Skip Navigation

Kontakt

Potrzebujesz pomocy – skontaktuj się z nami

 

W sprawie ubezpieczenia

MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.

Formularz kontaktowy dla umów indywidualnych i pracowniczych Uzupełnij formularz
   
Formularz kontaktowy dla umów zawartych za pośrednictwem
instytucji finansowej lub firmy telekomunikacyjnej
Uzupełnij formularz
   
Kontakt mailowy Dla klientów indywidualnych
  Dla ofert handlowych
   
Kontakt z Telefonicznym Centrum Informacji MetLife TUnŻiR S.A. 
22 523 50 70
pn. - śr. godz. 9.00- 17.00,
czw. - pt. godz. 8.00-16.00
 
Co oferuje Telefoniczny System Informacyjny Zwiń Rozwiń

Zachęcamy do korzystania z kodu PIN, zapewniającego dostęp do Telefonicznego Systemu Informacyjnego, który oferuje:

  • rozszerzony zakres udzielanych informacji dotyczących umowy ubezpieczenia,
  • możliwość złożenia dyspozycji zmian danych teleadresowych podczas rozmowy
    telefonicznej z Konsultantem,
  • możliwość przeniesienia środków między funduszami w umowach
    z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym podczas rozmowy telefonicznej
    z Konsultantem,
  • dostęp do wybranych informacji o umowie ubezpieczenia za pośrednictwem
    systemu IVR (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).
Jak aktywować usługę Zwiń Rozwiń

Krok 1

Jeżeli otrzymałeś numer PIN, przejdź do kroku 2.

Jeśli nie masz jeszcze numeru PIN, skontaktuj się z naszym Konsultantem pod numerem 22 523 50 70 i podaj swój PESEL lub napisz do nas – lifeinfo@metlife.pl. Numer PIN wraz z Regulaminem korzystania z usług Telefonicznego Systemu Informacyjnego otrzymasz pocztą.

Krok 2

Po otrzymaniu numeru PIN zapoznaj się z załączonym Regulaminem świadczenia usług Telefonicznego Systemu Informacyjnego.

Krok 3

Zaloguj się w portalu e-Klient

lub

skontaktuj się z Konsultantem pod numerem 22 523 50 70. Podczas rejestrowanej rozmowy zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na korzystanie z usługi telefonicznej.

Krok 4

Numer PIN zostanie aktywowany podczas zakładania konta w Portalu e-Klient (oferta indywidualna/ obsługa Klienta/ portal dla Klientów) lub podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem.

To wszystko! Po aktywacji numeru PIN zyskujesz dostęp do Telefonicznego Systemu Informacyjnego.

Szczegółowe zasady korzystania z numeru PIN zostały przedstawione w Regulaminie korzystania z usług Telefonicznego Systemu Informacyjnego MetLife za pośrednictwem telefonu i systemu IVR. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Konsultantami Telefonicznego Centrum Informacji pod numerem 22 523 50 70.

Dokumenty do pobrania

W sprawie IKE/ IKZE/ OFE

MetLife Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.

Formularz dla produktów emerytalnych Uzupełnij formularz
 
Kontakt telefoniczny z konsultantami 
22 523 50 70
pn. - śr. godz. 9.00- 17.00,
czw. - pt. godz. 8.00-16.00
 

W sprawie funduszy inwestycyjnych

MetLife Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.

Formularz dla produktów inwestycyjnych Uzupełnij formularz
   
Kontakt telefoniczny z konsultantami
801 588 185
pn. - pt. godz. 9.00- 18.00 22 588 18 57

Nasze biuro

Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa