Zmiany w umowie
Przestrzegamy przed kontaktami w sprawie polis przez osoby lub podmioty, które z nami nie współpracują lub powołują się na różne instytucje np. KNF, UOKIK.
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności jeśli rozmówca proponuje obniżenie składki, powołuje się na zmiany w przepisach prawa, o których możesz nie wiedzieć, a wymagające natychmiastowej reakcji od Ciebie. Zobacz ostrzeżenie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego.
PRZYPOMINAMY
Nasi pracownicy lub pośrednicy dzwoniąc do klienta nie proszą o jego dane, ale najpierw podają imię i nazwisko klienta, aby upewnić się, czy rozmawiają z właściwą osobą.
W przypadku podejrzanego kontaktu w sprawie Twojej polisy prosimy o informację do swojego pośrednika ubezpieczeniowego lub z naszą infolinią 22 523 50 70. Wtedy potwierdzimy, czy ten kontakt był z naszej strony.
Ubezpieczenia indywidualne
- w portalu e-klient. Zaloguj się >
- telefonicznie 22 523 50 70 (pn.-śr. 9:00-17:00, czw.-pt. 8:00-16:00). Aby potwierdzić Twoją tożsamość, koniecznie będzie podanie numeru Login.
- Wypełnij formularz, podpisz i prześlij w formie elektronicznej na e-mail: dok@nn.pl lub pocztą na adres: NNLife, Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa
- przyjdź i wypełnij formularz w jednej z naszych placówek
Zastrzegamy sobie prawo do żądania oryginału formularza otrzymanego w formie elektronicznej.
- wypełnij formularz, podpisz i prześlij wraz z kopią dokumentu tożsamości w formie elektronicznej na e-mail: dok@nn.pl lub pocztą na adres NNLife, Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa
- przyjdź i wypełnij formularz w jednej z naszych placówek
- wypełnij formularz, podpisz i prześlij, wraz z kopią dokumentu tożsamości z aktualnymi danymi, w formie elektronicznej na e-mail: dok@nn.pl lub pocztą na adres NNLife, Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa
- przyjdź i wypełnij formularz w jednej z naszych placówek
- bezpłatnie w portalu e-klient. Zaloguj się >
- telefonicznie 22 523 50 70 (pn.-śr. 9:00-17:00, czw.-pt.8:00-16:00). Aby potwierdzić Twoją tożsamość, koniecznie będzie podanie numeru Login.
- wypełnij formularz, podpisz i prześlij na adres NNLife, Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa
- przyjdź i wypełnij formularz w jednej z naszych placówek
- wypełnij formularz, podpisz i prześlij w formie elektronicznej na e-mail: dok@nn.pl lub pocztą na adres NNLife, Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa
- przyjdź i wypełnij formularz w jednej z naszych placówek
UWAGA! Zmiana na składki miesięczne będzie możliwa, jeśli jest zgodna z warunkami umowy.
Możemy zmniejszyć zakres ochrony pod warunkiem, że składka po takiej zmianie będzie zgodna z minimalnym, ustalonym przez nas limitem. Ten limit określiliśmy w ogólnych warunkach ubezpieczenia i/lub karcie produktu Twojej umowy.
Zastrzegamy sobie prawo do żądania oryginału formularza otrzymanego w formie elektronicznej.
- W ciągu 2 tygodni od zakończenia umowy nasz przedstawiciel spróbuje skontaktować się z osobą ubezpieczoną i umówić spotkanie. Podczas spotkania ubezpieczony w obecności naszego przedstawiciela uzupełnia formularz, na podstawie którego przekazujemy świadczenie.
- Chcemy mieć pewność, że pieniądze trafią do właściwej osoby, a formalności związane z wypełnieniem formularza zostaną ograniczone do minimum. Po otrzymaniu kompletu wymaganych dokumentów niezwłocznie wypłacimy świadczenie zgodnie ze złożoną dyspozycją.
