Skip Navigation

Kontakt

 

W obecnej sytuacji pracujemy zdalnie, ale bez problemów załatwimy Twoją sprawę.

Możesz nam ją zgłosić przez portale dla klientów TUTAJ lub  

 

W sprawie ubezpieczenia

MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.

,

Formularz kontaktowy dla umów indywidualnych i pracowniczych Uzupełnij formularz
   
Formularz kontaktowy dla umów zawartych za pośrednictwem
instytucji finansowej lub firmy telekomunikacyjnej
Uzupełnij formularz
   
Kontakt mailowy dla ofert handlowych Wyślij ofertę
   
Kontakt z Telefonicznym Centrum Informacji MetLife TUnŻiR S.A. 
22 523 50 70
pn. - śr. godz. 9.00- 17.00,
czw. - pt. godz. 8.00-16.00
   
W sprawie umów zawartych przez naszych partnerów telekomunikacyjnych i bank
prosimy o kontakt pon. -pt., godz. 08:00 - 18:00
Alior: Pewne Wsparcie 801 102 209  
T-Mobile: Ochrona Zdrowia, Ochrona na Wypadek, Ochrona na Wypadek Europe, Ochrona Zdrowia Europe 881 971 001 lub 483 702 369  
Orange: Aktywni na co dzień, Narastająca Ochrona 225 580 048 lub 225 580 044  
Play: Wsparcie Szpitalne Plus, Wsparcie Szpitalne, Bezpieczny Telefon 791 100 410 lub 225 580 044  
Co oferuje Telefoniczny System Informacyjny Zwiń Rozwiń

Zachęcamy do korzystania z kodu PIN, zapewniającego dostęp do Telefonicznego Systemu Informacyjnego, który oferuje:

  • rozszerzony zakres udzielanych informacji dotyczących umowy ubezpieczenia,
  • możliwość złożenia dyspozycji zmian danych teleadresowych podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem,
  • możliwość przeniesienia środków między funduszami w umowach z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem,
  • dostęp do wybranych informacji o umowie ubezpieczenia za pośrednictwem systemu IVR (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).
Jak aktywować usługę Zwiń Rozwiń

Krok 1

Jeżeli otrzymałeś numer PIN, przejdź do kroku 2.

Jeśli nie masz jeszcze numeru PIN, skontaktuj się z naszym Konsultantem pod numerem 22 523 50 70 i podaj swój PESEL lub napisz do nas – lifeinfo@metlife.pl. Numer PIN otrzymasz pocztą.

Krok 2

Po otrzymaniu numeru PIN zapoznaj się z Regulaminem świadczenia usług Telefonicznego Systemu Informacyjnego, Portalu Internetowego e-klient oraz Portalu Internetowego e-roszczenie przez MetLife TUnŻiR S.A.

Krok 3

Skontaktuj się z Konsultantem pod numerem 22 523 50 70. Podczas rejestrowanej rozmowy zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na korzystanie z usługi telefonicznej.

Krok 4

Numer PIN zostanie aktywowany podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem.

To wszystko! Po aktywacji numeru PIN zyskujesz dostęp do Telefonicznego Systemu Informacyjnego.

Szczegółowe zasady korzystania z numeru PIN zostały przedstawione w Regulaminie korzystania z usług Telefonicznego Systemu Informacyjnego, Portalu Internetowego e-klient oraz Portalu Internetowego e-roszczenie przez MetLife TUnŻiR S.A. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Konsultantami Telefonicznego Centrum Informacji pod numerem 22 523 50 70.

Dokumenty do pobrania

W sprawie IKE/ IKZE/ OFE

MetLife Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.

Formularz dla produktów emerytalnych Uzupełnij formularz
 
Kontakt telefoniczny z konsultantami 
22 541 77 30
pn. - pt. godz. 9.00- 17.00  

W sprawie funduszy inwestycyjnych / IKE / IKZE

MetLife Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.

 

Formularz kontaktowy dla produktów inwestycyjnych (nie dotyczy ubezpieczeń, OFE i DFE) Uzupełnij formularz
   
Kontakt telefoniczny z konsultantami
801 588 185
pn. - pt. godz. 9:00 - 17:00 22 588 18 57
   
Punkt Obsługi Klienta prowadzony przez ProService Finteco Sp. z o.o. ul. Konstruktorska 12A, 02-673 Warszawa, budynek B, wejście C, IV piętro
pn. - pt. godz. 9:00 - 17:00  
   
Obsługa zleceń i dyspozycji dotyczących jednostek uczestnictwa kategorii A1 Uzupełnij formularz w celu umówienia spotkania
(jednostki uczestnictwa zbywane bezpośrednio przez Fundusz) (prosimy o dodanie informacji, że spotkanie dotyczy jednostek uczestnictwa kategorii A1)

 

Nasze biuro

Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa

Inspektor Ochrony Danych

Tomasz Grześko