Skip Navigation

Najczęściej zadawane pytania

Warto pamiętać

  • Każdej umowie ubezpieczenia przypisujemy indywidualny numer konta, który nie zmienia się w trakcie trwania umowy.
  • Nasi agenci nie przyjmują wpłat gotówkowych od klientów. Składkę możesz zapłacić przelewem lub gotówką, w banku lub na poczcie.
  • Gdy kontaktujesz się naszą infolinią, nasz pracownik pyta o wybrane cyfry numeru PIN, aby zidentyfikować właściciela umowy. Nigdy nie pyta o pełen numer PIN.
  • Nigdy nie pytamy o numer PIN w emailu lub smsem.
  • Każde zdarzenie, które ma charakter incydentu bezpieczeństwa teleinformatycznego związanego z naszym systemem, bezzwłocznie zgłoś kontaktując się z naszą infolinią.
  • Używaj aktualnej wersji oprogramowania urządzenia, za pomocą którego korzystasz z dostarczonych przez nas usług.
  • Korzystaj z aktualizowanej na bieżąco aplikacji antywirusowej.
  • Korzystaj tylko z zaufanych sieci WiFi.
  • O zasadach bezpiecznego korzystania z urządzeń mobilnych możesz dowiedzieć się na stronach producentów tych urządzeń.

Jeśli jakaś sytuacja wzbudzi Twoje wątpliwości, skontaktuj się z pracownikami naszej infolinii pod numerem 22 523 50 70 (pn. - śr. godz. 9.00-17.00, czw. - pt. godz. 8.00-16.00).