Jeżeli zmieniły się Twoje dane kontaktowe, prosimy o ich aktualizację – ułatwi nam to kontakt. Informacje o tym, jak zaktualizować dane, znajdziesz wyżej
Jeśli spotkanie nie jest możliwe, prosimy o kontakt telefoniczny, osobisty bądź korespondencyjny, aby ustalić najbardziej dogodną formę przekazania dyspozycji wypłaty świadczenia.
- Pamiętaj, że decyzja o przedterminowym rozwiązaniu umowy jest nieodwracalna i niekorzystna dla ubezpieczonego. Powinna być podejmowana tylko w wyjątkowych przypadkach.
- Jeśli świadczenie nie przekracza 50 000 zł, wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i wyślij razem z kopią Twojego dokumentu tożsamości w formie elektronicznej na e-mail: dok@nn.pl
- Jeżeli świadczenie z wykupu będzie większe niż 50 000 zł, formularz prześlij pocztą na adres: NNLife, Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa.
- UWAGA: przesłanie kopii dokumentu tożsamości jest konieczne, jeśli wniosek wypełniasz bez agenta lub naszego pracownika. Bez tej kopii nie możemy rozwiązać Twojej umowy.
- Zastrzegamy sobie prawo do żądania oryginału formularza otrzymanego w formie elektronicznej.
- Jeśli masz wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią lub Twoim agentem. Nasi przedstawiciele postarają się zaproponować rozwiązania pomocne w podjęciu decyzji.
- w portalu e-klient. Zaloguj się >
- telefonicznie 22 523 50 70 (pn.-śr. 9:00-17:00, czw.-pt. 8:00-16:00). Aby potwierdzić Twoją tożsamość, koniecznie będzie podanie numeru Login
- pisemnie na adres NNLife, Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa
- przyjdź do jednego z naszych biur sprzedaży
OFE oraz IKZE, IKE w MetLife DFE
- Aktualizacja danych klienta
- zaloguj się i zmień dane bezpośrednio przez platformę PTEnet
- skorzystaj z formularza w formie interaktywnej
- skorzystaj z formularza papierowego
- adres korespondencyjny i dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail) zmień telefonicznie 22 541 77 30 (pn.-pt. 9:00-17:00)
- Informacja o stosunkach majątkowych małżeńskich
- zaloguj się i zmień dane bezpośrednio przez platformę PTEnet
- skorzystaj z formularza w formie interaktywnej
- skorzystaj z formularza papierowego
- ustawową wspólność majątkową, po zawarciu pierwszego związku małżeńskiego, zgłoś telefonicznie 22 541 77 30 (pn.-pt. 9:00-17:00)
- Wskazanie/zmiana uprawnionych do otrzymania środków
- zaloguj się i zmień dane bezpośrednio przez platformę PTEnet
- skorzystaj z formularza w formie interaktywnej
- skorzystaj z formularza papierowego IKE, IKZE, OFE
- zaloguj się i zmień formę przesyłania bezpośrednio przez platformę PTEnet
- skorzystaj z formularza w formie interaktywnej
- skorzystaj z formularza papierowego zmiany danych
- skorzystaj z formularza papierowego - zgoda na wyciąg elektroniczny
- zmień telefonicznie 22 541 77 30 (pn.-pt. 9:00-17:00)
Fundusze inwestycyjne
- skontaktuj się ze swoim dystrybutorem lub agentem,
- lub przyjdź do Punktu Obsługi Klienta, prowadzonego przez ProService Finteco, na ul. Konstruktorskiej 12A, Budynek B (wejście C, IV piętro) w Warszawie (czynne w dni robocze od 9:00 do 17:00),
- lub zadzwoń na naszą infolinię w celu uzyskania dodatkowych informacji: 22 588 18 57 lub 801 588 185 (czynne w dni robocze od 9:00 do 17:00)
Ubezpieczenia grupowe
Wypełnij formularz, podpisz i prześlij na adres NNLife: Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa.
W celu zmiany uposażonych (osób uprawnionych do świadczenia na wypadek śmierci Ubezpieczonego) wypełnij formularz i prześlij w oryginale na adres NNLife: ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa. Podanie nowych uposażonych jest równoznaczne z unieważnieniem Uposażonych wskazanych uprzednio.
