Skip Navigation

MetLife zmienia się w NNLife

1 sierpnia 2022 firma ubezpieczeniowa MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. (MetLife) zmienia nazwę na NNLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. (NNLife) i przyjmuje logo Nationale-Nederlanden.

 

Jako klient NNLife (wcześniej MetLife), nie musisz nic robić. Twoje życie i zdrowie cały czas są dobrze ubezpieczone. O wszystko zadbaliśmy.

 

Co się zmienia od 1 sierpnia 2022?

Nazwa Twojej firmy ubezpieczeniowej. Teraz to NNLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.

Adres portalu klienta, w którym sprawdzisz informacje o swojej polisie. Żeby to zrobić, wejdź na www.eklient.nn.pl. Do logowania użyj obecnego loginu i hasła. Działają bez zmian.

Jeśli coś się wydarzy, roszczenia zgłosisz pod nowym adresem www.eroszczenie.nn.pl

Gdy potrzebujesz informacji, skorzystaj z adresu www.nnlife.pl/zycie (adres www.metlife.pl jest aktywny do 31.03.2023)

Administratorem Twoich danych osobowych jest teraz NNLife TUnŻiR S.A., ale zasady ich przetwarzania nie zmieniają się.

Co pozostaje bez zmian?

Twoje życie i zdrowie nadal są dobrze ubezpieczone.

Nasze zobowiązania, treści i warunki umów, które z Tobą zawarliśmy, są takie same.

Twój doradca ubezpieczeniowy opiekuje się Twoją polisą tak, jak do tej pory.

Składkę ciągle opłacasz tak samo.

Cały czas możesz się z nami kontaktować w dogodny dla Ciebie sposób:  

Co warto dziś zapamiętać?

Gdy potrzebujesz informacji, wejdź na www.nnlife.pl/zycie. To Twój przewodnik po NNLife

· tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, kontakty i listę placówek

· pamiętaj, że adres www.metlife.pl będzie aktywny do 31.03.2023

21 października 2022 wyłączymy adresy e-mail z końcówkami @metlife.pl i @agencja.metlife.pl

· żeby Cię na to przygotować, już od dziś e-maile od nas mają końcówkę @nn.pl, a od Twojego doradcy @nnfinanse.pl

· żeby nie pominąć ważnych wiadomości, sprawdzaj spam! E-maile z nową końcówką mogą tam na początku wpadać

Uważaj na fałszywe wiadomości! Będziemy Cię informować o zmianach, ale nigdy:

· nie wyślemy Ci wiadomości z prośbą o zmianę hasła do portalu klienta

· nie będziemy dzwonić z prośbą o podanie danych

· nie poprosimy Cię o podpisanie dodatkowych dokumentów

Zobacz, jak zmieniamy MetLife w NNLife, a docelowo w Nationale-Nederlanden.

  

Kontakt z nami

2022

  • 22 kwietnia
    MetLife jest częścią Grupy NN

 

Ważne dla Ciebie:  o Twoje bezpieczeństwo finansowe dba stabilna, międzynarodowa Grupa NN. W Polsce działa od 26 lat jako Nationale-Nederlanden.

  • 1 sierpnia
    MetLife zmienia się w NNLife

Mamy już logo Nationale-Nederlanden, ale do stycznia 2023 działamy jako odrębna firma.

Ważne dla Ciebie: Zmiana nazwy prawnej nie zmienia warunków Twojej umowy, ani naszej obsługi. Działamy tak, jak do tej pory. Nic nie musisz robić.

2023

styczeń
NNLife łączy się z Nationale-Nederlanden

Ważne dla Ciebie:  Od tego dnia o ubezpieczenie Twojego życia i zdrowia zadba połączona, większa firma. Jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń na życie. O wszystkim otrzymasz informację na bieżąco.

 

Gdzie szukać informacji i pomocy w sprawach związanych z Twoją polisą

  • Skontaktuj się ze swoim doradcą ubezpieczeniowym. Twoją polisą opiekuje się ta sama osoba.
  • Chcesz zgłosić roszczenie? Wejdź na www.eroszczenie.nn.pl.
  • Chcesz sprawdzić swoją polisę? Wejdź na www.eklient.nn.pl i zaloguj się swoim loginem i hasłem. Działają tak, jak do tej pory.
  • Zadzwoń +48 22 523 50 70  (pon.– śr. godz. 9:00–17:00, czw.–pt. godz. 8:00–16:00).
  • Zgłoś sprawę przez formularz kontaktowy 
  • Odwiedź nasz oddział

Adres naszej siedziby nie zmienia się:

NNLife TUnŻiR S.A., ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa

Pytania i odpowiedzi

Grupa NN, właściciel marki Nationale-Nederlanden, zamierza rozwijać się w Europie Środkowo-Wschodniej. Przejęła silny i rentowny biznes MetLife w Polsce, ponieważ chce wzmocnić swoją pozycję w tym regionie. Dzięki temu zaoferuje jeszcze większej grupie klientów możliwie najlepsze ubezpieczenia na życie i produkty, które zabezpieczą ich przyszłość finansową.

Grupa NN to silna i stabilna firma, która na polskim rynku jest właścicielem spółek Nationale-Nederlanden i Notus. 22 kwietnia 2022 r. dołączyły do nich spółki MetLife Polska, które 1 sierpnia 2022 r. zmieniły nazwy:

  • MetLife TUnŻiR S.A. na NNLife TUnŻiR S.A.,
  • MetLife TFI S.A. na Nationale-Nederlanden TFI S.A.,
  • MetLife Services sp. z o.o. na Nationale-Nederlanden Services sp. z o.o.

Ze względów formalnych MetLife PTE S.A. dalej działa pod swoją dotychczasową nazwą i logo.

Grupa NN istnieje od 177 lat i  świadczy usługi finansowe z zakresu ubezpieczeń, inwestycji i emerytur. Jest obecna w 11 krajach – głównie w Europie, ale też w Japonii. Dba o bezpieczeństwo finansowe i inwestycje blisko 18 milionów klientów na całym świecie.    

W Polsce działa od 1994 roku pod marką Nationale-Nederlanden. Nationale-Nederlanden to jeden z liderów rynku ubezpieczeniowego i emerytalnego w Polsce. Oferuje proste produkty, dzięki którym zabezpiecza przyszłość finansową swoich klientów i ich bliskich. Jest też marką odpowiedzialną społecznie, która angażuje się w tematy związane ze zdrowiem, profilaktyką i jakością życia Polaków.

Nationale-Nederlanden jest jednym z wiodących ubezpieczycieli życiowych na rynku oraz pierwszym i największym funduszem emerytalnym w Polsce. Obsługuje 3,8 mln osób. Pracuje z ponad 1200 doradcami, którzy codziennie dbają o bezpieczeństwo finansowe klientów.

Nationale-Nederlanden to także stabilna i dobrze rozpoznawalna marka i jedna z marek najczęściej rozważanych przez osoby, które planują zakup ubezpieczenia. Firma otrzymała tytuł Business Super Brands 2021 za jakość produktów i usług, innowacyjność i działania społeczne, a także wyróżnienie w rankingu Instytucja Roku 2020 jako najlepszy ubezpieczyciel w Polsce i za najlepszą obsługę online i w placówkach.

Nie musisz nic robić. Dla klientów NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) nic się nie zmienia. Zakres Twojego ubezpieczenia i jego warunki są takie jak do tej pory. Dotyczy to także pozostałych produktów finansowych, które oferują spółki MetLife. Nie musisz podejmować żadnych działań w związku ze zmianą nazwy firmy.

