Skip Navigation

Kontakt

 

W obecnej sytuacji pracujemy zdalnie, ale bez problemów załatwimy Twoją sprawę.

Możesz nam ją zgłosić przez portale dla klientów TUTAJ lub  

 

W sprawie ubezpieczenia

NNLife (wcześniej MetLife) Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.

,

Formularz kontaktowy dla umów indywidualnych i pracowniczych Uzupełnij formularz
   
Kontakt dla umów zawartych za pośrednictwem
instytucji finansowej lub firmy telekomunikacyjnej
klient@nn.pl
   
Kontakt mailowy dla ofert handlowych Wyślij ofertę
   
Kontakt z Telefonicznym Centrum Informacji NNLife TUnŻiR S.A. 
22 523 50 70
pn. - śr. godz. 9.00- 17.00,
czw. - pt. godz. 8.00-16.00
   
W sprawie umów zawartych przez naszych partnerów telekomunikacyjnych i bank
prosimy o kontakt pon. -pt., godz. 08:00 - 18:00
Alior: Pewne Wsparcie 801 102 209  
T-Mobile: Ochrona Zdrowia, Ochrona na Wypadek, Ochrona na Wypadek Europe, Ochrona Zdrowia Europe 881 971 001 lub 483 702 369  
Orange: Aktywni na co dzień, Narastająca Ochrona, Razem w chorobie, Pomoc po wypadku 225 580 048 lub 225 580 044  
Play: Wsparcie Szpitalne Plus, Wsparcie Szpitalne, Bezpieczny TelefonTwoja Asekuracja, Razem BezpieczniejPomoc w Chorobie 791 100 410 lub 225 580 044  

Uwaga. W grudniu 2021 wyłączyliśmy serwis automatyczny, dlatego już dziś zapraszamy do korzystania z portalu samoobsługowego www.eklientmetlife.pl. W portalu klienta są dostępne informacje o polisie.

Kod PIN, zapewnia dostęp do Telefonicznego Systemu Informacyjnego, który oferuje:

  • rozszerzony zakres udzielanych informacji dotyczących umowy ubezpieczenia,
  • możliwość złożenia dyspozycji zmian danych teleadresowych podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem,
  • możliwość przeniesienia środków między funduszami w umowach z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem,
  • dostęp do wybranych informacji o umowie ubezpieczenia za pośrednictwem systemu IVR (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).

W sprawie IKE/ IKZE/ OFE

MetLife Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.

Formularz dla produktów emerytalnych Uzupełnij formularz
 
Kontakt telefoniczny z konsultantami 
22 541 77 30
pn. - pt. godz. 9.00- 17.00  

W sprawie funduszy inwestycyjnych / IKE / IKZE

Nationale-Nederlanden (wcześniej MetLife) Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.

 

Kontakt dla produktów inwestycyjnych (nie dotyczy ubezpieczeń, OFE i DFE) funduszeinfo@nn.pl
   
Kontakt telefoniczny z konsultantami
801 588 185
pn. - pt. godz. 9:00 - 17:00 22 588 18 57
   
Punkt Obsługi Klienta prowadzony przez ProService Finteco Sp. z o.o. ul. Konstruktorska 12A, 02-673 Warszawa, budynek B, wejście C, IV piętro
pn. - pt. godz. 9:00 - 17:00  
   
Obsługa zleceń i dyspozycji dotyczących jednostek uczestnictwa kategorii A1 funduszeinfo@nn.pl
(jednostki uczestnictwa zbywane bezpośrednio przez Fundusz) (prosimy o dodanie informacji, że spotkanie dotyczy jednostek uczestnictwa kategorii A1)

 

Nasze biuro

Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa

Inspektor Ochrony Danych

Michał Madecki