Skip Navigation

Praca w MetLife

W codziennej pracy dbamy o miliony Polaków. To możliwe dzięki zaangażowaniu wszystkich osób, które tworzą MetLife. Jesteśmy specjalistami różnych dziedzin. Dołącz do nas i przekonaj się, że tutaj liczy się każdy.

Proces rekrutacji
1. Aplikuj online

Przejrzyj dostępne oferty, dokładnie zapoznaj się z wymaganiami i jeśli spełniasz oczekiwania, aplikuj. Podaj informacje, o które prosimy Cię w formularzu. Sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne. Pamiętaj też o załączeniu wymaganych dokumentów.

 

2. Weryfikacja zgłoszenia

Zwracamy uwagę nie tylko na dotychczasowe doświadczenia, ale również na dodatkowe umiejętności czy zainteresowania. To rzeczy, które mogą Cię wyróżnić na tle innych kandydatów.

3. Telefon z MetLife

Jeśli nie możesz rozmawiać w momencie, w którym do Ciebie dzwonimy - poinformuj nas o tym. Zaproponujemy inny termin i dopiero wtedy ustalimy szczegóły przyszłego spotkania.

4. Spotkaj się z nami

Pierwsze spotkanie odbędziesz z rekruterem. Jeśli przejdziesz je pomyślnie, czeka Cię drugi etap – rozmowa z przyszłym menedżerem. Szczegóły spotkań otrzymasz na maila podanego w CV. Prosimy o punktualne przybycie.

5. Czas na decyzję

Bądź cierpliwy w oczekiwaniu na telefon. O wyniku poinformujemy Cię bez względu na to, jaką decyzję podjęliśmy.

6. Podpisz umowę

Jeśli oferta zaproponowana przez nas spotka się z Twoją akceptacją, przed Tobą podpisanie umowy. Umówimy się na dogodny dla Ciebie termin, aby dopełnić formalności. Masz jakieś wątpliwości? Dział HR służy pomocą!

7. Witamy w Centrali!

W ramach onboardingu zapoznamy Cię z zespołem, opowiemy o firmie i oprowadzimy po biurze.. Cieszymy się, że od dziś będziemy rozwijać się razem!

 

Benefity dla Pracowników MetLife

Prywatna opieka zdrowotna
 
Ubezpieczenie grupowe
 
Program inwestycyjny
 
Siłownia w biurze
 
Parking dla rowerów
 
Szeroka gama narzędzi rozwojowych
 
Kafeteria benefitów
 
Platforma elearningowa Degreed
 
Świetna lokalizacja (Powiśle)