Skip Navigation

Najczęściej zadawane pytania

Informacja o płatności polisy

Rozpoczynamy przekazywanie informacji o płatności składki e-mailem, jeśli mamy na to Twoją zgodę i aktualny adres e-mail.

W sytuacji, gdy nie mamy Twojej zgody na komunikację elektroniczną i Twojego adresu e-mail, informację o płatności wyślemy pocztą.

Stopniowo przestajemy wysyłać przekazy na wpłatę składki.

Informację o płatności udostępnimy również w portalu e-klient w zakładce Moje dokumenty.

Zgodę na komunikację elektroniczną w sprawie polisy i adres e-mail możesz nam przekazać:

  • w portalu e-klient w zakładce Moje dane (jeśli nie widzisz tam treści zgody na komunikację elektroniczną, to oznacza, że już ją mamy)
  • przez swojego agenta lub pośrednika ubezpieczeniowego
  • telefonicznie +48 22 523 50 70 (pn.-śr. godz. 9:00-17:00, czw.-pt. godz. 8:00-16:00)
  • w naszym oddziale
  • przesyłając wypełniony i podpisany formularz na adres MetLife, ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa

Warto pamiętać

  • Każdej umowie ubezpieczenia przypisujemy indywidualny numer konta, który nie zmienia się w trakcie trwania umowy.
  • Nasi agenci nie przyjmują wpłat gotówkowych od klientów. Składkę możesz zapłacić przelewem lub gotówką, w banku lub na poczcie.
  • Gdy kontaktujesz się naszą infolinią, nasz pracownik pyta o wybrane cyfry numeru PIN, aby zidentyfikować właściciela umowy. Nigdy nie pyta o pełen numer PIN.
  • Nigdy nie pytamy o numer PIN w emailu lub smsem.
  • Każde zdarzenie, które ma charakter incydentu bezpieczeństwa teleinformatycznego związanego z naszym systemem, bezzwłocznie zgłoś kontaktując się z naszą infolinią.
  • Używaj aktualnej wersji oprogramowania urządzenia, za pomocą którego korzystasz z dostarczonych przez nas usług.
  • Korzystaj z aktualizowanej na bieżąco aplikacji antywirusowej.
  • Korzystaj tylko z zaufanych sieci WiFi.
  • O zasadach bezpiecznego korzystania z urządzeń mobilnych możesz dowiedzieć się na stronach producentów tych urządzeń.

Jeśli jakaś sytuacja wzbudzi Twoje wątpliwości, skontaktuj się z pracownikami naszej infolinii pod numerem 22 523 50 70 (pn. - śr. godz. 9.00-17.00, czw. - pt. godz. 8.00-16.00).