Wypełnij formularz i prześlij na adres NNLife: ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa. Wypełniając dane uposażonego należy podać nazwę banku, oddział, pełny adres, oraz nr KRS. Uposażenie może być kwotowe lub procentowe. Podanie nowych uposażonych jest równoznaczne z unieważnieniem Uposażonych wskazanych uprzednio. Po otrzymaniu oryginału dyspozycji prześlemy na Twój adres dokumenty zaświadczające zmianę.
W celu wypłaty zgromadzonych środków inwestycyjnych należy wypełnić Wniosek o wypłatę z ubezpieczenia inwestycyjnego i przesłać wraz z kopią dokumentu tożsamości na adres: NNLife, Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa. Wypłata zgromadzonych środków z ubezpieczenia inwestycyjnego (NASZ FUNDUSZ oraz NESTOR) możliwa jest po nabyciu uprawnień do wypłaty zgodnie z zapisami Szczegółowej Umowy Ubezpieczenia (informacje są dostępne u pracodawcy).
- Jeśli świadczenie nie przekracza 50 000 zł,
wypełnij wniosek, wydrukuj, podpisz i wyślij razem z kopią dokumentu tożsamości w formie elektronicznej na e-mail: grupowe@nn.pl
- Jeżeli świadczenie przekracza 50 000 zł,
formularz prześlij pocztą na adres: NNLife, Obsługa Klienta, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa. Kopię dokumentu tożsamości dołącz do wniosku lub prześlij na nasz adres e-mail.
Wypełniając wniosek w placówce NNLife wymagane jest jedynie okazanie dokumentu tożsamości agentowi NNLife.
Zastrzegamy sobie prawo do żądania oryginału formularza otrzymanego w formie elektronicznej.
W przypadku ustania stosunku pracy lub utraty uprawnienia do ubezpieczenia oraz po spełnieniu warunków wyszczególnionych w Szczegółowej Umowie Ubezpieczenia Pracownikowi przysługuje Indywidualna Kontynuacja ubezpieczenia grupowego w zakresie wyszczególnionym w ww. umowie. W przypadku zainteresowania indywidualną kontynuacją należy przesłać wniosek o kontynuację ubezpieczenia mailowo: grupowe@nn.pl lub korespondencyjnie na adres NNLife. Wniosek oraz opłata pierwszej składki powinny zostać przekazane w terminie do 2 miesięcy od momentu wyłączenia Ubezpieczonego z ubezpieczenia (data wyłączenia z ubezpieczenia dostępna u pracodawcy).
Formularze
Ubezpieczenia indywidualne
Ubezpieczenia grupowe
OFE oraz IKZE, IKE w MetLife DFE
- Zmiany w umowie – Otwarty Fundusz Emerytalny oraz IKE/IKZE w DFE
- Aktywacja usługi dostępu do rachunku – PTEnet
- Aktualizacja danych osobowych – Otwarty Fundusz Emerytalny oraz IKE/IKZE
- Zgoda na przekazywanie informacji o stanie rachunku drogą elektroniczną – Otwarty Fundusz Emerytalny oraz IKE/IKZE
- Oświadczenie o stosunkach majątkowych małżeńskich – Otwarty Fundusz Emerytalny
- Formularz wskazania uposażonych do otrzymania środków zgromadzonych na rachunku Członka MetLife OFE
- Formularz wskazania uposażonych do otrzymania środków zgromadzonych na rachunku IKZE Członka MetLife DFE
- Formularz wskazania uposażonych do otrzymania środków zgromadzonych na rachunku IKE Członka MetLife DFE
- Warunki umowy o prowadzenie Indywidualnego Konta Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE)
- Warunki umowy o prowadzenie Indywidualnego Konta Emerytalnego (IKE)
- Ważne informacje dla osoby przystępującej do DFE
- Prospekt informacyjny MetLife DFE
- Prospekt informacyjny MetLife OFE