 

Marki MetLife i Nationale-Nederlanden mają podobne wartości i cele, obie są zaangażowane społecznie. Wprowadzenie logotypu Nationale-Nederlanden, to kolejny krok w integracji obu spółek po to, by po zakończeniu fuzji prawnej działać już jako jedna firma, pod jedną marką. Postanowiliśmy stopniowo wprowadzać klientów w proces łączenia, by dać im czas na przyzwyczajenie się do zachodzących zmian. Do momentu połączenia naszych spółek pozostajemy jednak osobnymi firmami. Dlatego MetLife TUnŻiR S.A. tymczasowo zmieniło nazwę na NNLife TUnŻiR S.A. i tej nazwy będzie używać w komunikacji z klientami.

Nie, nadal działamy osobno i jesteśmy odrębnymi firmami. W ramach integracji naszych spółek pierwszym krokiem było dołączenie 22 kwietnia 2022 r. polskich spółek MetLife do Grupy NN. Drugim krokiem w łączeniu naszych firm była zmiana nazwy z MetLife TUnŻiR S.A. na NNLife TUnŻiR S.A. oraz przyjęcie docelowego logo Nationale-Nederlanden.

Spodziewamy się, że proces integracji zakończy się na początku 2023 roku. Część zmian wdrażamy stopniowo. Działania te sprawią, że połączenie prawne obu firm przebiegnie płynnie i pozwoli nam utrzymać wysoki poziom obsługi klientów.

Pierwszym krokiem na drodze do integracji spółek MetLife i Nationale-Nederlanden było dołączenie 22 kwietnia 2022 r. spółek MetLife Polska do Grupy NN. 1 sierpnia 2022 r., spółka MetLife TUnŻiR S.A. zmieniła nazwę firmy na NNLife TUnŻiR S.A. i przyjęła logo Nationale-Nederlanden. To kolejny etap łączenia naszych firm. Chcemy jednak podkreślić, że pomimo wspólnego logo, do momentu prawnego połączenia, działamy jako odrębne firmy. Spodziewamy się, że fuzja prawna, czyli połączenie obu spółek, nastąpi w styczniu 2023 roku. O wszystkich zmianach będziemy informować klientów na bieżąco. 

Zmieniła się nazwa spółki MetLife TUNŻiR S.A. na NNLife TUNŻiR S.A. To nazwa, którą będziemy posługiwać się w komunikacji z klientami, będzie ona także w naszych dokumentach. Naszym logo, które jest na stronie internetowej czy w dokumentach, jest już logo Nationale-Nederlanden. Zdecydowaliśmy się wprowadzić docelowe logo już teraz dlatego, że za kilka miesięcy NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) połączy się z Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Obie firmy będą działać jako jedno towarzystwo ubezpieczeń na życie, pod jedną marką.
Zmiana logo MetLife na logo Nationale-Nederlanden to kolejny krok w integracji obu spółek. Do czasu połączenia pozostajemy odrębnymi firmami, stąd inne nazwy spółek. Pojawienie się logotypu Nationale-Nederlanden nie zmienia zakresu czy sposobu działania NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife). Umowy zawarte z klientami pozostają w mocy. Nie zmieniają się także formy kontaktu, adresy biur i agencji czy agenci.

Po połączeniu NNLife TUnŻiR S.A. z Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. staniemy się jednym z wiodących ubezpieczycieli na polskim rynku. Dzięki tej transakcji stworzymy jeden z największych zespołów doradców w Polsce. Do dyspozycji klientów będzie ponad 3000 profesjonalnych doradców ubezpieczeniowych. Ponadto klienci NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) będą mieć dostęp do szerszej oferty produktowej, a w przyszłości dostęp do rozwiniętych platform samoobsługowych.

Zmiana nazwy nie wpływa na warunki i sposób obsługi naszych klientów. To, co ważne, pozostaje bez zmian – warunki umów oraz nasze zobowiązania wobec klientów i partnerów nie zmieniają się. Podkreślamy, że:

  • Umowy ubezpieczenia zawieramy i odnawiamy tak jak do tej pory.
  • Wszystkie zawarte umowy nadal obowiązują, zgodnie z zapisanymi w nich warunkami.
  • Informacje o polisie można sprawdzić w portalu klienta pod nowym adresem www.eklient.nn.pl – sposób logowania do portalu e-klient pozostaje bez zmian – nie trzeba zmieniać hasła.
  • Roszczenia można łatwo zgłosić przez portal e-roszczenie pod nowym adresem www.eroszczenie.nn.pl, a świadczenia są wypłacane przez NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) – portal e-roszczenie jest dostępny bez logowania.
  • Do obu serwisów e-klient i e-roszczenie można się dostać przez stronę www.nnlife.pl/zycie.
  • Sposób opłacania składki nie zmienia się – bez zmian pozostają numery kont do wpłat,
  • Pieniędzmi klientów NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) zarządza ten sam zespół specjalistów, dane kontaktowe – adresy placówek i numery telefonów – są takie same i cały czas działają.

W sprawie obsługi Twojego ubezpieczenia nic się nie zmienia. Informacje na temat zmian w umowie
i tego, jak zgłosić roszczenie lub reklamację znajdziesz na stronie www.

Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z Telefonicznym Centrum Informacji:

  • W sprawie ubezpieczenia NNLife TUnŻiR S.A (wcześniej MetLife) – +48 22 523 50 70, email: lifeinfo@nn.pl
  • W sprawie umowy ubezpieczenia zawartej za pośrednictwem współpracujących z NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) partnerów:

- e-mail: klient@nn.pl 

- tel:
Alior – 801 102 209
T-Mobile – 881 971 001 lub 483 702 369
Orange – 225 580 048 lub 225 580 044
Play – 791 100 410

Na tym etapie zmieniła się tylko nazwa spółki MetLife TUNŻiR S.A., która działa już jako NNLife TUNŻiR S.A. Prosimy, kontaktuj się z NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) tak jak do tej pory. Wszystkie dane znajdziesz TUTAJ.

Nic się w tych sprawach nie zmieniło. Wniosek możesz złożyć w serwisie e-roszczenie

W sprawie obsługi Twojego ubezpieczenia nic się nie zmienia. Aby mieć dostęp do danych o swoim ubezpieczeniu w NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) wystarczy założyć konto w serwisie e-klient lub zalogować się do serwisu, jeśli masz już w nim konto. Zarówno sposób logowania, jak i zakładania nowego konta nie zmienił się. Postępuj zgodnie ze wskazówkami, które umieściliśmy na stronie

Tak, jesteś na właściwej stronie. Jesteśmy w trakcie łączenia stron internetowych www.nnlife.pl/zycie oraz www.metlife.pl, dlatego widzisz przekierowanie. Jeśli wejdziesz na www.metlife.pl oraz www.nnlife.pl/zycie, trafisz na te samą stronę. Ułatwi to klientom przyzwyczajenie się do nowej nazwy. Adres www.metlife.pl będzie aktywny do 31.03.2023.

Nie, Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. oraz NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) to nadal osobne firmy, które należą do jednej grupy. Na stronie www.nn.pl znajdziesz informacje o ubezpieczeniach Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A., a na stronach www.metlife.pl i www.nnlife.pl/zycie – ofertę NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife). Adres www.metlife.pl będzie aktywny do 31.03.2023.

Nie ma powodu do obaw. Maile, które dostajesz z adresu @nn.pl, są bezpośrednio od NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife), a z adresu @nnfinanse.pl od Twojego agenta w NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife). Adresy mailowe zmieniły się w kwietniu 2022 r., kiedy Grupa NN została właścicielem spółek MetLife w Polsce. Jeśli korzystasz z reguł (filtrów) w swoim programie pocztowym, prosimy, zaktualizuj je. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że nie przeoczysz żadnej ważnej wiadomości, a korespondencja nie trafi do spamu.

Do 21 października 2022 r. dotychczasowe adresy NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) pozostają bez zmian – znajdziesz je na stronie kontakt. Swoje maile kieruj tak jak dotychczas na adresy @metlife.pl. Odpowiedź otrzymasz z adresu @nn.pl lub @nnfinanse.pl.

