Polityka cookie
Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urządzenia. Poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie (kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).
Zastrzegamy sobie prawo do żądania oryginału formularza otrzymanego w formie elektronicznej.
UWAGA! Zmiana na składki miesięczne będzie możliwa, jeśli jest zgodna z warunkami umowy.
Możemy zmniejszyć zakres ochrony pod warunkiem, że składka po takiej zmianie będzie zgodna z minimalnym, ustalonym przez nas limitem. Ten limit określiliśmy w ogólnych warunkach ubezpieczenia i/lub karcie produktu Twojej umowy.
Zastrzegamy sobie prawo do żądania oryginału formularza otrzymanego w formie elektronicznej.
Jeżeli zmieniły się Twoje dane kontaktowe, prosimy o ich aktualizację – ułatwi nam to kontakt. Informacje o tym, jak zaktualizować dane, znajdziesz wyżej
Jeśli spotkanie nie jest możliwe, prosimy o kontakt telefoniczny, osobisty bądź korespondencyjny, aby ustalić najbardziej dogodną formę przekazania dyspozycji wypłaty świadczenia.
Wypełnij formularz, podpisz i prześlij na adres MetLife: Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa.
W celu zmiany uposażonych (osób uprawnionych do świadczenia na wypadek śmierci Ubezpieczonego) wypełnij formularz i prześlij w oryginale na adres MetLife: ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa.. Podanie nowych uposażonych jest równoznaczne z unieważnieniem Uposażonych wskazanych uprzednio.
Wypełnij formularz i prześlij na adres MetLife: ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa. Wypełniając dane uposażonego należy podać nazwę banku, oddział, pełny adres, oraz nr KRS. Uposażenie może być kwotowe lub procentowe. Podanie nowych uposażonych jest równoznaczne z unieważnieniem Uposażonych wskazanych uprzednio. Po otrzymaniu oryginału dyspozycji prześlemy na Twój adres dokumenty zaświadczające zmianę.
W przypadku nabycia uprawnienia do wypłaty środków wypełnij formularz, podpisz i wraz z kopią dowodu osobistego prześlij na adres MetLife: Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa.
W przypadku ustania stosunku pracy lub utraty uprawnienia do ubezpieczenia oraz po spełnieniu warunków wyszczególnionych w Szczegółowej Umowie Ubezpieczenia Pracownikowi przysługuje Indywidualna Kontynuacja ubezpieczenia grupowego w zakresie wyszczególnionym w ww. umowie. W przypadku zainteresowania indywidualną kontynuacją należy przesłać wniosek o kontynuację ubezpieczenia mailowo: grupowe@metlife.pl lub korespondencyjnie na adres MetLife. Wniosek oraz opłata pierwszej składki powinny zostać przekazane w terminie do 2 miesięcy od momentu wyłączenia Ubezpieczonego z ubezpieczenia (data wyłączenia z ubezpieczenia dostępna u pracodawcy).