientów w obszarze wypłaty świadczeń
    • 01.11.2010 r. - Alico, właściciel Amplico, jest teraz częścią MetLife.
      Dowiedz się więcej o połączeniu Alico i MetLife Informacja prasowa MetLife, Inc.
    • 1.10.2010 r. - Informujemy, że Amplico TFI SA wprowadziło promocję 0% opłaty dystrybucyjnej na zakup jednostek uczestnictwa wybranych funduszy i subfunduszy. Bez opłat dystrybucyjnych jednostki uczestnictwa można nabyć w placówkach Deutsche Bank PBC S.A.oraz OVB Allfinanz.
    • 23.06.2010 r. - W rankingu „Rzeczpospolitej” Amplico Life S.A. zostało wyróżnione tytułem „Najlepszej Instytucji Finansowej w 2009 roku”, zajmując 2. miejsce w kategorii „Ubezpieczenia na życie”.
      Ranking powstał w oparciu o szczegółowe dane finansowe z roku 2009, a sklasyfikowane spółki musiały spełnić dwa podstawowe warunki: funkcjonować w Polsce dłużej niż 5 lat i zebrać z polis więcej niż 200 mln zł składek. Najwięcej punktów towarzystwa mogły uzyskać za dobrą relację wyniku technicznego do składki zarobionej na udziale własnym, czyli za tzw. wskaźnik rentowności działalności technicznej. Wskazuje on efektywność działalności towarzystwa życiowego z uwzględnieniem wyników inwestycyjnych.
    • 9.03.2010 r. - Alico – jedyny akcjonariusz Amplico Life zmienia właściciela.
      AIG ogłosiła ostateczne porozumienie w sprawie sprzedaży Alico spółce MetLife.
    • 8.03.2010 r. - AIG SPRZEDAJE ALICO SPÓŁCE MetLife ZA OKOŁO 15,5 MLD USD
    • 1.03.2010 r. - Fundusze inwestycyjne otwarte zarządzane przez Amplico TFI S.A. przekształciły się w FIO Parasol Krajowy

     

Na skróty

Kontakt dla mediów:

MetLife TUnŻiR S.A.
MetLife TFI S.A.
MetLife PTE S.A.

ul. Przemysłowa 26
00-450 Warszawa

Mirela Czopiej
Koordynator ds.Komunikacji
Mirela.Czopiej@metlife.pl

Izabela Ptaszyńska
Dyrektor Departamentu
Marketingu i Komunikacji
Izabela.Ptaszynska@metlife.pl