Jeżeli chcesz odpowiedzieć na wiadomości z adresów @nn.pl lub @nnfinanse.pl, wystarczy, że użyjesz funkcji „odpowiedz”. Jeśli kontaktowaliśmy się z Tobą z adresu @metlife, zrób  to samo. Twoja korespondencja trafi do właściwego adresata.

22 października 2022 r. skrzynki mailowe @metlife.pl zostaną wyłączone. Poinformujemy Cię wcześniej o tej zmianie i podamy nowe adresy mailowe do korespondencji.

Jako klient NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) otrzymasz powiadomienie o kolejnym etapie połączenia. W zależności od formy kontaktu, którą wskazałeś/-aś w swoim ubezpieczeniu, wyślemy szczegóły e-mailem lub listownie.

Nie. To, że MetLife TUnŻiR S.A. zmienia nazwę na NNLife TUNŻiR S.A. nie wpływa na warunki Twojej umowy. Jeżeli chcesz ją zakończyć, możesz to zrobić na zasadach opisanych w ogólnych warunkach ubezpieczenia (OWU) dla Twojej polisy.

Administrator Twoich danych osobowych nie zmienia się. 1 sierpnia 2022 r. zmianie ulega tylko jego nazwa – z MetLife TUnŻiR S.A. na NNLife S.A. To zmiana formalna, która nie wpływa na udzielone przez Ciebie zgody marketingowe. Zgody marketingowe możesz wycofać w każdej chwili.

Do czasu fuzji prawnej Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. oraz NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) działają jako niezależne towarzystwa ubezpieczeniowe. Biura i agencje NNLife TUnŻiR S.A. będą oznakowane logotypem Nationale-Nederlanden. Na ich drzwiach wejściowych będzie zamieszczona informacja, że jest to oddział dawnej firmy MetLife. Adresy biur i agencji oraz godziny pracy pozostają bez zmian.

Niestety nie będziemy Ci mogli udzielić tego typu informacji, dlatego że NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. dalej działają jako osobne firmy.  W sprawie swojej polisy, prosimy, kontaktuj się ze swoim doradcą lub Telefonicznym Centrum Informacji NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife). Listę i godziny otwarcia biur NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) znajdziesz tutaj.

Tak. Można mieć nawet kilka ubezpieczeń na życie w jednej firmie. Pamiętaj jednak, że Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. i NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) to nadal dwie osobne firmy. Jeśli chcesz uzyskać informacje o ubezpieczeniu w NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife), skontaktuj się z nami pod numerem telefonu (22) 523 50 70. Jeśli twoje pytanie dotyczy ubezpieczenia w Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A., skontaktuj się z przedstawicielem firmy pod numerem (22) 522 71 24.

Do czasu fuzji prawnej działamy jako dwie osobne spółki. Agenci i doradcy NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) i agenci Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. są osobnymi sieciami doradców. W sprawie Twojego ubezpieczenia w NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) skontaktuj się z doradcą reprezentującym NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife). W przypadku Twojego ubezpieczenia, w Nationale-Nedrlanden TUnŻ S.A., skontaktuj się z przedstawicielem Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Zwróć jednak uwagę, że od kwietnia 2022 r. Twój doradca z NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) może pisać do Ciebie z adresu mailowego z końcówką @nnfinanse.pl. Adresy kontaktowe do agentów z końcówką @metlife.pl będą działały do 21 października 2022 roku. Potem zostaną wyłączone lub zmienione, o czym wcześniej Cię poinformujemy.

To, że MetLife TUnŻiR S.A. zmieniło nazwę na NNLife TUNŻiR S.A nie wpływa na warunki Twojej umowy. Jeżeli interesuje Cię oferta NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife), skontaktuj się ze swoim agentem. W przypadku, gdy chcesz kupić ubezpieczenie od Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A., skontaktuj się z przedstawicielem firmy pod numerem telefonu: 801 20 30 40 lub +48 22 522 71 24.

Formularze są dostępne tutaj.
Do czasu fuzji prawnej NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. są osobnymi firmami. W przypadku ubezpieczenia w NN Life TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife), prosimy, skorzystaj z formularza NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife).