Skip Navigation

Portale klienta

Szybciej. Łatwiej. Zdalnie.

e-klient

Informacje o Twojej indywidualnej umowie ubezpieczenia

Z powodu przeprowadzania prac konserwacyjnych 2.12.2021 od godziny 12:00 do godziny 14:00, aplikacja e-klient będzie niedostępna. Przepraszamy za związane z tym utrudnienia.

PTEnet

Informacje o Twoim rachunku w OFE i DFE (IKE i IKZE)

MetLife24

Inwestuj i zarządzaj swoimi funduszami online

e-roszczenie

Zgłoś i załącz dokumenty on-line przez portal e-roszczenie (nie dotyczy ubezpieczeń MetLife Europe Insurance d.a.c.). Z powodu przeprowadzania prac konserwacyjnych dnia 2.12.2021 od godziny 12:00 do godziny 14:00, aplikacja będzie niedostępna. Przepraszamy za związane z tym utrudnienia.

Dzięki portalowi e-klient zyskasz dostęp do:
  • Informacji o wysokości świadczeń i składek
  • Informacji o specjalnie dla Ciebie przygotowanych ofertach  
  • Możliwości zmiany danych teleadresowych
  • Bezpłatnego zlecania zmian w ubezpieczeniowych funduszach kapitałowych (UFK)
  • Statusu zleceń złożonych za pośrednictwem portalu
  • Listy zgłoszonych roszczeń oraz ich aktualnego statusu
  • Przygotowanych dla Ciebie dokumentów, w tym informacji rocznej o Twojej ochronie
Portal PTEnet umożliwi Ci:
  • Kontakt z nami
  • Modyfikację swoich danych
  • Sprawdzenie rachunków OFE i DFE (IKE i IKZE)
  • Dostęp do wiadomości, okresowych informacji
  • Dostęp do kalkulatorów IKZE i IKE
Korzystając z portalu MetLife24
  • Sprawdzisz stan rachunku funduszy inwestycyjnych
  •  Złożysz zlecenie nabycia, zamiany, konwersji i odkupienia jednostek uczestnictwa
  •  Zapoznasz się z historią transakcji
  •  Zmodyfikujesz swoje dane kontaktowe
  •  Sprawdzisz informacje o funduszach i ich notowania
Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami.