Skip Navigation

Obsługa klienta

Przestrzegamy przed kontaktami w sprawie polis przez osoby lub podmioty, które z nami nie współpracują lub powołują się na różne instytucje np. KNF, UOKIK.
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności jeśli rozmówca proponuje obniżenie składki, powołuje się na zmiany w przepisach prawa, o których możesz nie wiedzieć, a wymagające natychmiastowej reakcji od Ciebie.

PRZYPOMINAMY

Nasi pracownicy lub pośrednicy dzwoniąc do klienta nie proszą o jego dane, ale najpierw podają imię i nazwisko klienta, aby upewnić się, czy rozmawiają z właściwą osobą.
W przypadku podejrzanego kontaktu w sprawie Twojej polisy prosimy o informację do swojego pośrednika ubezpieczeniowego lub z naszą infolinią 22 523 50 70. Wtedy potwierdzimy, czy ten kontakt był z naszej strony.

 

Zmiany w umowie

Tu znajdziesz informacje na temat zgłaszania zmian i przydatne formularze

Zgłoś roszczenie

Dowiedz się, jak złożyć wniosek o świadczenie lub wypłatę z rachunku

Dokumenty produktowe

Tu znajdziesz aktualne dokumenty dotyczące produktów

Najczęściej zadawane pytania

Zobacz odpowiedzi na pytania naszych klientów

Biura sprzedaży

Sprawdź, gdzie możesz kupić ubezpieczenie

Kontakt
Reklamacje

Poznaj zasady składania i rozpatrywania reklamacji 

Notowania

Sprawdź aktualne notowania

Portale klientów

 

e-klient

Ubezpieczenia indywidualne

PTEnet

OFE i DFE (IKE i IKZE)

MetLife24

Fundusze Inwestycyjne